//
کدخبر: ۴۲۸۶۲۳ //
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان:

قول می دهم کرمانشاه، به کانون فاخر رخدادهای فرهنگی و هنری تبدیل شود

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: قول می‌دهم کرمانشاه به کانون فاخر رخدادهای فرهنگی و هنری تبدیل شود.

 قول می دهم کرمانشاه، به کانون فاخر رخدادهای فرهنگی و هنری تبدیل شود
به گزارش فرتاک نیوز،

آیین تکریم مدیرکل پیشین و معارفه سرپرست جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور مدیرکل امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز( ۲۹ مهر‌ماه) در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری استان کرمانشاه برگزار شد و پوریا جلالی به عنوان سرپرست این اداره کل معرفی شد.
پوریا جلالی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به جنایات آمریکا اظهار کرد: همه ما از این جنایات متاثر و منقلب هستیم و امیدواریم به زودی شاهد نابودی این غده سرطانی باشیم.
وی با تشکر و قدردانی از زحمات علی صفدری مدیرکل پیشین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حضور مدیران و مسئولین در این مراسم را پشتوانه خوبی در راستای توسعه و ارتقا سطح فرهنگی شهر دانست و افزود: همراهی و همیاری مدیران استانی را نقطه شروعی برای رسیدن به توسعه استان میدانم.
وی در ادامه با اشاره به اهداف مدیریتی خود در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز گفت: قول می‌دهم تمامی وقت و تجربه خود را وقف خدمتگزاری در حوزه فرهنگ، هنر و رسانه نمایم.
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: با توجه به زیرساخت‌های استان قول می‌دهم کرمانشاه را به کانون فاخر رخدادهای فرهنگی و هنری تبدیل کنم و در در تامین رفاهیات پرسنل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز تمامی تلاش خود را بکار خواهم گرفت.
خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۸۶۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان