//
کدخبر: ۳۶۹۸۱۰ //

آنجلینا جولی برد پیت را به آزار جسمی متهم کرد

«آنجلینا جولی» در یک پرونده حقوقی، روز سه‌شنبه (۱۲ مهر) «برد پیت» را به آزار جسمی متهم کرد. این پرونده به عنوان بخشی از یک نبرد حقوقی جاری بر سر کارخانه شراب‌سازی «شاتو میراوال» است که این زوج سابق مالکیت مشترک آن را داشتند.

 آنجلینا جولی برد پیت را به آزار جسمی متهم کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

در  پرونده جدید «آنجلینا جولی» که روز سه شنبه در دادگاهی در لس‌آنجلس به عنوان بخشی از یک پرونده مدنی در مورد کنترل کارخانه شراب سازی فرانسوی «شاتو میراوال» ثبت شده، آمده است: «پیت به دنبال این بود که فروش سهام او در این کارخانه را به یک توافقنامه "عدم افشای اطلاعات" مرتبط کند.»

در ادامه آمده است که این توافقنامه، جولی را از صحبت کردن "آسیب جسمی و روحی که پیت به او و فرزندانشان وارد کرد" خودداری می‌کند.

پرونده جدید «آنجلینا جولی» یک اتفاقی توسط پیت در سپتامبر ۲۰۱۶ را ارائه می‌دهد که در سفر این زوج و شش فرزندشان به کالیفرنیا، پیت سر جولی را گرفت و او را تکان داد و با کشیدن موهایش او را به سمت دیوار دستشویی هواپیما پرت کرد. همچنین پیت یکی از بچه‌ها را خفه کرده و به صورت دیگری ضربه زده است.

جولی همچنین گفته است که اف‌بی‌آی در مورد این حادثه‌ای که در هواپیما رخ داد، تحقیق کرد و دلایل محتمل برای متهم کردن پیت به جرم فدرال دارد.

گفتنی است که این حادثه در نهایت منجر به جدایی این زوج هالیوودی شده است.

وکلای برد پیت هنوز به این مسئله واکنشی نشان نداده‌اند.

پیش از این، برد پیت، هنرپیشه مطرح سینمای هالیوود از آنجلینا جولی همسر سابق خود به خاطر فروش سهمش از یک کارخانه شراب‌سازی ۲۸ میلیون دلاری که با هم خریده بودند، به دادگاه شکایت کرده و گفته بود که جولی بدون اطلاع او سهامش را در کارخانه شراب‌سازی «شاتو میراوال» در فرانسه به یک تاجر روس فروخته است.

پیت می‌گوید او و جولی این کارخانه را در سال‌ ۲۰۰۸ به قیمت ۲۸.۴ میلیون دلار خریده بودند و آنجلینا حدود ۴۰ درصد از ارزش کارخانه معادل ۱۱.۳ میلیون دلار را به خود اختصاص داد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۹۸۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان