//
کدخبر: ۲۰۸۶۸۸ //

مستند «آواز جغد کوچک» باز هم افتخار آفرید

مستند فاخر« آواز جغد کوچک» از تولیدات صداوسیمای مرکز ایلام در یازدهمین جشن مستقل سینمای مستند ایران که در مرکز همایش‌های کتابخانه ملی ایران برگزار شد تندیس بهترین تهیه کننده را دریافت کرد.

 مستند «آواز جغد کوچک» باز هم افتخار آفرید
به گزارش فرتاک نیوز،

 مستند فاخر« آواز جغد کوچک» به کارگردانی مهدی نور محمدی در صداوسیمای مرکز ایلام به سفارش سیمای استان‎ها تهیه شده و تولید آن بیش از 5 سال طول کشیده است. مهدی نور محمدی از نویسندگان و کارگردانان موفق مرکز ایلام است و  مستند دیدنی  او تاکنون عناوین مختلفی در جشنواره‌های ملی و بین ‎المللی را کسب کرده است. «آواز جغد کوچک» داستان دو جغد کوچک است که در میان هیاهوی جنگل و بدور از چشم رقیبان زندگی تازه‎ای را شکل داده‎اند. با ورود آدمی‌ به داخل جنگل، زندگی جغدها و سایر حیات وحش دستخوش تغییر می‌شود. صدابرداری و نویسندگی  این مستند نیز بر عهده مهدی نورمحمدی بوده و بهزاد عبدی ساخت موسیقی‎  و صادق رضانیا صداگذاری وتدوین این فیلم را انجام داده‌اند.

پژوهشگران این اثر مهدی نورمحمدی، دکتر ابوالقاسم خالقی زاده و محمد ابراهیم صحتی ثابت، تهیه‎کنندگانش مهدی نورمحمدی و صدیقه خدایی و تصویربرداران آن محمود منصوری و حبیب الله حیدریان هستنند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۸۶۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان