//
کدخبر: ۱۶۶۰۲۹ //

بهرام رادان: بازی در یک فیلم‌ ورزشی رویای من بود

بهرام رادان با اشاره به اینکه همواره در انتخاب نقش‌هایش سعی کرده به شعور مخاطب احترام بگذارد، گفت: با این حال هیچ گاه از خودم راضی نیستم و اگر چنین روزی برسد، روز مرگ هنری من است.

بهرام رادان: بازی در یک فیلم‌ ورزشی رویای من بود
به گزارش فرتاک نیوز،

اولین فیلم میلاد صدرعاملی با نام «سونامی» در نهمین روز جشنواره فیلم فجر (۱۸ بهمن ماه) در سینمای رسانه‌ها (پردیس ملت) به نمایش درآمد و یکی از معدود فیلم‌های ورزشی سینمای ایران است که به تکواندو و در داستانی جزئی به بسکتبال بانوان می‌پرداخت و در نهایت با رضایت نسبی مخاطبان در پردیس ملت همراه شد.

بهرام رادان و مهرداد صدیقیان دو بازیگر اصلی این فیلم هستند که نقش قهرمان و ضدقهرمان را ایفاء کردند.

این همبازی بودن میان رادان و صدیقیان که در فیلم‌های دیگری هم تکرار شده است موضوع یکی از سوالات در نشست خبری این فیلم بود که پرسیده شد آیا یکی از این دو، وقتی در فیلمی نقش قبول می‌کند دیگری را هم پیشنهاد می‌دهد؟ که این سوال با ناراحتی بهرام رادان روبرو شد و گفت: ما سالهاست با هم دوست هستیم و خیلی اتفاقی در کارهایی همبازی بودیم و شاید این اتفاق چند سال دیگر اصلاً رخ ندهد.

او که در جشنواره امسال سه فیلم دارد، درباره مولفه‌هایی که در تغییرات بازی‌اش دیده شده بیان کرد: هر بازیگری با افزایش تجربه به تدریج تصمیم‌هایش به تمایلات‌اش نزدیک می‌شود. من در این سالها سعی کردم به شعور مخاطب احترام بگذارم ولی بعضی وقت‌ها اشتباه در انتخاب موجب اشتباهاتی می‌شود، من امسال سه فیلم داشتم که هر سه فرمی متفاوت داشتند و تلاشم را برای آن‌ها انجام دادم. با این حال هیچ گاه از خودم راضی نیستم و اگر روزی از خودم راضی باشم، روز مرگ هنری من است.

بهرام رادان همچنین درباره مسیری که در بازیگری پیش گرفته بویژه آنکه برخی ستاره‌ها با دستمزدهای بالا رو به اجرای برنامه‌ی تلویزیونی آورده‌اند، گفت: هر بازیگری برای کار خودش استراتژی خاصی دارد و من هم امیدوارم بتوانم هر سال با کارهای نو تری در سینما حضور داشته باشم. اما درباره فیلم «سونامی» دوست دارم بگویم که معمولاً تکواندوکاران در سن ۲۳ یا ۲۴ سالگی بازنشسته می‌شوند و من اگر وقت بیشتری برای تمرین داشتم، می‌توانستم از خودم راضی تر باشم چون رویای بازی دریک فیلم ورزشی از المپیک آتن با ما بود.‌

در این نشست علیرضا شجاع نوری هم که نقش یک مربی را ایفا کرده بود، گفت: روزی که آقای صدرعاملی بزرگ (رسول صدرعاملی) به من گفتند پسرشان می‌خواهد فیلم بسازد، با خودم گفتم به هرحال دوست هستیم و اگر هم سوخت شد دیگر شده است، اما در حین کار متوجه فضای دیگری شدم و خوشحالم که شاهد تولد یک فیلمساز متفاوت خواهیم بود.

میلاد صدرعاملی هم درباره اشاراتی که به تقابل ورزشکاران ایرانی با رژیم صهیونسیتی در فیلم شد، بیان کرد: من در این فیلم خواستم از فاصله‌ای دورتر یک نگاه انسانی داشته باشم و رنج‌های قهرمانی در مسیر ورزشکاری را نشان دهم.

او درباره میزان حمایت پدرش از فیلم با توجه به حضورش در شورای حمایتی بنیاد سینمایی فارابی گفت: وقتی «سونامی» تصویب شد، پدرم در شورای حمایتی فارابی نبود. الان هم تا جایی که می‌دانم در شورا شرکت نمی‌کند و فقط یکی دو ماه حضور داشته است.‌


در این نشست، علاوه بر برخی دیگر از بازیگران فیلم مثل امیر مهدی ژوله، کریستف رضاعی (آهنگساز)، پیمان شادمانفر (مدیر فیلمبرداری) و نیز کورش رجلی مربی تکواندو حاضر بودند.‌

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۶۰۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان