//
کدخبر: ۴۳۸۶۲۳ //

روحانی از سردار تهرانی مقدم حکم گرفت+تصویر

سردار محمد تهرانی مقدم طی حکمی دکتر مهدی روحانی را عضوء هیأت امناءونماینده موسسه خیریه شهدای غدیر ولایت در استان خراسان رضوی منصوب نمود.

روحانی از سردار تهرانی مقدم حکم گرفت+تصویر
به گزارش فرتاک نیوز،

طی حکم از سوی سردار محمد تهرانی مقدم ریئس هیئت مدیره ومدیر عامل موسسه خیریه شهدای غدیر ولایت(میراث ماندگار سرلشگر شهید حاج حسن تهرانی مقدم) دکتر مهدی روحانی به سمت عضوء هیأت امناء و نماینده موسسه در استان خراسان رضوی منصوب گردید..

سردار محمد تهرانی مقدم در این مراسم گفت: موسسه فرهنگی با کمیته‌هایی در زمینه‌های علمی، فرهنگی، ورزشی و امور خیریه به نام شهدای غدیر (شهید حسن طهرانی مقدم) نام‌گذاری شده و واحدهای مختلف آن در سراسر کشور در حال ایجاد و راه‌اندازی است.

محمد طهرانی مقدم در این زمینه عنوان کرد: ابعاد علمی شخصیت شهید حسن طهرانی مقدم در حوزه علوم نظامی و دفاعی در سطح بالایی قرار داشت و به واسطه همین برجستگی‌های فکری وی، عنوان پدر موشکی ایران به این شهید بزرگوار اطلاق شد و از سوی دیگر شهید تهرانی‌مقدم همواره در حوزه مسائل و موضوعات علمی دغدغه داشت و یکی از گام‌های استوار در زمینه امنیت پایدار در ایران اسلامی به دست وی و همرزمان و شاگردانش در حوزه موشکی رقم خورد که اکنون بسیاری از دشمنان را سر جای خود نشانده است.

وی افزود: این مؤسسه‌ یادگار جاودان شهید اقتدار کشور،سرلشگر پاسدار ،دکتر حسن تهرانی مقدم است و در زمان حیات آن شهید بزرگوار و به دست پرتوان خود او راه‌اندازی وحتی پس از شهادت آن بزرگمرد، نه تنها روند خدمت رسانی‌ها به مردمان بی بضاعت متوقف نشده بلکه تا کنون منشاء خدمات ارزنده‌ای به سه هزار مددجوی بوده و دایره‌ی خدمات رسانی علاوه بر حوزه اجتماعی به مجموعه‌های علمی وپژوهشی، عمرانی فرهنگی وهنری ...تسریع وتعمیم یافته است.

در ادامه این مراسم حکم دکتر مهدی روحانی به ایشان ابلاغ گردید تا در استان خراسانی رضوی به عنوان نماینده این موسسه فعالیت خود را آغاز نماید.

در بخشی از این حکم آمده است.

 نظر به سوابق درخشان جنابعالی به عنوان یک مدیر موفق انقلابی، بسیجی، ولایی بدینوسیله به سمت عضو هیت امناء و نماینده این موسسه در استان خراسان رضوی منصوب می‌گردید.

این موسسه در حوزه مسائل فرهنگی، فکری و علمی در زمینه حمایت از فعالیت نخبگان و نیروی اجتماعی فعالیت خواهد داشت و گام اصلی آن زنده نگاهداشتن یاد آن شهید در ابعاد مختلف و گسترش ظرفیت‌هایی است که آن شهید بزرگوار به عنوان یک عالم پارسا به آن اعتقاد و باور قلبی داشت.

مهدی روحانی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۸۶۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان