//
کدخبر: ۴۱۴۳۳۵ //

به عشقم خیانت کردم/ برای جبران خیانت چکار کنم؟ ۵ اقدام کلیدی بعد از خیانت برای بهبود رابطه

۵ کاری که بعد از خیانت کردن برای بهبود رابطه باید انجام دهید

به عشقم خیانت کردم/ برای جبران خیانت چکار کنم؟ 5 اقدام کلیدی بعد از خیانت برای بهبود رابطه
به گزارش فرتاک نیوز،

وقتی یکی از زوج ها به دیگری خیانت میکند ناخواسته یک حس بد در درون او به وجود می آید که برخی ها به سرعت پشیمان شده و درصدد جبران برمی آیند و برخی دیگر نیز هم چنان در اشتباه خود باقی می مانند. در این نوشتار می‌خواهیم به کسانی که سعی در جبران اشتباه خود دارند اشاره کنیم و چند توصیه به آنها داشته باشیم که با هم می خوانیم.

اگه خیانت کردین

اگه به هر دلیلی خیانت کردین و پشیمون هستین و قصد دارین رابطه‌تون رو ترمیم کنین، این پست رو بخونین تا بدونین ۵ کار مهمی که بعد از خیانت باید انجام بدین چیه. مطالب این پست از مجله معتبر شخصیت و تفاوت‌های فردی و مقاله زیر برای شما انتخاب شده.

شفاف باشین و واقعیت رو بگین

می‌توان گفت بدترین حالتی برای فردی که خیانت دیده، بعد از متوجه شدن خیانت، بی‌خبری از آنچه که اتفاق افتاده هست. فردی که خیانت کرده در این شرایط معمولا سعی میکنه همه واقعیت رو نگه، در صورتی که طرف مقابل حق داره بدونه چه اتفاقی افتاده. لازم نیست جزئیات رابطه رو بازگو کنین اما باید سوال‌های طرف مقابل رو صادقانه جواب بدین.

مشکلات خودتون رو برطرف کنین

خیانت هر دلیلی داشته باشه باید با توجه به شخصیت شما که اون رو انجام دادین، بررسی بشه. باید بدونین چه چیزی در افکار و احساسات شما گذشته که خیانت رو انتخاب کردین. حتما به کمک متخصص ریشه این موضوع رو در خودتون پیدا و رفع کنین. به هیچ عنوان سعی نکنین تقصیر رو گردن طرف مقابل بندازین، چون باز هم در نهایت این شما بودین که خیانت رو انتخاب کردین و باید علتش برای خودتون روشن بشه.

عجله نداشته باشین

فردی که خیانت دیده، بنابر ویژگی‌های شخصیتی و خلقی‌اش، به زمان نیاز داره تا بتونه خیانت شما رو برای خودش حل کنه. نباید او رو تحت فشار بذارین که سریع‌تر شما رو ببخشه. از جملاتی مثل “ای بابا خسته شدم از بس سرکوفت زدی” “حالا مگه چی شده قتل که نکردم” ” تا کی می‌خوای ادامه بدی قهر رو” استفاده نکنین. بهش زمان بدین تا موضوع رو برای خودش حل کنه.

گذشته رابطه‌تون رو بررسی کنین

بعد از اینکه مشکلات شخص خودتون رو برطرف کردین و طرف مقابل هم قبول کرد به شما فرصت دوباره بده، باید رابطه‌تون رو بررسی کنین. مشکلات رابطه‌تون رو پیدا کنید و اونها رو حل کنین. مشکلات حل نشده در یک رابطه خیانت دیده میتونه مانند انبار باروت عمل کنه. در آرامش و با الویت‌بندی این مشکلات رو شناسایی و حل کنین.

به طرف مقابل فرصت بی‌اعتمادی بدین

با خیانت، یکی از اصول مهم و اساسی رابطه، یعنی اعتماد از بین میره. طرف مقابل نیاز داره، اعتماد شکسته شده‌اش به شما رو ترمیم کنه. برای این کار باید صبور باشین، ممکنه بیش از گذشته نسبت به شما حساس باشه و رفتارهایی مثل چک کردن از خودش نشون بده. او نیاز به این فرصت داره تا بتونه چینی شکست خورده اعتمادش رو بند بزنه.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۴۳۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان