//
کدخبر: ۱۳۷۰۵۱ //

رابطه های نافرجام و جنجالی سوپر استارهای زن سینمای ایران با فوق ستارگان فوتبال + عکس

فوتبال ایران در سال های اخیر خود شاهد حاشیه هایی جنجالی و عجیب بوده است که سابقه ای در فوتبال این مرز و بوم نداشته است.

رابطه های نافرجام و جنجالی سوپر استارهای زن سینمای ایران با فوق ستارگان فوتبال + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

 فوتبال ایران در سال های اخیر شاهد حاشیه های عجیبی از فوق ستارگان خود بوده است که بیش از این سابقه آنچنانی در این فوتبال نداشته و از سوی بسیاری از پیشکسوتان با واکنش های منفی روبرو شده است. فوق ستارگانی که روابطی جنجالی با سوپر استارهای سینما برقرار کرده اند و باعث بروز حاشیه های فراوانی در زندگی خصوصی خود شده اند و به نحوی وجهه فوتبالی خود را زیر سوال برده اند.

حال می خواهیم اشاره ای مختصر به برخی از این روابط که حتی رسانه ها نیز از آن ها پرده برداشته و به شکار آن ها پرداخته اند بیاندازیم. هرچند که این دست رابطه ها در حد شایعات و شیطنت های رسانه ای باق ماند و رنگ واقعیت به خود نگرفت و نمی توان صحت و سقم این رابطه ها را به استناد بیان نمود.

علیرضا حقیقی و الناز شاکر دوست

-497554

 

رابطه ای کاملا جنجالی که از سوی هر دو طرف تکذیب شد. اما این شایعه تا به حدی در رسانه های ایرانی پیچید که حتی به حد ازدواج این دو ستاره سینما و فوتبال هم رسید. هرچند که پیگیری پرونده انتشاردهنده این اخبار از سوی حقیقی باعث توقف این اخبار کذب شد.

سعید عزت اللهی و ترلان پروانه

-180879

 

ماجرا از یک پیامک دوستانه و شیطنت بچگانه آغاز شد و به حاشیه هایی بزرگ منجر شد که هر دو طرف رابطه را مجبور به تکذیب شایعات کرد. هر چند که پیامک دوستانه سعید عزت اللهی به ترلان پروانه و پاسخ صمیمانه این بازیگر زن چیزی بیش از شایعه را نشان می داد.

 

فرشاد احمدزاده و ترلان پروانه

-791187.jpg

 

بازیگر جوان سینمای ایران گویا ید طویلی در حاشیه سازی برای خود و فوتبالیست های ایرانی دارد. این بار تصاویر و رابطه آشکار فرشاد احمدزاده و ترلان پروانه برای مدت زیادی سوژه اصلی رسانه های فوتبالی گردید تا باز هم به کذب خواند این اخبار از سوی دو طرف منتهی شود.

مهدی طارمی و سحر قریشی

-743735

 

مهاجم جنجالی سرخپوشان علاوه بر حاشیه های فوتبالی در خارج از فوتبال نیز برای خود شایعاتی را بوجود آورد که گویا رنگ و بوی واقعیت را در میان همبازیان او به خصوص حسین ماهینی داشت. البته که دوربین های تیزبین عکاسان توانستند تصاویری نه چندان واضح را از مهدی طارمی و سحر قریشی شکار کنند. هرچند که این رابطه نیز مانند دیگر روابط قبلی به کذب شایعات سرانجام یافت.

سردار آزمون و ...

-731149.jpg

 

مهاجم پر حاشیه و جوان تیم ملی ایران در طول این سال ها بارها شایعاتی را در مورد روابطی دوستانه با سوپراستارهای سینما در قبال خود شکل داده است که البته نمی توان جدیت را در آن ها به وضوح بیان کرد هر چند که اینگونه روابط و اتفاقات را نمی توان دوستی های ستاره ای و یا سلبریتی نامید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۷۰۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان