//
کدخبر: ۳۸۵۰۵۶ //
فرمانده هوانیروز ارتش در کرمانشاه:

جهاد تبیین مولفه بسیار مهمی در برابر امپراطوری رسانه‌‌ای غرب است/ ارتش و هوانیروز در تثبیت انقلاب نقش بسزایی داشتند

فرمانده هوانیروز ارتش در جشن انقلاب،جهاد تبیین و تکریم از خانواده‌های کارکنان پایور (لبیک۵ و مصباح ۲و۳) در کرمانشاه گفت:جهاد تبیین مولفه بسیار مهمی در برابر امپراطوری رسانه‌‌‌ای غرب است.

جهاد تبیین مولفه بسیار مهمی در برابر امپراطوری رسانه‌‌ای غرب است/ ارتش و هوانیروز در تثبیت انقلاب نقش بسزایی داشتند
به گزارش فرتاک نیوز،

به مناسبت ایام‌الله مبارک دهه‌فجر مراسم جشن انقلاب، جهاد‌تبیین و تکریم از خانواده‌های کارکنان پایور (لبیک۵ و مصباح ۲و۳) شامگاه(۱۴بهمن ماه) با حضور امیر سرتیپ یوسف قربانی‌ فرمانده هوانیروز ارتش، امیرسلیمان طاهری فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا، سرهنگ خلبان رحیم عینی فرمانده هوانیروز کرمانشاه و مسئولین ستادی در پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه برگزار شد.

در ابتدای این مراسم "امیرسرتیپ خلبان ستاد یوسف قربانی" فرمانده هوانیروز ارتش با تبریک ایام الله دهه فجر و ولادت با سعادت امیر‌مومنان علی (ع) و روز پدر اظهار داشت: برنامه جهاد تبیین بر اساس دستورات فرمانده نیروی زمینی ارتش در همه پایگاه‌های هوانیروز برگزار می‌شود اما علاقمند بودم در شب میلاد با سعادت امیرمومنان و روز مرد در میان مردم کرمانشاه که مردمی استثنایی و بی‌نظیر هستند و در هشت سال دفاع مقدس جانفشانی‌های زیادی از آنها دیدم حضور داشته باشم.

وی افزود: در این دیار با مردانی هم‌ خدمت بودم که مردانگیشان مثال زدنی است و در بین این همرزمان احساس می‌کنم در وطن‌خودم حضور یافته‌ام و روحیه می‌گیرم.

امیر قربانی

فرمانده هوانیروز ارتش با اشاره به فرمایشات امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه "انقلاب اسلامی ایران انفجار نور بود"گفت: این انقلاب که نشات گرفته از اسلام، قرآن، عاشورا و کربلاست سرنوشت دنیا را رقم زد و مردم ثابت کردند پایبند به این نظام و انقلاب هستند.

امیر قربانی چند مولفه مهم در شکل‌گیری این انقلاب را عنایت و اتکال به خداوند متعال، امام و روحانیت، مردم دیندار، اسلام و نقش بی‌بدیل ارتش عنوان کرد و بیان داشت: پیکره و بدنه ارتش از انقلاب بود و در دامان آن افسران و درجه‌دارانی پرورش یافتند که به خیل عظیم انقلاب پیوستند و مدارک و مستنداتی نیز وجود دارد که خلبانان هوانیروز در رساندن اعلامیه‌های امام (ره) به دست مردم نقش بسزایی داشتند.

وی تصریح کرد: ارتش و هوانیروز در تثبیت این انقلاب نقش بسزایی داشتند و با رشادت‌ها ودلاور‌مردی‌های خود در عملیات‌های مختلف از جمله مرصاد نگذاشتند یک وجب از خاک ایران اسلامی به دست دشمنان بیافتد.

فرمانده هوانیروز ارتش خاطرنشان کرد: بعد از دوران دفاع مقدس دشمنان هر ساله فتنه‌های بسیاری را طراحی کردند و با سرمایه‌گذاری‌های کلان آشوب‌هایی به پا کردند و در این میان عده‌ای رویش یافتند و عده‌ای فریب خوردند و از قطار انقلاب پیاده شدند ولی همچنان دشمنان اسلام و‌انقلاب نتوانستند کاری از پیش ببرند.

این مقام مسئول اضافه کرد: مسئولین و کسانیکه  در کسوت سربازان امام زمان (عج) خدمت‌رسانی می‌کنند باید آگاه باشند و مسیر و چراغ هدایت را بشناسند و راهنمایی‌های رهبر انقلاب را چراغ هدایت خود قرار دهند و دنباله‌رو راه شهیدان این مرز‌و بوم باشند.

 وی جهاد تبیین را مولفه بسیار مهمی در برابر امپراطوری رسانه‌‌ای غرب عنوان کرد و گفت: پاسخ اغواگری‌های دشمن از طریق جهاد تبیین امکان‌پذیر است.

امیر قربانی

امیر قربانی جوانان را افسران جنگ نرم عنوان کرد و افزود: همانگونه که رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس توطئه دشمنان را خنثی کردند جوانان امروز نیز می‌توانند مانند افسران جنگ نرم این خدعه‌ها و نیرنگ‌ها را خنثی نمایند.

 به گفته فرمانده هوانیروز ارتش، امروز جمهوری  اسلامی ایران با دستیابی به علوم و فنون مختلف در بسیاری از عرصه‌ها خودکفا شده و اقتدار نظام به برکت خون شهدا، جانبازان و ایثارگران هر روز پایدارتر و قدرتمندتر می‌شود.

 وی در پایان افزود: در حال حاضر هوانیروز در سه مولفه سامانه‌های دید در شب، قطعه‌سازی، و امداد‌ رسانی با بالگرد هوایی و جابجایی اعضای پیوندی از شهرستان و استانهای مختلف به جایگاه ویژه‌ای دست یافته که با دستان توانمند شرکت‌های دانش‌بنیان، وزارت دفاع نیروهای مسلح، کارکنان فنی و خلبانان توانمند و... توانسته لرزه بر اندام دشمنان بیاندازد.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از خانواده شهید مصطفی کرمی و چند حافظ قرآن تجلیل شد و گروههای هنری مختلف برنامه‌هایی را اجرا کردند.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۵۰۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان