//
کدخبر: ۱۵۸۱۰۹ //

کلاس های مختلط و بدون حجاب در تهران/ اینجا لس آنجلس نیست! عکس

برگزاری کلاس غیرقانونی دور از چشم ناظران اتفاق جدیدی نیست. از جایی این پدیده عجیب به نظر می رسد که یک کلاس به صورت علنی قوانین کشور را نقض و از آن به عنوان یک مزیت تبلیغاتی استفاده می کند...

کلاس های مختلط و بدون حجاب در تهران/ اینجا لس آنجلس نیست! عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

همیشه کنار همه کلاس هایی که با مجوز و بی مجوز خدمات آموزشی ارائه می دهند. تک و توک می شود زمزمه برگزاری دوره هایی را شنید که در آن ردپای نقض قوانین پیدا می شود؛ کلاس هایی که جواز قانونی ندارند و در بیشتر مواقع  زیرزمینی و چراغ خاموش برگزار می شوند. اما این بی قانونی ها از جایی عجیب به نظر می رسد که  نه شکل مخفیانه و پنهانی که صورت علنی به خود می گیرد. نمونه بارز آن برگزاری یک کلاس طراحی در یکی از مناطق تهران است؛ جایی که بسیاری از خانم های حاضر در این کلاس با وجود حضور آقایان بدون داشتن حجاب شرعی، رعایت نکردن موازین شرعی و با پوششی متناقض با قوانین کشور، در کلاس حاضر می شوند.

اتفاقی عجیب در تهران / کلاس طراحی با قوانین لس آنجلسی!

نکته قابل توجه ماجرا هم اینجاست که برگزارکنندگان این کلاس نه تنها ابایی از انجام این کار ندارند که حتی به راحتی با به اشتراک گذاشتن تصاویر و عکس های مربوط به این دوره ها در فضای مجازی، روی این حرکت غیرقانونی مانور می دهند و از آن به عنوان یک مزیت مثبت در جهت تبلیغ استفاده می کنند تا شما را به این نتیجه برسانند که اگر تا قبل از این، بی قانونی های مرسوم شکلی مخفیانه به خود داشته در حال حاضر به خاطر نبود هیچ نظارتی صورت علنی به خودش پیدا کرده است!

اما سوال و یا به عبارت دیگر ابهام اینجاست که "چگونه این دست از موسسات می توانند در شهر تهران مجوز فعالیت بگیرند؛ درحالیکه به وضوح فعالیت های غیرقانونی دارند"؟

z6x16-crop-c0-5__0-5-700x467-75

ocf3f-crop-c0-5__0-5-700x466-75

pg1sc-crop-c0-5__0-5-700x467-75

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: نوداد
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۸۱۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان