//
کدخبر: ۴۰۹۶۷۶ //
معاون امور استان‌های وزارت میراث فرهنگی:

مبنای ارزیابی مدیران میراث فرهنگی تکمیل زیر‌ساخت‌های استانی است

معاون امور استان‌های وزارت میراث فرهنگی در آیین معارفه مدیر کل میراث فرهنگی کرمانشاه گفت: مبنای ارزیابی مدیران میراث فرهنگی تکمیل زیر‌ساخت‌های استانی است.


مبنای ارزیابی مدیران میراث فرهنگی تکمیل زیر‌ساخت‌های استانی است
به گزارش فرتاک نیوز،

آیین معارفه مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه صبح امروز (۱۲ تیرماه) با حضور معاون امور استان‌های وزارت میراث فرهنگی، معاون سیاسی استانداری کرمانشاه، سرپرست معاونت اقتصادی و مدیران و مسئولین استانی برگزار شد.

 معاون امور مجلس،حقوقی و استان‌های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در این مراسم اظهار کرد: قطار پیشرفت و توسعه کشور با سرعت در حال حرکت است و در این زمینه باید از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود استفاده بهینه کرد.

جواد واحدی افزود: پیش از این بیشترین مقصد سفرهای استانی مردم به شهرهای شمالی بود، ولی بر اساس هدفگذاری انجام شده و با توجه به شرایط اقلیمی مناطق مختلف کشور و در راستای شناساندن استان‌ها به مردم، سفر به غرب کشور را طراحی و تعریف کردیم و با استفاده از ظرفیت تبلیغات و رسانه قابلیت‌ها و جاذبه‌های استان کرمانشاه در حوزه‌های مختلف معرفی شد.

واحدی تصریح کرد: پس از انجام تبلیغات موضوع توجه به زیرساخت‌ها در دستور کار وزارت میراث فرهنگی قرار گرفت و مقرر شد ۵ درصد از اعتبارات تملک دارایی هر استان را به زیر ساخت گردشکری اختصاص دهیم و به عنوان تکلیف به استانداران ابلاغ شود که در حال طراحی آن هستیم.

معاون امور استان‌های وزارت میراث فرهنگی توجه به تامین و تکمیل زیرساخت‌ در استان‌ها را موضوعی مهم در راستای توسعه گردشگری دانست و گفت: در ارزیابی مدیران میراث فرهنگی تکمیل زیرساخت‌های استانی مد‌نظر قرار می‌گیرد و در این زمینه همکاری همه دستگا‌ه‌ها می‌تواند مشکلات موجود را مرتفع نماید.

وی در گوشه دیگری از سخنانش با تبریک انتصاب داریوش فرمانی به عنوان مدیرکل‌ میراث فرهنگی استان کرمانشاه گفت: اولین آیتم برای این انتصاب تخصص است که فرمانی این تخصص را دارد.

واحدی خاطر نشان کرد: فضای کار در استان کرمانشاه دارای شرایط و ظرفیت‌های ویژه‌ای است باید سرعت خدمات رسانی را افزایش داد و از تمامی پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های این استان در راستای توسعه استفاده کرد.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۹۶۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان