//
کدخبر: ۱۱۸۳۸۹ //

جدال دو ستاره سرشناس سینما برای تصاحب گیشه

آخرین وضعیت فروش فیلم‌های اکران شده طی هفته جاری در سطح جهان را در این گزارش بخوانید.

جدال دو ستاره سرشناس سینما برای تصاحب گیشه
به گزارش فرتاک نیوز،

هر هفته گزارشی از پرفروش‌ترین فیلم‌های اکران شده در سطح جهان منتشر می‌شود که از فروش اکران فیلم‌ها و انیمیشن‌های بزرگ در سطح جهان خبر می‌دهد. در این هفته نیز سینمای جهان شاهد اکران فیلم‌های جدید بود، که «مگ»  با بازی جیسون استات هام به راحتی توانست صدر گیشه فروش فیلم‌ها را در اختیار داشته باشد.

در زیر به آخرین وضعیت فروش فیلم ها، در هفته جاری اشاره شده است:

5 ) نژاد پرست سیاه "BlacKkKlansman"

"اسپایک لی" پس از فیلم شکست خورده (پسر پیر) در سال ۲۰۱۳ که نتوانست فروش مناسبی را داشته باشد، حالا با فیلم سینمایی "نژاد پرست سیاه" که یک داستان واقعی را به تصویر می کشد بازگشتی خوبی را داشته باشد. این فیلم همچنین در جشنواره کن امسال توانست نامزد دریافت نخل طلا شود و مورد استقبال منتقدان قرار گیرد. جان دیوید واشنگتن، آدام درایور، لورا هری‌یر، توفر گریس و خواننده معروف آمریکایی هری بلافونته ایفای نقش می کنند. نژاد پرست سیاه در هفته اول اکران خود توانست ۱۰/۸ میلیون دلار فروش کند. این فیلم روایتگر داستان واقعی یک افسر پلیس آمریکایی افریقایی در دهه ۱۹۷۰ میلادی به نام ران استالورث است که توانست به گروه نژادپرست “کو کلاکس کلان” آمریکا نفوذ کند.

4 ) "مرد باریک" Slender Man

این فیلم در ژانر تخیلی-وحشت به کارگردانی سیلوین وایت ساخته شده است. نویسنده این فیلم دیوید بیرک است که آن را بر اساس طرحی که در سال ۲۰۰۹ توسط اریک نادسن طراحی شده بود ، به نگارش درآورده است. از نکات جالب این فیلم سازنده موسیقی آن رامین جوادی ، موزیسین به نام ایرانی فیلم های هالیوود است. این فیلم در هفته گذشته توانست با فروش ۱۱/۳ میلیون دلاری در جایگاه پنجم فروش هفتگی قرار بگیرد.

3 ) "کریستوفر رابین" Christopher Robin

جایگاه سوم فروش هفته به فیلم اقتباس شده از شخصیت معروف خرس زنبور عسل اختصاص دارد که با فروش ۱۲/۴ میلیون دلاری توانست هفته دوم نمایش خود را پشت سر بگذارد. این فیلم به کارگردانی مارک فورستر و بازی یوان مک‌گرگور در خلاصه داستانش آمده است: کریستوفر گرفتار مشکلات و استرس زندگی در دنیای واقعی شده، و همیشه مشغول کار است و دیگر خبری از آن کودک باهوش و خوشحال نیست، دوستان قدیمی کریستوفر به دیدارش می آیند تا وی را به خود ﻭﺍﻗﻌﯽاش بازگردانند.

2 )"ماموریت غیرممکن : فال آوت" Mission: Impossible - Fallout

فیلم جدید بازیگر پرآوازه هالیوود همچنان در جایگاه بالای جدول فروش هفتگی قرار دارد. این فیلم که هفته سوم اکران خود را با فروش ۲۰ میلیون دلاری پشت سر گذاشت، به فروش مجموع ۱۶۲ میلیون دلار دست پیدا کرده است. تام کروز در سری جدید «عملیات غیر ممکن» دوباره در نقش یک ستاره ظاهر شد که استقبال مخاطبان در سینما را به دنبال داشت است.

این فیلم توسط برایان دی پالما کارگردانی شد و هنرپیشگانی مانند تام کروز، وینگ ریمز و ژان رنو در آن به ایفای نقش پرداختند. داستان کلی حول ماموری به نام ایتان هانت (با بازی تام کروز) از اعضای گروه IMF است که به جنگ تبهکاران می‌رود.

1 ) "مگ" The Meg

جیسون استات هام که در سال گذشته با فیلم سینمایی سریع و خشن ۸ توانسته بود سال موفقی را پشت سر بگذارد، این‌بار در نقش شخصیتی به نام " جوناس تیلور " در سال ۲۰۱۸ به پرده سینماها آمده است. این فیلم در هفته افتتاحیه خود فروشی معادل ۴۴/۵ میلیون دلار را در مقابل نام خود ثبت کرد و در رتبه نخست جدول فروش هفتگی جا خوش کند.

این فیلم به کارگردانی جان ترتل‌تاب و نویسندگی مشترک دن جورجاریس ، جان و اریک هوبر ساخته شده است. داستان فیلم سینمایی «مگ» بر محور گروهی از دانشمندان می چرخد که در گودال عمیق ماریانا گونه های جدیدی را کشف می کنند ...

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۸۳۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان