//
کدخبر: ۱۸۱۸۹ //

"نویسنده مرده است" در تالار حافظ جان می‌گیرد

" نویسنده مرده است " پس از پنج سال از نگارش‌اش مجدد از 17 فروردین در تالار حافظ به روی صحنه می‌رود.

به گزارش فرتاک نیوز، این اثر که پیش‌تر در تالار «سایه‌»ی مجموعه‌ی تئاتر شهر به روی صحنه رفته است،در بازتولیدی مجدد از 17 فروردین در تالار حافظ با بازی لادن مستوفی و نویسنده‌ی اثر – آرش عباسی – به روی صحنه می‌رود.

 

این سومین باری است که این نمایش به روی صحنه می‌رود؛ پیش‌تر به جز ایران در ایتالیا نیز این نمایش اجرا شده است اما با تغییراتی جدید آماده‌ی اجرای مجدد می‌شود.

 

در خلاصه‌ی این اثر چنین آمده است:" لیلی رحیمی ستاره سینمای ایران قرار است پس از سال‌ها بازیگری برای اولین بار کارگردانی را تجریه کند. فیلمنامه فیلمش را نمایشنامه‌نویس جوانی نوشته است به اسم فرهاد. اما حالا در آستانه شروع فیلمبرداری فرهاد پیشنهاد تازه‌ای دارد. "

از دیگر عوامل می‌توان به دستیار کارگردان و برنامه‌ریز هادی عزیزی ، طراح صحنه رضا مهدی زاده ، منشی صحنه ساحل مصلحی ، مدیرصحنه امیرعلی سیاه پوش ، عکاس مهدی آشنا ، گرافیک و تیزر محمد صادق زرجویان و مشاور رسانه‌ای و تبلیغات  سارا حدادی (مکث)  اشاره کرد.

«نویسنده مرده است» به نویسندگی و کارگردانی آرش عباسی از 17 فروردین ساعت 19 به مدت 30 شب در تالار حافظ به روی صحنه می‌رود، علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به سامانه‌ی تیوال یا به صورت حضوری با مراجعه به گیشه‌ی سالن به دیدن این اثر بنشینند.

 

منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۱۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان