//
کدخبر: ۱۱۲۷۵۱ //

بازگشت بازیگر محبوب پس از ۲۲ سال به سینماها

"تام کروز" بازیگر محبوب سینمای هالیوود که در سال‌های اخیر کمی از فروغش در میان هواداران کم شده بار دیگر برای اعاده حیثیت و بازگشت محبوبیتش با فیلمی خاطره انگیز به سینما‌ها باز می‌گردد.

بازگشت بازیگر محبوب پس از 22 سال به سینماها
به گزارش فرتاک نیوز،

بر اساس آخرین گزارشات، فیلم سینمایی "تاپ گان ۲" با نام فرعی "تک رو" هم اکنون با حضور تام کروز و دیگر بازیگران فیلمبرداری خود را آغاز کرده است. این فیلم ادامه‌ای بر فیلم سینمایی "تاپ گان" ساخته "تونی اسکات" در سال ۱۹۸۶ است.

به تازگی "جنیفر کانلی" بازیگر مطرح هالیوود که سابقه بازی در آثار درخشانی همچون "نوح"، "مرثیه‌ای برای یک رویا" را داشته به جمع بازیگران تاپ گان ۲ پیوسته است. کانلی از دیروز بازی خود در تاپ گان را آغاز کرده است.

"پیتر کریگ" و "جاستین مارس" نمایشنامه نویسان مطرح هالیوودی نگارش این نسخه از تاپ گان را بر عهده داشته و "جوزف کوشینسکی" کارگردانی این فیلم سراسر اکشن و جنگی را انجام خواهد داد.

براساس اعلام کمپانی "پارامونت پیکچرز" اکران بین المللی فیلم سینمایی "تاپ گان ۲" با نام فرعی "تک رو" از ۱۲ ماه ژولای سال ۲۰۱۹ آغاز خواهد شد. گفتنی است به غیر از تام کروز و جنیفر کانلی بازیگرانی همچون وال کیلمر و مایلز تلر نیز تاکنون حضورشان در فیلم قطعی شده است.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۲۷۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان