//
کدخبر: ۳۶۶۰۴۱ //
تست بینایی | تست دقت | آزمون تمرکز

خیلی بعید است بتونی مارمولک گمشده در تصویر رو پیدا کنی/ شانس خودت رو امتحان کن!

تست بینایی، سطح تمرکز، دقت، مهارت مشاهده و توجه شما به جزئیات را نشان میدهد.

خیلی بعید است بتونی مارمولک  گمشده در تصویر رو پیدا کنی/ شانس خودت رو امتحان کن!
به گزارش فرتاک نیوز،

تست های بینایی و پیدا کردن خطای دید در معماهای تصویری و نقاشی ها همیشه سرگرم کننده است. تست بینایی امروز یک مارمولک استتار شده را نشان می دهد که روی شاخه درخت پنهاش شده.

خطای دید و تست های بینایی ذهن ما را به چالش می کشند. خطای بینایی ناشی از توهم نوری شگفت انگیز و جالبی است که جنبه های مختلف شخصیت شما را آشکار می کند.

جالب است بدانید که چگونه برخی از تصاویر دقیقا در مقابل شما قرار دارند، اما تشخیص و دیدن آنها زمان زیادی می برد. تست های بینایی و پیدا کردن خطای دید در معماهای تصویری و نقاشی ها همیشه سرگرم کننده است. 

خطای دید چیست؟

خطای دید که به عنوان توهم بصری نیز شناخته می شود، نوعی توهم است که توسط سیستم بینایی در ادراک بصری ایجاد می شود. به زبان ساده، خطای نوعی توهم نوری است که در آن نمی‌توانیم صحنه یا تصویری را که از طریق چشمان خود دیده‌ایم به وضوح درک کنیم. ما تصویر یا صحنه را اشتباه تفسیر می کنیم یا به راحتی فریب آن را می خوریم.

خطای دید و تست های بینایی ذهن ما را به چالش می کشند. اینترنت مملو از این تست های جذاب است.

در تست بینایی امروز یک مارمولک خاکستری روی شاخه درخت پنهان شده است.  آیا می توانید در عرض 60 ثانیه مارمولک را در تصویر پیدا کنید؟

گفته می شود که مارمولک پنهان در این تصویر را تنها یک درصد از مردم می توانند ببینند. این تصویر فوق‌العاده شاخه درخت قهوه‌ای و خاکستری رنگی را نشان می‌دهد که روی آن یک مارمولک کوچک در حال استتار است.  بیشتر شرکت کنندگان در این آزمون بینایی می گویند هر چقدر هم که به تصویر خیره شدند باز هم نتوانستند مارمولک را پیدا کنند.

تست بینایی مارمولک استتار شده

آیا می توانید مارمولک نشسته روی این شاخه را در 60 ثانیه پیدا کنید؟

تست+بینایی+مارمولک

آیا مارمولک را در تصویر پیدا کرده اید؟ اگر بله، تبریک. به ما بگویید در چند ثانیه آن را پیدا کرده اید. اگر نه، ناراحت نشوید و با دقت بیشتری دنبال پیدا کردنش باشید

برای راهنمایی در اینجا چند نکته رامی گوییم که ممکن است به شما در دیدن مارمولک کمک کند. با دقت به قسمت خاکستری بیرون زده روی شاخه نگاه کنید و سعی کنید چشمان مارمولک را ببینید. این به شما کمک می کند سر و پاهای آن را نیز تشخیص دهید.

تست+بینایی+مارمولک (1)

اگر چشمان تیزبینی داشته باشید تا حالا آن را پیدا کرده اید. اگر نه، پاسخ را در ادامه ببینید

تست+بینایی+مارمولک (2)

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۶۰۴۱ //
ارسال نظر
 
  • ناشناس

    همون لحظه پیدا کردم. کاملان مشخصه طوسیه

  • ناشناس

    گرفتی مارو؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان