//
کدخبر: ۳۷۶۰۶۳ //
دستیار و مشاور مقام معظم رهبری مطرح کرد؛

شهید حجازی برای تمام توطئه‌های دشمنان دارای راهبرد بود

دستیار و مشاور مقام معظم رهبری گفت: شهید حجازی برای تمام توطئه‌های دشمنان دارای راهبرد بود و این شهید بزرگوار می‌دانست که با انواع دشمنی‌ها چگونه باید برخورد کرد.

شهید حجازی برای تمام توطئه‌های دشمنان دارای راهبرد بود
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار سید یحیی رحیم صفوی دستیار و مشاور مقام معظم رهبری در آئین نامگذاری و گرامیداشت شهید حجازی با اشاره به هفته بسیج گفت: اصل ۱۵۱ قانون اساسی به بسیجیان مرتبط است و اگر ما بخواهیم امروز از شرق مدیترانه تا یمن و سوریه و سایر کشورهای عضو جبهه مقاومت اسلامی وجود دارد را به عنوان بسیجی معرفی کنیم باید از سردار حجازی نام ببریم.

وی ادامه داد: اگر بخواهم سردار حجازی را معرفی کنم به او سه شاخصه می‌دهم و از عملکرد و رفتار و شاخصه‌های او صحبت می‌کنم.

رحیم صفوی با بیان اینکه شهید حجازی برای تمام توطئه‌های دشمنان دارای راهبرد بود گفت: این شهید بزرگوار می‌دانست که با انواع دشمنی‌ها چگونه باید برخورد کرد.

دستیار و مشاور مقام معظم رهبری گفت: تفکر بسیجی شهید حجازی منجر به ریشه کن شدن تفکرات داعش شد و شهید حجازی به اندیشه و تفکر بیش از زور بازو و تجهیزات اعتقاد داشت و در جنگ نرم تغییر در باورها، اندیشه‌ها و ذهن‌ها کار می‌کرد.

وی تصریح کرد: سال‌های عمر شهید حجازی منشأ خیر و برکت بود و هرکجا که رفت خبر و برکت داشت وی به مدت ۱۰ سال سکاندار بسیج بود و بیش از ۲ هزار گردان را ساماندهی کرد و پایگاه محوری را اساس کار قرار داد و برای هر پایگاه کاری را تعریف کرد.

رحیم صفوی با بیان اینکه شهید حجازی به لبنان رفت و در کنار حزب الله لبنان کار کرد وی جز دوستان صمیمی حسن نصرالله بوده است شهید حجازی هم تفکر و دانایی داشت و هم دارای اخلاق حسنه بود.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۶۰۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان