//
کدخبر: ۳۶۸۳۴۴ //
خط ابرو | مدل جدید خط ابرو

عجله داری فرصت آرایشگاه رفتن نداری؟ بیا اینجا تا مدل های جدید خط ابرو رو بهت آموزش بدم

خط انداختن در ابرو یکی از کارهایی است که طرفداران بسیاری پیدا کرده و با کمک این روش می‌توان باعث خاص و متفاوت شدن چهره شد.

عجله داری فرصت آرایشگاه رفتن نداری؟ بیا اینجا تا مدل های جدید خط ابرو رو بهت آموزش بدم
به گزارش فرتاک نیوز،

درست است، که این نوع آرایش ابرو بـه دهه نود میلادی یا هفتاد خودمان برمی گردد، اما جالب است بدانید از آن زمان تاکنون هنوز هم طرفداران خاص خود را دارد و خط انداختن در ابرو مردانه هم بسیار رایج است.

اگر شما هم تمایل دارید، به کمک خط انداختن ابرو ظاهری جذاب و متفاوت برای خود بسازید، این مطلب را به هیچ عنوان از دست ندهید، چرا که در آن به آموزش خط انداختن ابرو با تیغ مردانه پرداخته ایم و در پایان نیز مجموعه ای از مدل های خط انداختن ابرو دخترانه و پسرانه را جمع آوری کرده ایم.

  • خط انداختن جنسیتی نیست و این آرایش هم مخصوص زنان و هم مردان است.
  • آن دسته از افرادی که ابروی پر پشت دارند با این تکنیک زیباتر دیده خواهند شد.

تاریخچه خط انداختن ابرو

با این که در حال حاضر شاهد این هستیم که بسیاری از افراد مشهور ابروهای خود را خط انداخته اند و شبکه های اجتماعی را تحت تأثیر خود قرار داده است.

اما باید بدانید، که این مدل ابرو از مدت ها پیش در فرهنگ هیپ هاپ و توسط خواننده رپ، Big Daddy Kane محبوب شد و در دهه 1990  یا دهه هفتاد خودمان به اوج خود رسید. بی شک اکنون از خود می‌پرسید، خط انداختن ابرو چیست که پس از چندین دهه باز هم به میان مردم برگشته و افراد زیادی می خواهند، این نوع آرایش ابروها را تجربه کنند. جالب است، بدانید که افراد مشهوری مانند کلوئه نورگارد، تام هاردی و زین مالیک این تکنیک را محبوب کرده اند.

خط انداختن ابرو به معنای تراشیدن قسمت کوچکی از ابرو یا برس کشیدن آن با آرایش است تا در آن شکاف ایجاد شود.

مدل های مختلفی برای این کار وجود دارد، که کاملا سلیقه ای است. به عنوان مثال برخی افراد یک شکاف ابرو را ترجیح می دهند، در حالی که برخی دیگر جلوه راه راه تر را ترجیح می دهند.

خط-انداختن-ابرو

آموزش خط انداختن ابرو در خانه

اگر شما هم به خط انداختن ابرو علاقه مند شده‌اید، باید بدانید، کار بسیار ساده‌ای است، فقط به کمی دقت و توجه نیاز دارد. ما در ادامه این نوع آرایش ابرو را آموزش می‌دهیم. اما قبل از شروع آموزش باید به این مسئله بپردازیم که برای این کار به چه وسایلی نیاز است. وسایل مورد نیاز عبارت است از:

 تیغ یا قیچی برقی

 نوار چسب

 موچین

 مرحله 1: علامت گذاری کنید

پیش از آن که دست به کار شوید، مطمئن شوید که کدام قسمت ابروی خود را می خواهید، خط بیندازید. به این منظور می توانید، مدل های خط انداختن ابرو پسر و دخترانه ای را که در پایان این مطلب جمع آوری کرده ایم مشاهده نمایید.

در اولین مرحله باید یک مداد خط چشم سفید بردارید و جایی را که می خواهید، خط بیندازید به کمک خطوط عمودی علامت گذاری کنید. انجام این مرحله باعث می شود، دقت شما افزایش یابد و کار به زیبایی هرچه تمام تر از آب در بیاید.

مرحله 2: چسب های نواری را روی ابرو بچسبانید

در دومین مرحله باید مقداری از چسب های نواری را جدا کنید و آن را در دو طرف خطوط کشیده شده در مرحله قبل بچسبانید. فاصله نازکی که بین دو نوار چسب باقی می ماند، جایی است که شکاف ابروی خود را ایجاد خواهید کرد. چسباندن نوار چسب روی ابرو به شما کمک زیادی می کند و اجازه کوچک ترین اشتباهی را در حین کار نمی دهد.

نحوه-خط-انداختن-ابرو

مرحله 3: اصلاح کنید!

اکنون به اصلی ترین مرحله رسیدیم. در این مرحله باید نهایت دقت و ظرافت خود را به کار بگیرید و به کمک تیغ آن قسمت از موهای ابرو که بین دو تکه نوار است را بتراشید. پیشنهاد ما به شما این است که تراشیدن را فقط به صورت عمودی انجام دهید! توجه داشته باشید که در حین تراشیدن نباید خیلی محکم فشار دهید. ضمن آن که باید نهایت دقت را به خرج دهید تا از خطوط کشیده شده خارج نشوید.

آموزش-خط-انداختن-ابرو

مرحله 4: چسب های نواری را بردارید

پس از آن که قسمت مشخص شده را تراشیدید، به آخرین مرحله می رسیدید. در این مرحله از خط انداختن ابرو باید چسب های نواری را به آرامی جدا کنید. مواظب باشید موهای ابرو را نکشید. پس از برداشتن چسب ها آثار چسبناک را از روی ابروهایتان به کمک دستمال مرطوب پاک کنید.

طریقه-خط-انداختن-در-ابرو

نکات و اقدامات احتیاطی ضروری در حین خط انداختن ابرو

اکنون که به طور کامل یاد گرفتید، چگونه ابروهای خود را خط بیندازید، لازم است تا چند نکته مهم دیگر را هم بدانید. دانستن این نکات بی شک برایتان مفید خواهد بود. توجه داشته باشید، که اگر در این کار احتیاط نکنید، ممکن است برای همیشه با مشکلات رشد مجدد ابروها مواجه شوید. یکی از اشتباهاتی که منجر به مشکلات مو از جمله آلوپسی دائمی می شود، کندن شدید موهای ابرو است. 

اگر نمی خواهید، به کمک تیغ ابروهای خود را خط بیندازید، ما برای شما پیشنهاد دیگری داریم. جالب است بدانید، با آرایش هم می توان ابروهایتان را خط بیندازید. برای این کار تنها به آرایش معمولی ابرو و مقداری کانسیلر نیاز دارید.

در حین این کار آرام باشید و به هیچ عنوان عجله نکنید، چرا که با عجله کردن ممکن است به خود اسیب بزنید.

اگر اشتباهاً ابروهایتان را کمی بیش از حد لازم تراشیدید، به هیچ عنوان نگران نباشید. شما به کمک مداد ابرو می توانید، قسمت هایی از ابروی خود را که ناخواسته تراشیده اید، از دید اطرافیانتان پنهان کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۸۳۴۴ //
ارسال نظر
 
  • ناشناس

    مثلا خط انداخت خیلی خوشگل شد؟شبیه کسی شد که اززندان فرارکرده😁

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان