//
کدخبر: ۴۳۷۴۵۱ //
فال امروز | فال روزانه | فال

فال روزانه | فال امروز جمعه ۲۴ آذر ۱۴۰۲ | چه چیزی در انتظار شماست؟

برای آگاه شدن از اتفاقات مهم پیش روی خود در روز جمعه 24 آذر 1402، فال روزانه را بخوانید.

فال روزانه | فال امروز جمعه 24 آذر 1402 | چه چیزی در انتظار شماست؟
به گزارش فرتاک نیوز،

فال روزانه امروز جمعه 24 آذر 1402! مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید.

فال روزانه امروز جمعه 24 آذر 1402

فال ۲۴ آذر ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

متن فال:

شما باید باور کنید که کنترل زندگی‌تان از دستتتان خارج شده است، اما می‌توانید به این اطمینان متکی باشد که این شرایط تغییر خواهد کرد. با وجود این شاید مجبور باشید خواسته‌های سختی را که در محل کار از شما می‌شود تحمل کنید. آرزوهای خیلی بلندپروازانه نداشته باشید. برای دوری کردن از یک کشمکش آماده باشید که برنامه‌هایتان را به تعویق بیندازید. تا موقعی که کار تمام شود به این رویه ادامه بدهید.

فال ۲۴ آذر ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

مجاورت ناراحت کننده بین حقیقت و خیال می‌تواند برای شما کمی نگرانی به وجود آورد. یک صدای درونی به شما می‌گوید که تصمیمات مهمی را بگیرید که هدفهای شخصیتان را در آینده تحقق ببخشد. اما صدای دیگر شما را تشویق می‌کند در حالیکه وظایف مهم مربوط به آینده‌تان را فراموش کرده‌اید، آزاد بوده و از زندگی لذت ببرید. نباید یکی از این دو را انتخاب کنید؛ بلکه باید برای حد میانه آنها تلاش کنید.~

فال ۲۴ آذر ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

متن فال:

فردا احتمال دارد کمی عصبی یا کلافه باشید. اما از اینکه در مورد برنامه ها یا افکار خود حرف بزنید، شکی به دل راه ندهید. خیلی راحت و بدون ترس یا استرس در مورد خواسته ها و اعتقادات خود صحبت کنید و مطمئن باشید مورد توجه اطرافیان نیز قرار خواهد گرفت. فقط این را در نظر داشته باشید بیشتر از توان خود کار قبول نکنید تا به تجربه حرفه ایتان آسیبی وارد نشود.

فال ۲۴ آذر ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

متن فال:

فقط زمانی که شما از نادیده گرفته شدن احساسهایتان ناراحت می‌شوید، توجه دیگران به سمت شما جلب می‌شود. اما باز هم ممکن است که شما به اندازه‌ای که آرزو داشتید احساس راحتی نکنید. خوشبختانه شما قادر خواهید بود به حد کافی خودتان را مطرح کنید در حالی که برخی از بخشهای وجود خود را هنوز مخفی نگاه داشته‌اید. مقاومت کردن در برابر اکثر رازهای ارزشمند هنوز می‌تواند منشأ اولیه آسایش خاطر شما باشد.

فال ۲۴ آذر ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

متن فال:

وقتی که بهرام وارد هشتمین خانه شما که مربوط به روابط صمیمانه است می‌شود، باعث ناراحتی و زحمت شما می‌شود. برای اینکه شما طبیعتاً با دوستی‌هایی که تصادفی به وجود می‌آیند راحتتر برخورد می‌کنید. این سخن به معنی این نیست که شما با داشتن روابط احساسی مخالف هستید، بلکه بدین معنی است که شما آزادی عمل داشتن را خیلی دوست دارید و بنابراین می‌خواهید فکرتان آزاد باشد. فراموش نکنید که این آزادی اکنون می‌تواند به شما کمک کند که ارزش ارتباط داشتن با دیگران را متوجه شوید.

فال ۲۴ آذر ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

متن فال:

فردا ممکن است وسوسه شوید تا از فرصت جدیدی که به شما روی کرده تا پولی بدست آورید یا یک سری از منابع اخیر خود را مدیریت کنید استفاده کنید. برای شما بسیار مهم است که قبل از اینکه وارد عمل شوید،‌ بدقت برنامه جدید خود را بررسی کنید به خاطر اینکه ممکن است این کار بیشتر از آن که واقعیت داشته باشد، سودمند و مفید به نظر برسد. به یاد داشته باشید که شما می‌توانید بیشتر از آن چیزی که الان دارید ،‌بخواهید ، اما بهتر است که قبل از این که شرایط شما را مجبور به عقب نشینی کنند، خودتان کمی به عقب بازگردید و روی کارهایتان فکر کنید.

فال ۲۴ آذر ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

متن فال:

شما فردا الزاماً احساسات خود را ناگفته باقی می‌گذارید و هر لحظه بر شدت رویاهایتان افزوده می‌شود، در نتیجه فردا برای شما تبدیل به روزی با انرژی‌های معنوی می‌شود. به جای اینکه نیازهای خود را در جهان مادی جستجو کنید، می‌توانید به سفری در نیای دورنتان بروید. از نتایج این کار نگرانی به خود راه ندهید، مطمئناً شما به مسیر خوبی هدایت می‌شوید. فقط چیزهایی را در ذهننتان تجسم کنید که بهشان نیاز دارید. امیدوار باشید که در آینده به حقیقت بپیوندند.

فال ۲۴ آذر ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

متن فال:

شما نباید فکر کنید که ماه تولدتان فقط مخصوص خود شماست، این ماه متعلق به افراد خیلی زیادی است!! شما باید مدتی خودتان را فراموش کرده و برنامه‌های خود را برای روز دیگری بگذارید. درعوض توجه خود را روی کارهایی متمرکز کنید که می‌توانید برای خوشحال‌تر کردن دیگران برایشان انجام دهید. جالب اینجاست که این محبت و مهربانی شما به خودتان بازخواهد گشت!

فال ۲۴ آذر ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

متن فال:

شما هنگامی که صحبت‌هایتان را با دیگران دارید برای نتیجه و تاثیرات ﺁن نگران هستید به همین دلیل در بیشتر مواقع سکوت احتیار می‌کنید. بهتر است تا این حد به موضوعات بد بین نباشید زیرا با بد بینی که دارید بسیاری از شانس‌های خود را از دست خواهید داد. با قاعده‌های زندگی هم گام شوید.~

فال ۲۴ آذر ۱۴۰۲ برای متولدین دی

متن فال:

فردا می توانید روز خوبی داشته باشید، البته اگر در برابر مشکلات غریزی عمل کنید و به دنبال عقل و منطق نباشید. فردا اطلاعات زیادی از همه طرف به شما وارد می شود و نمی توانید تصمیم بگیرید که به کدام یک باید اطمینان کنید. شاید بهتر باشد که نگرانی های احساساسی خود را برای مدتی کنار بگذارید، به این ترتیب راحت تر می توانید به حقیقت دست پیدا کنید. وقت بگذارید و سعی کنید حقایق را از اطلاعات غیر واقعی جدا کنید. به نفع تان است که فعلاً به زمان بندی دیگران توجه نکنید و خودتان تصمیم بگیرید که چه وقت باید دست به کار شوید.

فال ۲۴ آذر ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

متن فال:

سیاره بخت شما یعنی ونوس به ششمین خانه تان یعنی خانه “کار” بازگشته است، و به طور موقت با فشارهایی که رویتان اعمال می‌شود راحت کنار می‌آیید. شاید راه هایی را برای از بین بردن یکنواختی زندگی در نظر گرفته اید، اما الان بهتر است برای مدت طولانی تری شرایط موجود را حفظ کنید. اگرچه برای صبر کردن بیشتر اشتیاق دارید، اما این کار لزوما مشکلات پشت پرده را حل نمی‌کند. اما تنبل نشوید و از خود راضی هم نباشید؛ شما هنوز باید تغییر و تحولاتی در برنامه منظم روزانه تان ایجاد کنید.

فال ۲۴ آذر ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

متن فال:

دوستی که در روزهای سختی در کنار شماست یک دوست واقعی است، اما دوستی که برای شما چیزی جز مشکلات و سختی به همراه ندارد چیزی جز بار اضافه ای بر دوش شما که باید از شر آن خلاص شوید نیست. فردا بد نیست دوستی هایتان را مورد بررسی قرار داده و در مورد آنها تجدید نظر کنید. هرکسی لیاقت آن را تدارد که از تمامی جزئیات زندگی شما باخبر باشد، به ویژه اگر بتواند از دانسته هایش بر علیه شما استفاده کند. فردا برای تقویت اعتماد به نفستان روزی بسیار مناسب است، چرا که روزی خوب برایتان خواهد بود. بخاطر داشته باشید که کسی ارزش عشق شما را دارد که شما را همانگونه که هستید و بی هیچ نقابی بپذیرد.

برای مشاهده فال های روزانه کلیک کنید

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۷۴۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان