//
کدخبر: ۲۳۵۵۱۶ //

حاتمی‌کیا بهترین گزینه برای ساخت فیلم «سردار سلیمانی» است

بازیگر فیلم سینمایی «خروج» گفت: از نظر من ابراهیم حاتمی کیا بهترین گزینه برای ساخت فیلمی درباره سردار شهید قاسم سلیمانی است، فارغ از بحث‌های تکنیکی که در قبال حاتمی کیا به اثبات رسیده از لحاظ عشق و اعتقاد هم حاتمی کیا بهترین گزینه است.

 حاتمی‌کیا بهترین گزینه برای ساخت فیلم «سردار سلیمانی» است
به گزارش فرتاک نیوز،

 جهانگیر الماسی بازیگر سینما و تلویزیون ، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت سردار قاسم سلیمانی گفت: سردار شهید قاسم سلیمانی قهرمانی ملی بودند، وی نه تنها در دوران اخیر بلکه در دوران دفاع مقدس نیز یکی از بزرگان و نام آوران آن دوران بود. سرداری که برای دفاع و حراست از داشته‌های انقلاب اسلامی و مردم بارها از جان خود گذشته بود.

 وی در همین راستا ادامه داد: سردار شهید قاسم سلیمانی از متن مردم و از دل همین جامعه بود و به همین دلیل رابطه بسیار نزدیک و مهربانانه‌ای با آحاد مختلف مردم داشت، آنچه شاید به شخصه دقت کرده ام این بود که دستان سردار سلیمانی نشان از کار و تلاش می‌داد، دستانی محکم و با قدرت که همواره در خدمت حراست از کشور بود.

بازیگر فیلم سینمایی « خروج » پیرامون ادعای جدید دونالد ترامپ درباره هدف قرار دادن مراکز فرهنگی کشور اضافه کرد: این عمل ترامپ نشان داد که نظام و مردم برایش فرقی نمی‌کند بلکه وی دشمن کلیه آحاد مردم و حکومت ایران اسلامی است، اقدام اخیر ترامپ به طور کامل نشان داد که وی نقطه مقابل مردم ایران است.

وی درباره احتمال ساخت فیلمی درباره زندگی و شهادت «سردار شهید قاسم سلیمانی» ادامه داد: از نظر من ابراهیم حاتمی کیا بهترین گزینه برای ساخت فیلمی درباره سردار شهید قاسم سلیمانی است، فارغ از بحث‌های تکنیکی که در قبال حاتمی کیا به اثبات رسیده از لحاظ عشق و اعتقاد هم حاتمی کیا بهترین گزینه است.

این بازیگر سینما در همین رابطه خطرنشان کرد: من عکس در آغوش کشیدن حاتمی‌کیا توسط سردار شهید قاسم سلیمانی را دیده ام، این عکس نشان می‌دهد که حاتمی‌کیا عاشقانه این سردار عزیز را دوست دارد، حتی در مکالماتی هم که با وی داشتم بارها از علاقه و ارادت قلبی خود به سردار شهید قاسم سلیمانی گفته بود، به همین دلیل هیچکس را نزدیک تر و بهتر از حاتمی کیا برای ساخت چنین فیلمی نمی بینم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکار نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۵۵۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان