//
کدخبر: ۱۱۶۰۷۸ //
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرپل‌ذهاب در گفت‌وگو اختصاصی با فرتاک‌نیوز:

اولین جشنواره استانی فیلم کوتاه «ریشه و تراشه» در سرپل‌ذهاب برگزار می‌شود

روز شماری برای اعلام نتایج نفرات برتر اولین جشنواره استانی فیلم کوتاه «ریشه و تراشه» در سرپل‌ذهاب از امروز آغاز شد.

اولین جشنواره استانی فیلم کوتاه «ریشه و تراشه» در سرپل‌ذهاب برگزار می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

روز شماری برای اعلام نتایج نفرات برتر اولین جشنواره استانی فیلم کوتاه «ریشه و تراشه» در سرپل‌ذهاب ازامروز شروع شد.

مهدی بساطی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرپل‌ذهاب گفت: اولین جشنواره استانی فیلم کوتاه با موضوع آسیب‌های اجتماعی، در سرپل‌ذهاب برگزار می شود.

او افزود: اولین جشنواره استانی فیلم کوتاه با موضوع آسیب‌های اجتماعی«ریشه و تراشه» و بخش ویژه دوباره زندگی در شهرستان سرپل‌ذهاب برگزار خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرپل‌ذهاب گفت: این جشنواره در بخش‌های آسیب‌های اجتماعی در محورهای اعتیاد، طلاق و کودکان کار و آسیب‌‌های روانشناختی (خشنوت، افسردگی و ...)  که شامل تکدی‌گری و خودکشی و خودسوزی می‌باشد و آسیب‌های نو پدید( ماهواره، فضای مجازی و ...) که شامل؛ بی‌خانمان‌ها و سرقت در سه بخش «داستانی»، «مستند» و «انیمیشن» می‌شود به رقابت می‌پردازند.

بساطی ادامه داد: بخش ویژه این جشنواره با موضوع دوباره زندگی با محوریت زلزله استان کرمانشاه در جشنواره مذکور در نظر گرفته شده است.

وی افزود: شرکت تمام نهادها، فیلم‌سازان و تهیه کنندگان بخش خصوصی در این جشنواره آزاد بوده  و این آثار ارسالی باید در جشنواره دیگری شرکت داده نشده باشند  و رتبه‌ای کسب نکرده باشد.

بساطی ادامه داد: مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا 31 تیر 1397 بوده و زمان آن خاتمه یافته و این جشنواره مردادماه به میزبانی سرپل ذهاب برگزار می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۶۰۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان