//
کدخبر: ۳۷۰۸۲۷ //
فال | فال ابجد روزانه | فال ابجد

فال ابجد روزانه | فال ابجد امروز شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱

فال ابجد امروز شنبه 23 مهر 1401 را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید.

فال ابجد روزانه | فال ابجد امروز شنبه 23 مهر 1401
به گزارش فرتاک نیوز،

فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می دهند. فال ابجد امروز خود را در ادامه ملاحظه کنید.

 

فال ابجد متولدین فروردین

ابجد فال شما :  ب  ب  ب

تعبیر ابجد : نیت خوبی کرده ای طالعت با تو یار است و به توفیق و نشاط می‌رسی . شکر خدا را در همه وقت به جا بیاور. اگر قصد ازدواج و یا معامله ای داری و یا قصد شراکت و سرمایه گذاری داری بخت با تو یار است ، به شرط آنکه خود نیز همت کنی. اگر با کسی در گیر هستی عاقبت به نفع تو خاتمه می یابد.

فال ابجد متولدین اردیبهشت

ابجد فال شما :  ج  ج  آ

تعبیر ابجد : نیتت بر آورده می‌شود و آنچه را که طلب کرده ای به دست خواهی آورد. گشایش مالی در فالت دیده می‌شود اگر دست به کار جدیدی زده ای توفیق خوبی همراه خواهد داشت . اگر نو رسیده ای داری قدمش برای تو خیر است به توصیه و نصایح دیگران گوش کن تا تصمیم درستی بگیری.

فال ابجد متولدین خرداد

ابجد فال شما :  د  ج  ب

تعبیر ابجد : در چند روز آینده خبر خوشی به تو می‌رسد یک طلب سوخته و یا یک چیز گم شده را به دست می‌آوری . کارها بر وفق مراد تو خواهد بود سود یا پول زیادی نصیبت می‌شود. با دوستان خوب مشورت کن ، چون از راهنمایی آنها سود خواهی برد مال حلال خوبی به دست می‌آوری قدر آن را بدان و شکر خدا کن . می‌توانی از آن به افراد مستحق احسان کنی تا اجر معنوی نصیبت شود.

فال ابجد متولدین تیر

ابجد فال شما : د  ب  ج

تعبیر ابجد : از چیزی دلخور یا غمگین هستی . فکرش را از سرت بیرون کن . در روزی به رویت گشوده است به زودی از یکی از خویشان چیزی به تو می‌رسد. متواضع باش و تکبر را کنار بگذار . در چند روز آینده خبر خوشی به تو میرسد . اگر قصد سفر داری برو زیرا هم موجب شادی خودت و هم دوستان و آشنایان می‌شود . به زودی کارها بر وفق مراد تو می‌شود.

فال ابجد متولدین مرداد

ابجد فال شما : ب  آ  ج

تعبیر ابجد : حاجت و آرزویی داری که برآورده می‌شود گشایشی در کارت پیدا می‌شود و ایام خوشی خواهی داشت اگر مشکلی داری به زودی برطرف می‌شود اگر این مشکل مالی باشد موقعیت مالی خوبی پیدا میکنی در طالعت فرزند زیاد دیده می‌شود . فرزندانی خوب و خوش قدم.

فال ابجد متولدین شهریور

ابجد فال شما : ج  د  ب

تعبیر ابجد : در این زمان طالعت خوب نیست بهتر است از قصد و نیت خود منصرف شوی کسی قصد فریب دادن تو را دارد مراقب باش فریب او را نخوری نمی توانی همه را دوست خود بدانی بعضی ها افکار فتنه انگیز دارند اگر کسی نصیحتی به تو کرد آن را بپذیر تا صدمه نبینی اگر قصد انجام کاری داری چند روزی صبر کن تا شرایط بهتر شود.

فال ابجد متولدین مهر

ابجد فال شما :  ب  ب  آ

تعبیر ابجد : طالعت خوب است و نیتت بر آورده می‌شود اما نباید عجله کنی ، بلکه باید صبور باشی تا عاقبت اوضاع بر وفق مراد تو گردد . به زودی گشایشی در کارت پیدا می‌شود اگر قصد فروش چیزی را داری صبر کن چون به نفع تو نخواهد بود . اگر منتظر رسیدن خبر از جانب کسی هستی ،به زودی خبری از او به تو می‌رسد و از آن خبر شاد میشوی هیچ تشویشی به دل راه نده ، زیرا در آینده ی نزدیک همه چیز به نفع تو تغییر خواهد کرد و با توکل به خدا به مراد و خواسته ی خود خواهی رسید.

فال ابجد متولدین آبان

ابجد فال شما :  آ  ج  آ

تعبیر ابجد : به آنچه که نیت کرده ای می‌رسی ، ولی باید صبر کنی نه اینکه تعجیل کنی . اگر تعجیل کنی از کارت پشیمان می‌شوی . از قصدی که داری دور شو . با کسی نزاع نکن . راز دل خود را به کسی نگو . از شخصی گندمگون که قدی متوسط دارد و روی او یک نشان است دوری کن . از اعمال بد دست بردار و مال حرام نخور . به خداوند توکل کن تا از غم و رنج در امان باشی.

فال ابجد متولدین آذر

ابجد فال شما : د  آ  ج

تعبیر ابجد : طالع نیکی داری کارت به زودی بالا می گیرد و به توفیقاتی دست پیدا می کنی. اگر مسافری داری به زودی خبر خوشی از او به تو می رسد. اگر گم شده ای داری آن را پیدا می کنی دوستی داری که در پی راحتی توست. به تلاشت ادامه بده تا به آنچه که برای تو مقرر شده دست بیابی .

فال ابجد متولدین دی

ابجد فال شما :  ج  ب  ب

تعبیر ابجد : آنچه را که از خدا طلب کنی به آن می رسی اما تو نیز باید به عهد خود پایبند باشی و خلاف وعده عمل نکنی اگر فکر و ذهنت را یکی کنی و در امور به خدا توکل کنی به مرادت میرسی. یک نفر که به تو نزدیکست غیبت تو را می‌کند تو به آن بی اعتنا شو و به کار خود مشغول باش ، به زودی به خواسته ات می رسی انشاءالله.

فال ابجد متولدین بهمن

ابجد فال شما : آ  د  ج

تعبیر ابجد : طالعت خوب است اما از نیتی که کرده ای منصرف شو تا عاقبتِ کارت خیر شود. از بدیها پرهیز کن . رازت را نگه دار تا در حق تو دروغ نگویند. از خوابی که دیده ای نترس عاقبت خوب خواهد شد ،اما آن را برای کسی بازگو نکن . از همنشین بد دوری کن. یک نفر که نان و نمک تو را میخورد و ادعای دوستی با تو را دارد ،با تو روراست نیست البته نمیتواند صدمه ای به تو بزند ولی مراقب او باش و به خدا توکل کن.

فال ابجد متولدین اسفند

ابجد فال شما : ب  ب  ج

تعبیر ابجد : این قصد و نیتی که داری هیچ نفعی برایت ندارد. بهتر است از این نیت و خواسته دست برداری از کارهای بد و حرام پرهیز کن و به حلال قناعت کن . در کارت گشایش خوبی پیدا خواهد شد، اگر مراقب افکار و نیاتت باشی. در زندگی صبر پیشه کن و به خداوند امیدوار باش

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۰۸۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان