//
کدخبر: ۱۲۰۹۶۷ //

اولین جشنواره استانی فیلم کوتاه «ریشه و تراشه» امشب در سرپل‌ذهاب کلید خواهد خورد

47 اثر در سه بخش مستد، داستانی و انیمیشین اکران می‌شود که از این تعداد آثار؛ 18 اثر در بخش مستند و 21 اثر داستانی روی پرده می‌رود و هشت اثر انیمشین آن هم در طول این مدت نمایش داده خواهد شد.

اولین جشنواره استانی فیلم کوتاه «ریشه و تراشه» امشب در سرپل‌ذهاب کلید خواهد خورد
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی بساطی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرپل‌ذهاب گفت: اولین جشنواره استانی فیلم کوتاه با موضوع آسیب‌های اجتماعی، در سرپل‌ذهاب امشب در سه نقطه سرپل‌ذهاب کلید خواهد خورد.

او افزود: اولین جشنواره استانی فیلم کوتاه با موضوع آسیب‌های اجتماعی «ریشه و تراشه» و بخش ویژه دوباره زندگی در شهرستان سرپل‌ذهاب اکران خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرپل‌ذهاب گفت: امشب ساعت ۲۱ در آیین افتتاحیه فیلم کوتاه در محله فولادی «خانه فرهنگ و هنر نابغه»، میدان قائم «خانه فرهنگ و هنر مرداویج»، حرم احمد بن اسحاق به اکران فیلم‌های جشنواره خواهند پرداخت.

بساطی ادامه داد: آیین اختتامیه جشنواره جمعه دوم شهریرماه همزمان با آغاز هفته دولت ساعت ۲۱ در خیابان فرمانداری باحضور هنرمندان برجسته کشور و استان کرمانشاه ازجمله رضا بنفشه‌خواه، ابراهیم مرادی و عباس منصوری برگزار خواهد شد.

او افزود: در آیین اختتامیه جشنواره علاوه بر برپایی نمایشگاه آسیب‌های اجتماعی با استفاده از مواد زائد و دور ریختنی نیز کارگاه آموزشی نمایش با حضور استاد رضا بنفشه‌خواه برنامه از برنامه‌های جانبی جشنواره برگزار خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرپل‌ذهاب گفت: این جشنواره در بخش‌های آسیب‌های اجتماعی در محورهای اعتیاد، طلاق و کودکان کار و آسیب‌‌های روانشناختی (خشنوت، افسردگی و...) که شامل تکدی‌گری و خودکشی و خودسوزی می‌باشد و آسیب‌های نو پدید(ماهواره، فضای مجازی و...) که شامل؛ بی‌خانمان‌ها و سرقت در سه بخش «داستانی»، «مستند» و «انیمیشن» می‌شود به رقابت می‌پردازند.

بساطی ادامه داد: بخش ویژه این جشنواره با موضوع دوباره زندگی با محوریت زلزله استان کرمانشاه در جشنواره مذکور در نظر گرفته شده است.

وی افزود: 47 اثر در سه بخش مستد، داستانی و انیمیشین اکران می‌شود که از این تعداد آثار؛  18 اثر در بخش مستند و 21 اثر داستانی روی پرده می‌رود و هشت اثر انیمشین آن هم در طول این مدت نمایش داده خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۰۹۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان