//
کدخبر: ۴۳۱۴۱۳ //
با معرفی برگزیدگان؛

آیین اختتامیه کارگاه ملی نقاشی «هنر راویان غزه» در کرمانشاه برگزار شد

آیین اختتامیه کارگاه ملی نقاشی «هنر راویان غزه» با معرفی برگزیدگان این رویداد در کرمانشاه برگزار شد.

آیین اختتامیه کارگاه ملی نقاشی «هنر راویان غزه» در کرمانشاه برگزار شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 پوریا جلالی سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه در ابتدای این مراسم  با اشاره به جنایات رژیم غاصب اسرائیل در غزه اظهار کرد: هر کسی که از نعمت انسانیت و وجدان برخوردار است قطعا جنایات سراسر کفر، نفاق و خونین صهیونیسم در غزه را محکوم می‌کند.

وی افزود: کارگاه ملی نقاشی هنر راویان غزه طی مدت سه روز با حضور ۲۵ هنرمند از کرمانشاه و سایر استان‌ها در معابر شهر کرمانشاه و در معرض دید عموم به تصویر کشیده شد.IMG_20231106_185120

 به گفته جلالی تمامی تصاویر خلق شده از جنس ایثار، فرهنگ و فرهیختگی است و ارتباطات و حواشی زیبا و بی‌نظیری در معابر شهر ایجاد کرد.

سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: آثار خلق شده پس از این رویداد در کشورهای سوریه و لبنان به نمایش گذاشته خواهد شد و امیدواریم در سال‌آینده نیز این رویداد ملی را با موضوع نابودی رژیم منحوس صهیونیستی در کرمانشاه برگزار نماییم.

در ادامه این مراسم علی شعبانی معاون سیاسی، امنیتی استانداری کرمانشاه نیز هنرمند را لسان‌الغیبی دانست که می‌تواند با ایجاد هنر مقدس به معنویت کمک نماید.

وی ضمن محکوم کردم جنایات رژیم منحوس صهیونیستی در غزه افزود: غصب فلسطین توسط اسرائیل مانند روایت طنز تلخی است که شخصی واحدی از یک مکان بزرگ تجاری را خریداری کرده و ادعای مالکیت تمام ساختمان را دارد و دفاع حماس از سرزمینش را حق نمی‌داند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: سالهاست غزه حق خود را از دست داده و کسانی هم که از مقاومت و حق این مردم دفاع و حمایت می‌کنند به تروریست متهم می‌شوند و در این زمینه تنها راه حمایت از این مردم مظلوم زبان هنر است.

 شعبانی هنر مقدس را راهی برای نشان دادن مظلومیت این ملت عنوان کرد و گفت: غم غزه آنقدر وسیع است که می‌توان تا ۲۰۰ سال آینده از رنج و غم مادران، پدران و کودکان این سرزمین محصول تولید کرد.IMG_20231106_185118

گفتنی است؛ کارگاه ملی نقاشی هنر راویان غزه روایتی از مظلومیت کودکان غزه بود که ۱۳ الی ۱۵ آبان در کرمانشاه برگزار شد.

شایان ذکر است؛ در اختتامیه این مراسم در بخش معرفی آثار از نگاه فرهنگی؛ آقایان علی‌حسین امینی و احمد سعدونی و خانم مریم میکائیلی به عنوان برگزیدگان این بخش معرفی شدند و در بخش کارگاهی نیز آقایان طهمورث آشناگر، عسگر حقی، علی‌حسین امینی، محمدجواد زارع مهذبیه و فرزاد بهمن زیاری و خانم‌ها توران نوری، مهناز قره‌حسنلو، فرزانه جمشیدی و نازی تربتی نژاد به عنوان برگزیده این رویداد ملی معرفی شدند.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۱۴۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان