//
کدخبر: ۲۱۰۸۷۹ //

کارگردان آمریکایی که ترامپ او را افسرده کرده است

کارگردان مشهور آمریکایی می‌گوید ترامپ و برگزیت او را افسرده کرده‌اند.

 کارگردان آمریکایی که ترامپ او را افسرده کرده است
به گزارش فرتاک نیوز،

تری گیلیام، کارگردان فیلم‌های مشهوری چون برزیل با گفته‌های جان کلیز، همکار سابقش در پروژه مونتی پیتون درباره برگزیت و ترامپ و مهاجرت مخالفت کرده است. کلیز پس از حمایت از برگزیت و ادعای آنکه لندن دیگر یک شهر انگلیسی نیست، با واکنش‌های شدیدی روبه‌رو می‌شود.

گیلیام در مصاحبه با رادیو تایمز گفته است که برگزیت به همراه دونالد ترامپ او را ناامید می‌کند و این دو موضوعی است که او را «به سر حد افسردگی» می‌رساند.

او گفته است «من آدم غریزی هستم و یک آمریکایی یک رنگ و جان یک آدم قدبلند و بسیار شیک است. من جان را دوست دارم؛ ولی من با آن رویه‌ای که او به واسطه‌اش جهان را درک می‌کند، مخالفم.»

گیلیام گفته است دوستش همیشه آدم بامزه‌ای است، صرف نظر از اینکه ما نظرهای متفاوتی داشته‌ایم، «جان هیچ‌وقت عوض نشده است، فقط چاق شده است، همه‌اش همین هست.»

گیلیام که شهروندی آمریکایی‌اش را ملغی کرده است گفته با اینکه اعضای مونتی پیتون پس‌زمینه آکسبریجی (آکسفورد-کمبریج» دارد،‌ مواد فکریشان بر پایه تنوع و حمله به بنیادهاست. اگرچه او اخیراً گفته است تلاش‌های پلیسی در حوزه فرهنگ را تأیید نمی‌کند و تلاش‌های بی‌بی‌سی در اصلاح تصویر اتاق‌های نوشتن مونتی پیتون را  نقد کرده بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۰۸۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان