//
کدخبر: ۳۷۷۲۹۵ //
فال | فال شمع | فال شمع روزانه

فال شمع روزانه | فال شمع امروز چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱

فال شمع امروز چهارشنبه 16 آذر 1401 را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید.

فال شمع روزانه | فال شمع امروز چهارشنبه 16 آذر 1401

فال شمع ۱۶ آذر متولدین فروردین

او اکنون به کنار  شما نیست  ولی  بسیار به شما فکر میکند از بی وفایی  ناراحت میشود.به زودی فکر سفر یا جابجایی دارد‌مجبور میشود مدتی از شما دور باشد.در فکر خرید یک وسیله  کاری برای خود می باشد.

فال شمع ۱۶ آذر متولدین اردیبهشت

طرف مقابلتان احساس میکند عشقش به شما یکطرفه است و شما به خواسته های او بی توجه هستید او فکر میکند اطرافیانتان از شما سو استفاده میکنند به زودی شما را مجبور به تغییر روش میکند.منتظر جواب یا عکس العملی از سمت شماست 

فال شمع ۱۶ آذر متولدین خرداد

کمی دوری باعث ناراحتی هر دوی شماست. خوشحالی دارید به زودی کیس عاطفی رابطه تان را تحت تاثیر قرار میدهد اگر نیتی در مورد عشقت داری تا ۸ وعده به نتیجه میرسی.

فال شمع ۱۶ آذر متولدین تیر

طرف مقابلتان فکر میکند از او توقعات زیادی داریدکه او نمیتواند یا نمیخواهد آنها را براورده کند اگر اقا هستید طرف مقابلتان نسبت به شما احساس تردید یا دو دلی میکند.

فال شمع ۱۶ آذر متولدین مرداد

طرف مقابلتان در ظاهر سرد و بی توجه شده است اما در باطن قلبا شما را دوست دارد نا امید نباشید .او فعلا درگیر مشکلاتی است که باید انها را حل کند به زودی اتفاقهای جدید و زیبا در رابطه تان رخ میدهد.

فال شمع ۱۶ آذر متولدین شهریور

لذتهای رابطه را میچشید.او فکر میکند دوستان زیادی اطرافتان را احاطه کرده اند و حسادت میکند.و بی هدف شده است و دنبال معجزه برای حل مشکل در رابطه تان است.

یک کار مالی را مشترکا به انجام میرسانید

مجردها فردی جدید به زندگیتان وارد میشود پیشنهاد جدید دارید.

فال شمع ۱۶ آذر متولدین مهر

اشخاصی مخالف ازدواج شما دو نفر هستند.

کمی دشمنی و جنگ در اطرافتان دیده میشود. مراقب سودجویان و رقبا باشید.طرف مقابلتان احساس میکند رقیب دارد و گاهی میترسد.موفقیت با شما است.او فکر میکند شما برگ برنده او هستید .اشتی بعد از مدتی قهر یا فاصله.براورده شدن ارزوهایتان

فال شمع ۱۶ آذر متولدین آبان

عشقتان نیاز دارد به او توجه کنید و کمی از فشار کارهایتان کم کنید  مدت بیشتری را با او سپری کنید .عشق بین شما کاملا مشهود و مشخص است.اگر در دو رابطه هستید مراقب باشید.

فال شمع ۱۶ آذر متولدین آذر

بد اخلاقی نکنید شریک احساسی شما نیاز به توجه ویژه از سمت شما دارد به زودی درباره یک سرمایه گذاری یا مسیله مالی با هم صحبتهایی خواهید کرد . طرف مقابلتان فکر میکند شما قهرمان او هستید و هر انچه او میخواهد شما دارید.

فال شمع ۱۶ آذر متولدین دی

به زودی لحظاتی بسیار شیرین را با هم تجربه خواهید کرد.اگر تنها هستید پیشنهادی در راه است. اگر خانم هستید عشقتان به شما فکر میکند به او بی توجه هستید،و اگر آقا هستید عشقتان از شما دلخوره

فال شمع ۱۶ آذر متولدین بهمن

طرف مقابلتان به شما شک دارد و فکر میکند در بسیاری مواقع تظاهر به دوست داشتن میکنید .جر و بحثی کوتاه بینتان اتفاق میوفتد.مراقب حرفهایتان باشید.طرف مقابلتان در مسیله شغل و کار مشکلاتی دارد که نیاز به درک شدن از طرف شما دارد

فال شمع ۱۶ آذر متولدین اسفند

شروعی جدیدی را تجربه خواهید کرد.شما حرف  عقلتان را بر حرف قلبتان ترجیح میدهید 

میل و رقبت بسیار زیادی به عشق خود دارید و طرف مقابلتان به لحظات عاشقانه با شما می اندیشد

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۷۲۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان