//
کدخبر: ۲۱۷۱۴۷ //

کاظمی سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ استان کرمانشاه شد

سیروس کاظمی به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه معرفی شد و پریسا محمدی به علت ضعف عملگردش و جاطلبی‌هایش از این سمت، برکنار شد.

 کاظمی سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ استان کرمانشاه شد

سیروس کاظمی به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه معرفی شد.

مراسم تودیع و معارفه معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه روز دوشنبه(9 مهر) در محل سالن نشست این اداره تشکیل شد.

طی این مراسم سیروس کاظمی به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه معرفی و از زحمات پریسا محمدی معاونت سابق این اداره کل تقدیر به عمل آمد.

 پریسا محمدی دو سال سرپرستی حوزه فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه را برعهده داشت و با ضعف مدیریتی که در این حوزه به وجود آورد باعث شد که این حوزه روند دیگری طی نماید و نارضایتی‌های فراوانی به وجود آید هرچند می‌توانست موفق‌تر عمل کند با اهل فرهنگ و رسانه به تعامل برسد ولی نتوانست توانایی خودش را به اثبات برساند و عملگردش همچنان زیر سئوال می‌باشد که با برخورد‌های ناشایستی که انجام داد باعث رنجش خاطر اهل هنر و رسانه شده است و سال‌ها در ذهن اهل فرهنگ این دیار باقی خواهد ماند و در مورد آن هرکسی به خودش این جرأت را می‌دهد به قضاوت بشیند و در نهایت این ضعف عملگرد  و جا طلبی این خانم باعث نارضایتی‌ها فراونی شد که ناچاراً مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایشان را از سمتش برکنار کرد و سیروس کاظمی فردی فرهنگ دوست و توانمند را معرفی نمود.

فاضلی‌زاد در باره تغییر و جابه‌جایی کارکنان در این اداره فرهنگ و ارشاد استان کرمانشاه گفت: سیستم‌های اداری به اقتضای کارگروه‌ها و نوع فعالیت‌هایشان و انتظاراتی که جوامع هدف از آنها دارد، چرخش و گردش مدیریتی یک امر طبیعی است، این نوع نگاه به چرخش گریز ناپذیر از اقتضاعات سیستم است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه ادامه داد: ماندن در یک پست ممکن است باعث رخوت شود. سازمان‌های منسجم ویژگی تربیتی انسانی دارند آنها برنامه افق بلند مدت خدمتی یک کارشناس را درنظر می‌گیرند، در دستگاه‌های دولتی تدبیر باید این باشد که برای کارشناسان افقی بلندمدت بیاندیشند.

او افزود: پریسا محمدی از نیروهای بسیار خوب این مجموعه بوده و هست و این تغییر صرفاً یه جابه‌جایی اداری بوده و از اختیارات بنده است، قصد دارم تغییرات کلی در بین نیروی انسانی این اداره کل انجام دهم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در این نشست وجود ارزشمند اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه در استان اشاره کرد و گفت: حوزه فرهنگ و هنر از حوزه‌های حساس است و هنرمندان و اهالی رسانه از ما توقع و انتظار دارند که بستر را برای رشد بیشتر فرهنگ و هنر در این شهر فراهم کنیم.

فاضلی‌زاد از حساسیت هنرمندان اظهار خشنودی کرد و ادامه داد: این یک واقعیت است که نظرات بعضی هنرمندان برای مردم قابل احترام و تأثیرگذار است و همان‌طور که مردم نسبت به سرنوشت مملکت خود حساس و پیگیرند.

در پایان این مراسم بهرام فاضلی‌زاد ضمن تقدیر و تشکر ویژه از زحمات پریسا محمدی، حکم سرپرستی معاونت فرهنگی و رسانه‌ای را به  سیروس کاظمی تقدیم کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۷۱۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان