//
کدخبر: ۱۰۹۵۶۲ //

جنجالی‌ترین فیلم سال در آستانه اکران

فیلم سینمایی "دو طبقه روی پیلوت" به کارگردانی "ابراهیم ابراهیمیان" برای اکران در تابستان سال 97 اعلام آمادگی کرد.

 جنجالی‌ترین فیلم سال در آستانه اکران
به گزارش فرتاک نیوز،

دو طبقه روی پیلوت یکی از جنجالی ترین تولیدات سینمای ایران در سال 97 محسوب می شود. این جنجال و حاشیه بدون شک به زمانی باز می گردد که در پشت صحنه این فیلم سینمایی "الناز شاکردوست" بازیگر نقش اول زن اثر دچار سانحه شدید شد.

خبر به سرعت در فضای مجازی و جوامع خبری منتشر شد و در نخستین دقایق این اتفاق حاشیه ها و اخبار چندان بالا گرفت که برخی رسانه ها از ضربه مغزی الناز شاکردوست خبر دادند.

در همان هنگام ابراهیم ابراهیمیان کارگردان فیلم سینمایی "دو طبقه روی پیلوت" در خصوص اخبار منتشر شده درباره ضربه مغزی شدن الناز شاکردوست در صحنه فیلمبرداری این اثر گفت: هیچ اتفاق بزرگی نیفتاده است و من خبر ضربه مغزی شدن الناز شاکردوست را تکذیب می کنم. اتفاق کوچکی افتاده اما رفع شده و اصلاً آنطور نیست که به این اندازه بزرگش کرده اند.

پس از این حادثه شاکردوست برای درمان به بیمارستان اعزام شد و در همان روزهای ابتدایی در صفحه مجازی خود نوشت: حادثه پیش آمده هنگام فیلمبردارى به خیر گذشت ولى متاسفانه ضربه وارد شده به ستون فقرات موجب در رفتگى دیسک کمر بصورت حاد بین دو مهره نزدیک به مرکز نخاع شد که به ناچار باید مدت زمانى را به استراحت مطلق بر تخت بیمارستان بگذرانم.

حاشیه ها به همین جا ختم نشد. گروه فیلم "دو طبقه روی پیلوت" بدون حضور شاکردوست به کار خود ادامه دادند و بعدها خبری مبنی بر انتخاب "بهدخت ولیان" به عنوان بازیگر جایگزین شاکردوست منتشر شد که همین خبر ناراحتی شاکردوست را به همراه داشت.

چندی پیش تهیه کننده فیلم سینمایی "دو طبقه روی پیلوت" از گذراندن آخرین مراحل از مرحله پس از تولید اثر خبر داد و این فیلم را آماده دریافت پروانه نمایش و اکران اعلام کرد.

حمیدرضا آذرنگ، جواد عزتی، بهدخت ولیان، سعیدآقاخانی، بانیپال شومون، گیلدا ویشکی و پریوش نظریه از جمله بازیگران اصلی فیلم سینمایی "دو طبقه روی پیلوت" خواهند بود. فیلمی که به احتمال فراوان اواخر تابستان راهی سینماها می شود.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۹۵۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان