//
کدخبر: ۱۰۰۷۶۵ //

یادم ترا فراموش؛ تهران تمام ایران نیست!

اگر محل تولد روسای جمهوری، وزرا، وکلا و مدیران را کنترل کنید بیش از ۹۰ درصد زاده روستا هستند که اینک ساکن بهترین و گران‌ترین مناطق تهران هستند.

یادم ترا فراموش؛ تهران تمام ایران نیست!
به گزارش فرتاک نیوز،

غلامرضا نوری علا؛ انقلاب کردیم که تهران تمام ایران نباشد، آقایان به‌جای اینکه امکانات انباشته در تهران را به‌عدالت در ایران تقسیم کنند، لطف فرمودند و از روستاهای دور و نزدیک به تهران رفتند و رییس‌جمهور، وزیر و وکیل و مدیر شدند و برای رفاه خودشان تهران را ایران‌تر کردند و شهرستان‌های ایران را ویران‌تر!

قصرشیرین و سرپل و گیلان‌غرب و آبادان و خرمشهر در جنگ و زلزله ویران شدند و امروز و پس از ۳۰ سال پس از جنگ، ویرانی‌ها گسترده‌تر شده است و آقایان از روستا یک‌کله کوبیدند و زعفرانیه و فرمانیه و نیاوران‌نشین شدند و همه چیز را از یاد برده‌اند.

اگر محل تولد روسای جمهوری، وزرا، وکلا و مدیران را کنترل کنید بیش از ۹۰ درصد زاده روستا هستند که اینک ساکن بهترین و گران‌ترین مناطق تهران هستند، کاری که نمی‌کنند اگر سوءتدبیرهایشان اجازه بدهد، فقط فرصت می‌کنند امید به مناطق زندگی امروزشان ترزیق ‌کنند. البته فراموش نکنیم که تمام حقوق قانونی و دریافتی ۴۰ سال گذشته آنان، مبالغ رهن املاک مسکونی که مالک آنها هستند، نخواهد بود.

آنچه سبب نوشتن این یادداشت است دو اتفاق اخیر در حوزه‌ی رسانه است. اینترنت بدون فیلتر برای بعضی! از اهالی رسانه و نورچشمی‌ های تهرانی و اعزام بعضی!‌ ترها از نورچشمی! ترهای رسانه‌های تهران به جام‌جهانی روسیه! اصحاب رسانه‌ی غیرساکن تهران هم، #حسرت به‌میزان کافی برایشان موجود است، #سماق بمکند!

آقایان مهاجر به تهران و وصل به‌قدرت! اگر مردم ایران در جای‌جای این گربه مغموم بزرگ، حداقل وظایف‌شان را انجام ندهند، چرخ و کُمیت زندگی‌تان به‌شدت لنگ خواهد بود اهالی تمام نقاط ایران، ملت ایرانند و مردمی!

چرا چشم‌های بی‌بصیرت‌تان را به‌روی مردم دیگر مناطق ایران بسته‌اید؟ هر چند فعلا بر خر مراد سوارید و فراموش کرده‌اید که بالاخره بقیه این ملت که ساکن تهران نیستند، ایرانی‌ هستند و چشم‌هایشان ۴۰ سال است به تهران دوخته و خشک! شده است.

ای مهاجران به شمال شهر تهران، شما در مقابل یکایک ایرانیان و نقطه به نقطه ایران وظیفه خدمتگزاری و نوکری دارید، فراموش کرده‌اید؟! یادم شماها را فراموش!

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۰۷۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان