//
کدخبر: ۱۸۸۸۶۸ //

کنسرت رایگان و مردمی "محمد اصفهانی" در تهران

محمد اصفهانی خواننده مطرح کشورمان سه شنبه ۳۱ اردیبهشت در قالب برنامه تلویزیونی «باغ رمضان» کنسرتی را در فضای باز بوستان «آب و آتش» تهران برگزار می‌کند.

 کنسرت رایگان و مردمی "محمد اصفهانی" در تهران
به گزارش فرتاک نیوز،

 محمد اصفهانی خواننده شناخته شده موسیقی پاپ ساعت ۲۱:۳۰ سه‌شنبه ۳۱ اردیبهشت در قالب یک اجرای مردمی که در بوستان آب و آتش تهران برگزار می‌شود، به اجرای زنده قطعات منتخبی از آثارش همراه با یک ارکستر می‌پردازد.

این اجرای زنده که در قالب برنامه تلویزیونی «باغ رمضان» به تهیه کنندگی سید محمد مناجاتی و اجرای محمدرضا حسینیان و مسعود روشن پژوه برگزار می‌شود، به صورت زنده و مستقیم از شبکه سوم سیما نیز پخش خواهد شد. ضمن اینکه به گفته دست اندرکاران این اجرا، تمامی بخش‌های کنسرت به صورت زنده پیش روی مخاطبان قرار می‌گیرد.

برگزاری کنسرت محمد اصفهانی در بوستان آب و آتش به نوعی در ادامه کنسرت‌های زنده و رایگانی است که پیش از این توسط محمد معتمدی خواننده موسیقی ایرانی در شهر تهران برگزار شد با این تفاوت که طبق گفته دست اندرکاران، بخش زیادی از برنامه به صورت زنده و مستقیم از آنتن رسانه ملی نیز پخش می‌شود.

پنجمین جشنواره «باغ رمضان» همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان با هدف همدردی و کمک‌رسانی به هموطنان سیل‌زده از ۱۶ اردیبهشت تا ۱۷ خرداد در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد در حال برگزاری است.

«سفره‌های آسمانی»، «برنامه تلویزیونی باغ رمضان»، «مناجات‌خوانی اقوام ایرانی»، جشن‌های مردمی و آئین گلریزان برای جمع‌آوری و ارسال کمک‌های مردمی به مناطق سیل‌زده با حضور هنرمندان از ویژه‌برنامه‌های پنجمین جشنواره باغ رمضان برای اجرا در بوستان آب و آتش، پل طبیعت، بوستان نوروز، طالقانی و آسمان‌نمای گنبد مینا است. این برنامه‌ها از ساعت ۲۰:۳۰ همزمان با افطار شروع می‌شود و تا ساعت ۲۳ در یک برنامه‌ریزی مدون میزبان روزه‌داران عزیز خواهد بود. در برنامه تلویزیونی «باغ رمضان» هم که از شبکه سه روی آنتن می‌رود، بخش‌هایی نظیر ترتیل‌خوانی قرآن، نغمه‌های قرآنی و نمایش موسیقی وجود دارد و متناسب با موضوع هر برنامه از چهره‌های شاخص، مدیران یا شهروندان برای گفتگو دعوت به عمل می‌آید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۸۸۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان