//
کدخبر: ۱۰۳۲۷۴ //

«تب جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸» در شبکه پرس تی وی

برنامه این هفته «دقت دوچندان» (Doubling Down) در شبکه پرس تی وی به موضوع جام جهانی فوتبال در سال 2018 پرداخته و زیبایی و جذابیت این بازی را مورد بررسی قرار می دهد.

«تب جام جهانی فوتبال 2018» در شبکه پرس تی وی
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی شبکه پرس تی وی، در این برنامه ضمن اشاره به توصیف پله، فوتبالیست برزیلی و اسطوره دنیای فوتبال از این رشته ورزشی و دادن لقب «یک بازی زیبا» به این ورزش پرهیجان از سوی وی، ویژگی های این رشته ورزشی از جمله غیرقابل پیش بینی بودن نتیجه آن مورد گفت و گو قرار خواهد گرفت.

در ادامه برنامه این هفته «دقت دوچندان» به قدرت بالای ورزش فوتبال در جمع کردن مردم و ایجاد اتحاد بین بازیکنان یک تیم به عنوان یکی از دلایل جذابیت این بازی اشاره شده و تاکید می شود که حتی سیاست هم قادر به انجام چنین کاری نیست.

همچنین در این برنامه که در ایام برگزاری جام جهانی فوتبال 2018 روسیه روی آنتن شبکه پرس تی وی می رود به سوالاتی درخصوص سلامت و پاک بودن این رشته ورزشی، نحوه مدیریت این بازی ها، نفوذ اروپا بر فیفا و وابستگی این فدراسیون به پول های حاصل از رشوه و مسایل پشت پرده انتخاب روسیه و قطر به عنوان میزبانان جام جهانی در سال 2018 و 2022 پاسخ داده می شود.

مخالفت منتقدان با پیشنهاد فیفا مبنی بر افزایش تعداد تیم های حاضر در جام جهانی از 32 تیم به 48 تیم در سال 2026 از دیگر محورهای مورد بحث در برنامه این هفته «دقت دوچندان» است. در این راستا پیرامون آنچه ناتوانی فیفا در کنترل و مدیریت رشوه هایی که توسط مدیران آن دریافت می شود، عنوان می گردد و اخیراً توسط یک روزنامه نگار غنایی افشاگری هایی پیرامون آن شده نیز، گفت و گو و تبادل نظر خواهد شد.

برنامه «دقت دوچندان» (Doubling Down) پنجشنبه 31 خرداد ساعت 23:30 به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه جمعه ساعت 05:00 و 17:00 و شنبه ساعت 11:00 پخش خواهد شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۳۲۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان