//
کدخبر: ۱۹۷۸۴۸ //

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و کسب رتبه درخشان جهانی

معاون تحقیقات و فناوری از کسب رتبه درخشان جهانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه درحوزه تحقیقات ودر حیطه پزشکی بالینی خبر داد.

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و کسب رتبه درخشان جهانی
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر نجفی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: اولین بار در تاریخ دانشگاه ، دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در حوزه تحقیقات و در حیطه پزشکی بالینی در در رده ۲۰۱ تا ۳۰۰ دانشگاههای جهان قرار گرفت.

وی افزود: این درخشش در رتبه بندی موضوعی ۲۰۱۹ نظام رتبه بندی بین المللی شانگهای منتشر شده و ۳۲ دانشگاه ایرانی از جمله دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه در حوزه های مختلف حضور پر رنگی دارند.

معاون تحقیقات و فناوری تصریح کرد: برابر این رتبه بندی معتبر جهانی ، در حوزه علوم پزشکی (پزشکی بالینی)، نام دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه با قرارگرفتن در کنار دانشگاههایی همچون تهران ، مازندران و بقیه الله (عج) در این رتبه بندی در جایگاه ٢٠١ تا ٣٠٠ جهانی اعلام شده است.

گفتنی است فقط چهار دانشگاه علوم پزشکی کشور در این محدوده جای گرفته اند و دانشگاههایی همچون ایران ، شهید بهشتی ، مشهد و کرمان در رده ۳۰۱ تا ۵۰۰ این رنکینگ جهانی قرار دارند.

این دسته بندی شامل شاخص هایی چون تعداد مقالات PubMed و ISI  ، تعداد استنادات ، درصد مقالات بین المللی و مقالات چاپ شده در ۲۰٪ مجلات برتر است.

این افتخار بزرگ را که حاصل سالها تلاش محققین و دست اندرکاران دانشگاه می باشد ، به همه اعضای محترم هیات علمی، کارکنان و اعضای محترم هیات رییسه، روسای محترم دانشکده ها و مراکز تحقیقاتی در ادوار گذشته تا حال تبریک می گویم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۷۸۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان