//
کدخبر: ۱۰۳۲۷۸ //

نگاهی به «مشکلات سیاسی و اقتصادی ایتالیا و اسپانیا» در شبکه پرس تی وی

برنامه این هفته «شکاف اقتصادی» (Economic Divide) در شبکه پرس تی وی به بررسی اتفاقات اخیر حول منطقه یورو و مشکلات اقتصادی و سیاسی که کشورهای ایتالیا و اسپانیا با آنها دست و پنجه نرم می کنند، خواهد پرداخت.

نگاهی به «مشکلات سیاسی و اقتصادی ایتالیا و اسپانیا» در شبکه پرس تی وی
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی شبکه پرس تی وی، این برنامه به تهیه کنندگی کاوه تقوایی به بررسی مسائلی همچون شرایط نامناسب بازار اروپا در هفته های اخیر، کاهش شدید ارزش یورو به کمترین حد خود در شش ماه گذشته و دلایل سیاسی این کاهش از جمله اختلافات دولت جدید در ایتالیا با اتحادیه اروپا و احتمال انتخابات زودهنگام در اسپانیا می پردازد.

همچنین در این برنامه تاثیر قابل توجه انتخابات آتی در ایتالیا و اسپانیا در اواخر سال جاری میلادی بر منطقه یورو، عدم تمایل مردم ایتالیا به ماندن در یورو و بی ثباتی های سیاسی اخیر در اسپانیا مورد بحث و گفت و گو قرار می گیرد.

از جمله عوامل تهیه برنامه «شکاف اقتصادی» علی اره چی، مهدی عرب و امیر طالبی (نویسندگان)، ماریام باباخانیانس (دستیار تهیه)، امید عبدا... زاده و رامین دزیانیان (گرافیست)، مجتبی مقامی (کارگردان هنری و تدوینگر) و علی رشید (هماهنگی) را می توان نام برد.

«شکاف اقتصادی» با اجرای کاوه تقوایی، ساعت 01:00 بامداد جمعه 1 تیر ماه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه شنبه ساعت 00:03 بامداد، یکشنبه ساعت 08:00 و 19:00 و دوشنبه ساعت 11:00 پخش خواهد شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۳۲۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان