//
کدخبر: ۳۹۲۱۷۷ //

این ۱۰ مورد از نشانه‌های عشق دروغین است!/ مراقب باشید فریب نخورید!

نشانه های عشق دروغین چیست؟ روابط همیشه پایان خوشی ندارند. شما ممکن است تصور کنید که عشق زندگی تان را یافته اید، ممکن است فکر کنید همه چیز عالی می باشد یا حتی ممکن است فکر کنید همه چیز قرار است تا ابد خوب باقی بماند . اما واقعا همینطور است!

این 10 مورد از نشانه‌های عشق دروغین است!/ مراقب باشید فریب نخورید!

عشق واقعی که شما را سرشار از احساس می کند و می‌خواهید همه عمرتان را کنار کسی که دوستش دارید زندگی کنید اما گاهی در ابتدای راه باید مراقب باشید چون شاید شما دچار عشق دروغین و غیرواقعی شده باشید. شاید شما هم به تازگی شخص مورد علاقه تان را ملاقات کردید و همه چیز ظاهرا عالی به نظر می رسیده است اما چیزی در ته دلتان می گوید که این عشق واقعی نیست و مانند یک سراب به نظر می رسد. در این مقاله با ما همراه باشید تا 10نشانه عشق دروغ را برای شما بگوییم.

این پرچم های قرمز به شما می گویند که در رابطه عاشقانه به دنبال چه باشید.

۱. آن ها ذهن شما را نمی خوانند

اولین نشانه عشق دروغ این است که آن ها ذهن شما را نمی خوانند.نه، آن ها مثل مل گیبسون در “آنچه زنان می خواهند” ذهن شما را نمی خوانند، اما چگونه امکان دارد یک فرد از رابطه با شخصی لذت ببرد که گاهی لحظه ی “تو ذهن منو خوندی” را برایش خلق نمی کند.

داشتن این لحظات نشان می دهد که چه قدر رابطه ی شما قوی است، و وقتی این احساس رخ می دهد که در نهایت نزدیکی و عشق قرار دارید. این تقریبا باعث می شود که چیزهای نهفته، آشکار شوند. یک نگاه کافی است تا همه چیز دستگیرتان شود. البته، این مهم ترین بخش قضیه نیست اما رخ ندادن اش به این معنا است که خوب شروع نکرده اید.

۲. جاذبه ی جنسی متقابل موجود نیست

ما برای رسیدن به شیمی نیاز به فیزیک داریم. بنابراین، اگر آهنربای جذابیت تان به درستی کار نمی کند، چگونه ممکن است یک واکنش شیمیایی در مغز وجود داشته باشد؟ این موضوع به ویژه زمانی که در رابطه هستید صدق می کند. جاذبه ی جنسی متقابل هیچ گاه باعث نمی شود که یک رابطه کهنه و بی روح شود.واکنش های شیمیایی در حالت عادی حداکثر تا دو سال از زمان شروع خود به خود رخ می دهند، پس از آن دیگر همه چیز به تلاش خودمان وابسته است. با این حال، آدم ها روابط عاشقانه شان را به امان خدا رها می کنند. با این بهانه که “ما به هر حال صاحب این رابطه هستیم.” قطعا این یک رابطه ی بی روح خواهد بود، مگر این که شما مرده خواه باشید.

۳. آن ها هرگز شما را مورد تحسین و تمجید قرار نمی دهند

مادر ترزای فقید می گفت، “ولعی که در این دنیا برای عشق و تحسین شدن وجود دارد، بیش تر از ولع نان است.” ما می خواهیم کسانی که برای مان مهم هستندف احساسی فوق العاده دارا باشند، این طور نیست؟

بهترین راه برای انجام این کار این است که از آن ها تعریف کنید. به عنوان مثال برای خانم ها: “تو با این لباس صورتی دلپذیر به نظر می رسی.” و برای رفقا: “تو بی نظیری! مرسی که من رو در روز مرخصی ات به پارک آوردی.” این کار یادآوری کوچکی است مبنی بر این که آن ها در واقع آدم های مهمی در زندگی ما هستند. اگر این اتفاق به ندرت رخ می دهد، و از آن بدتر حتی طرف مقابل تان نشان می دهد که آن طورها که فکر می کنید خوب نیستید، باید از خودتان علت آن را بپرسید.

نشانه های ابراز عشق دروغین

۴. مدام احساس می کنید که مورد قضاوت قرار دارید

“بوی گند پنیری که می خوری از بوی وحشتناک پاهات بدتره. اون رو بذار کنار و یه دوش بگیر!”قضاوت کردن یکدیگر برای رابطه ها مانند سیانور است، تنها تفاوت اش این است که این سم تدریجی است و رابطه ای را که با طرف مقابل تان دارید ذره ذره از بین می برد.کارولین هیدالگو در وب گاه تاینی بودا (Tiny Buddha) با این موضوع موافق است: “بسیاری از آدم ها معتقدند که عشق به معنای ساختن و سر کردن با طرف مقابل، فداکاری، مدارا، یا درد و رنج کشیدن در سکوت است با این تفکر که تعهد آن ها خود اثبات عشق است. این عشق نیست.”

آیا شما فکر می کنید که این به منزله ی یک رابطه خاص است؟

هیدالگو می افزاید: “درک کردن، دیدن، شنیدن، و پذیرش شخص به همان صورتی که هست، به معنای عشق است.” به عبارت دیگر، صحبت کردن با محبوب تان و انتقال چیزهایی که دوست شان ندارید، آن هم به شیوه ای آرام، می تواند هویت و برتری پیوند دونفره تان را بهبود بخشد. مل گیبسون فریاد می زند “ آزادی !”

۵. معشوق عزیزتان وجود شما را فراموش کرده است

یک نشانه عشق دروغ این است که معشوق عزیزتان وجود شما را فراموش کرده است.شما را نمی بیند، در فکر و ذهن او حضور ندارید؟ نباید این طور باشد. می گویند که رابطه باید پنجاه پنجاه باشد، اما آیا طرف مقابل تان وظایف ۵۰ درصدی خود را به طور کامل ادا می کند؟ دریافت پیامک در ابتدای روز نشان می دهد که شما در فکر و ذهن آن ها هستید.

آوردن سوپ یا رفتن به داروخانه به خاطر شما وقتی که حال خوشی ندارید، نشان می دهد که آن ها در سختی ها نیز کنار شما هستند. یادآوری اوقات فوق العاده ای که کنار ساحل داشتید و خندیدن در مورد این که چه طور شما را شکست دادند (البته شما اجازه می دهید آن ها برنده شوند!). این ها فقط سه مثال هستند از این که شما چه قدر برای آن ها ارزش دارید. کل موضوع این است که شما در فهرست اولویت های آن ها چه جایگاهی دارید.

۶. احساس می کنید که هر بار باید متن پیام ها را دوباره و دوباره تایپ کنید

آیا زمانی که می خواهید برای عشق تان پیامک بفرستید، این احساس به شما دست می دهد که انگار در حال نوشتن یک رمان برای جایزه ی پولیتزر هستید؟ آن هم کاری که فقط ۵ ثانیه طول می کشد؟ تایپ می کنید، حذف می کنید، دوباره از ابتدا شروع می کنید.می شورید، آب می کشید، حالا از اول! اگر در مورد این که چه چیزی در پیامک تان بنویسید، نگرانی دارید، وقت آن رسیده که دلواپس شوید و زنگ های خطر در سرتان روشن شود. کسانی که واقعا عاشق هم هستند به راحتی برای هم پیامک می فرستند و اگر پیام درستی ارسال نشود، قطعا به راحتی می توانند آن را توجیه کنند.

 

 10 نشانه عشق دروغین را بشناسید

۷. شما دائم در حال توجیه کردن رفتارهای او هستید

دوستان و خانواده چیزی در مورد رفتار او به شما می گویند و شما علت آن را توضیح می دهید، و احساس می کنید که در این میان گرفتار شده اید. کیم کوئیندلن می نویسد: “شما برای رفتاری که با شما دارند دائم بهانه می تراشید. مجبور هستید به عزیزان تان اطمینان بدهید که با شخص موجهی ارتباط دارید، به جای این که آن ها خودشان قادر باشند، رفتار شما دو نفر با هم و شیوه ی رفتار فرد مورد علاقه تان را با شما ببینند.” مهم نیست که رفتار آن ها تنش، خشم، گیجی و سردرگمی ایجاد کند یا باعث به وجود آمدن یک کنجکاوی ساده شود، در هر صورت کسانی که واقعا عاشق هم باشند نیازی به این ندارند که مدام رفتارهای شریک زندگی شان را توجیه کنند.

۸. طرف مقابل وظیفه ی خود را برای رسیدگی به رابطه تان ادا نمی کنند

چه کسی می گوید که رابطه یک تانگوی یک نفره است. آن ها سهم پنجاه درصدی شان را در رابطه شان با شما حتی در مسائل کوچک تر هم به طور کامل ادا نمی کنند. کوئیندلن می گوید،”شما آن ها را دعوت می کنید که با دوستان تان بیرون بیایند و یا برای صرف شام به خانه ی پدرتان بیایند.

گاهی اوقات می آیند و گاهی اوقات نه، اما به نظر می رسد که هیچ گاه علاقه ی چندانی برای آمدن ندارند.”اما آن هایی که واقعا به شما علاقه دارند برای سپری کردن زمان با عزیزان شما سر و دست می شکنند. در صورتی که شریک زندگی شما این گونه نیست، پس فاقد شک مواردی را که کوئیندلن اذعان می دارد، تجربه خواهید کرد: ” آن ها هرگز حتی برای وارد کردن شما در مسائل مربوط به خودشان تلاش چندانی نمی کنند.

شما در مورد دوستان و خانواده اش چیزی زیادی نمی دانید، حتی اگر دوست داشته باشید که بدانید.” شما را به خانه شان و جایی که در آن بزرگ شده اند دعوت نمی کنند و از بیرون رفتن های پنجشنبه شب با جمعی دوستانه و باحال خبری نیست، و در واقع مانع از این می شوند که با کسی رابطه ای داشته باشید. در نهایت به نتیجه گیری گوئیندلن می رسیم: “و گاهی اوقات، این طور به نظر می رسد که شما دو زندگی جداگانه دارید که به ندرت با هم همپوشانی دارند.”

نشانه های ابراز عشق دروغین در مردان

۹. طرف مقابل از دیدن شما خوشحال نمی شوند

مهمترین نشانه عشق دروغ این است که طرف مقابل از دیدن شما خوشحال نمی شوند.این یکی کاملا بدیهی است، ولی ما طرف های مقابل مان را دوست داریم … شما در یک رابطه هستید، زیرا شخص مقابل تان به شما احساس خوبی می دهد زمانی که در کنارش هستید.

هیچ کس واقعا گزافه پردازی فیلم های کمدی رمانتیک را که همه چیز را عالی و شاد نشان می دهد، باور نمی کند، مگر اینکه شما از سفر عراق باز گشته باشید.فرقی نمی کند که چه قدر تفاوت یا فاصله ی فیزیکی داشته باشید، آن ها همیشه باید از دیدن شما خوشحال شوند، و بالعکس. اگر نه، فاصله تنها فیزیکی نخواهد بود. شما خودتان را کیلومترها دور از کبوتر عشق تان احساس خواهید کرد حتی اگر آن ها درست در کنار شما باشند. آیا از نظر شما این عشق واقعی است یا نشانه عشق دروغ است؟

۱۰. منافع مشخصی به عنوان یک زوج در آینده ندارید

چرا باید در یک رابطه ی متعهدانه بمانید اگر هیچ آینده ی بلند مدتی موجود نیست؟ مثل این است که هیچ پنیر موتزارلایی روی پیتزای تان ندارید یا پرچم دزدان دریایی در کشتی دزدان دریایی وجود نداشته باشد. ما در مورد ازدواج صحبت نمی کنیم، حداقل هنوز نه، منظور ما داشتن اهداف مشترک در زندگی و پیگیری آن ها در کنار هم است.البته، یک عاشق واقعی به طور مفصل در مورد آینده صحبت خواهد کرد، چه می خواهد و چه برنامه ای برای رسیدن به آن دارد – هر چیزی که می خواد باشد.

اگر این اتفاق در حال رخ دادن نیست، به هیچ وجه او عاشق حقیقی شما نیست. این نشانه عشق دروغ است.دو کلمه ای که در ابتدا به ذهن می رسند عبارتند از: “بی تاب” و “بی قرار. ” ناامنی در یک رابطه چنین حسی است. شما نمی خواهید دهان تان را باز کنید، این طور نیست؟ چون از این نگران هستید که طرف مقابل تان چه فکری ممکن است بکند اگر به او بگویید که در اشتباه است و یا به هر صورتی با او مخالفت کنید.با یک عاشق واقعی، همه چیز ساده و آشکار پیش می رود.

شما در صحبت با هم صداقت دارید، به دیدگاه های یکدیگر احترام می گذارید. طبیعتا، هر کسی ممکن است با شنیدن دیدگاه دیگری ناراحت یا عصبانی شود، اما درایت و شعور خیلی زود پا به میدان می گذارد.چنان چه دبرا فیلتا در کتاب “رابطه ی عاشقانه ی واقعی ” اشاره می کند، “به یاد داشته باشید، شما قدرت این را دارید که به دیگران یاد بدهید که چه طور با شما رفتار کنند و چه طور رفتار نکنند.” اگر شما چیزی را دوست ندارید، یا تغییرش دهید یا با داستان هایی که در رابطه تان پیش می آید مدارا کنید.

این تنها شما هستید که می دانید در مواجهه با این نشانه ها چه کاری باید انجام دهید، ولی اگر گیر افتاده اید، به دنبال چیزی غیر از تعریف معشوق در دیکشنری نگردید.

 

نشانه های عشق دروغین مردان قبل از ازدواج

صحبتی از آینده وجود ندارد

اگر او عاشق شما باشد، رویای دونفره تان را در آینده در سر می پروراند. شاید او تا جاییخیال پردازی نکند که شما چه لباس عروسی می پوشید و یا او در کت و شلوار شیک دامادیچه شکلی می شود ولی دست کم در مورد مسافرت هایی که قرار است در آینده با هم بروید ویا خانه ای که قرار است یک روز با هم در آن زندگی کنید و یا برنامه ها و رویاهای دیگرصحبت می کند. چرا که وقتی شخص عاشق کسی باشد، بدون شک آینده خود را با او تصورخواهد کرد در غیر این صورت یکی از نشانه های عشق دروغین مردان نسبت به طرف مقابلشان است.

هیچ پرسشی در مورد فکر و احساس شما وجود ندارد

وقتی دو نفر در یک رابطه سالم و خوب باشند متوجه می شوند که درک احساس و افکار شریکعاطفی آنها اهمیت دارد. پرسیدن وضعیت طرف مقابل یکی از ضروری ترین عناصر ارتباطاست. آنها می خواهند بدانند در فکر و احساس فرد مقابل چه چیز می گذرد، حتی اگر اصلا چیزی نباشد. از خود بپرسید، آخرین باری که وی از شما در مورد احساس تان و یا اینکه چطور روزتانرا گذرانید، چه زمانی بوده است؟ این سوالی است که ارزش توجه کردن به آن را دارد.

این 10 مورد از نشانه های عشق دروغین است !

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۲۱۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان