//
کدخبر: ۳۷۴۳۲۶ //
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه:

شورای فرهنگ عمومی کرمانشاه به همفکری نخبگان نیازمند است

کرمانشاه- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه گفت: شورای فرهنگ عمومی کرمانشاه به همفکری نخبگان نیازمند است.

شورای فرهنگ عمومی کرمانشاه به همفکری نخبگان نیازمند است
به گزارش فرتاک نیوز،

علی صفدری با اشاره به اینکه فرهنگ مقوله‌ای مهم و بنیادین در جامعه است، اظهار کرد: فرهنگ توسعه و ارتقا هر جامعه را به دنبال دارد که توان رفع بسیاری از مشکلات را خواهد داشت که البته بی توجهی به آن نیز بازخورد معکوس می‌گذارد.

وی با بیان اینکه امروز دشمن برنامه‌های خود را برمبنای تغییر فرهنگ و سبک زندگی جوانان طراحی کرده، افزود: تغییر شیوه زندگی اسلامی جوانان به سبک غربی از برنامه‌های دشمن برای جامعه امروز است که از طریق نفوذ فرهنگی و تمرکز بر آن به دنبال اجرایی کردن آن است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: آموزش و پرورش در مدرسه و دوران تحصیلی دانش آموزان می‌تواند به طور جدی بر روی مسائل فرهنگی جامعه کار کند و خروجی موفقی داشته باشد.

صفدری با بیان اینکه تصمیمات اثر گذار در شورای فرهنگی نیاز امروز جامعه است، تاکید کرد: شورای فرهنگ عمومی اگرچه جلسات و تصمیماتی در این شورا انجام می‌گیرد اما به دلیل فاصله داشتن با معضلات و مشکلات جامعه تاکنون نتیجه مثمر ثمری نداشته است.

وی به لزوم تصمیمات تأثیرگذار برای جامعه در شورای فرهنگ عمومی، تاکید و بیان کرد: برای خروجی بهتر در جامعه امروز نیاز به تصمیمات و عمل به موقع داشته و بر همین مبنا مشورت و همفکری با نخبگان برای ارائه راهکار کاربردی داشته باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه نتایج مثبت و اثر گذار فرهنگی در گرو تصمیمات درست و به موقع و عملیاتی کردن آنهاست، گفت: ورود به موقع به مسائل جامعه و ارائه راهکارهای درست و متناسب با فرهنگ جامعه اقدام مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

صفدری اضافه کرد: یکی از اولویت‌های مهم در جامعه امروز امید و نشاطی است که باید در جلسات شورای هماهنگی بیشتر مورد توجه قرار گرفته شود و در همین راستا جلسات شورای فرهنگ عمومی در سال جاری بر این موضوع تمرکز داشته است.

وی در پایان به اولویت‌های دیگر جامعه اشاره و عنوان کرد: خانواده، فضای مجازی و موضوعات روز جامعه مانند حوادث اخیر از حمله مسائل و اولویت‌های دیگری است که در جلسات شورای فرهنگ عمومی مورد بحث قرار خواهد گرفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۴۳۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان