//
کدخبر: ۴۴۵۶۶۹ //

خاطرات کارگردان مشهور هالیوودی، مهر تاییدی بر ادعاهای آنجلینا جولی در مورد برد پیت

اد زویک کارگردان مشهور که در سن ۷۱ سالگی کتاب خاطرات خود را منتشر کرده، بخشی از آن را به افشاگری در مورد اخلاق تهاجمی و بدرفتاری برد پیت سر صحنه فیلمبرداری اختصاص داده که نشان می‌دهد آنجلینا جولی تنها قربانی بدرفتاری این بازیگر نبوده است.

خاطرات کارگردان مشهور هالیوودی، مهر تاییدی بر ادعاهای آنجلینا جولی در مورد برد پیت
به گزارش فرتاک نیوز،

آنجلینا جولی بازیگر مشهور هالیوودی که از سال ۲۰۱۶ به زندگی مشترک خود با برد پیت پایان داد و از او جدا شد، پس از گذشت ۸ سال از طلاق، همچنان پیگیر شکایات خود از همسر سابقش بخاطر بدرفتاری و خشونت و آزار از سوی اوست.

در شرایطی که برخی از نزدیکان برد پیت، سوءرفتار این بازیگر را کتمان می‌کردند و طوری نشان می‌دادند که گویا آنجلینا جولی اتهام بی‌اساس به همسر سابقش زده، انتشار کتاب خاطرات اد زویک کارگردان مشهور هالیوودی و اختصاص بخشی از آن به بدرفتاری‌ها و گستاخی‌های برد پیت در سر صحنه فیلمبرداری مهر تاییدی به ادعاهای جولی بود و مسائل پشت پرده را تا حدودی فاش کرد.

برد پیت ۶۰ ساله در سال ۱۹۹۴ در فیلم legends of the fall به کارگردانی اد زویک ایفای نقش کرد. در بخشی از کتاب خاطرات زویک آمده که در ابتدا این نقش برای تام کروز نوشته شده بود اما نهایتا به برد پیت رسید.

وی در مورد اخلاق و منش برد پیت سر صحنه فیلمبرداری فاش کرد که این بازیگر در زمان عصبانیت به شدت گستاخ، ترسناک و غیرقابل کنترل می‌شود.

یک منبع نزدیک به برد پیت، اظهارات اد زویک در مورد برد در کتاب خاطراتش را مانند اتهاماتی که از سوی آنجلینا جولی به او وارد شده بود بی‌اساس خواند و گفت: «این‌ها جعلیات و تخیلات فردی گم‌نام است که برای فروش کتابش به آن‌ها چنگ می‌زند.»

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۵۶۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان