//
کدخبر: ۳۶۳۶۴۵ //
تست بینایی | تست دقت | آزمون تمرکز

سه پلنگ در تصویر رو زیر ۱۰ ثانیه پیدا کنی، قدرت دیدت عالیه / امتحان کن

پلنگ های برفی گونه ای در معرض تهدید هستند که در محیط های سنگلاخ و کوهستانی زندگی می کنند و دیدن و عکاسیاز آنها تا اندازه زیادی دشوار است.

سه پلنگ در تصویر رو زیر 10 ثانیه پیدا کنی،  قدرت دیدت عالیه / امتحان کن
به گزارش فرتاک نیوز،

عکاس هندی اسماعیل شریف، مجموعه‌ای از عکس‌ها را ثبت کرد که نشان می‌دهد تشخیص پلنگ برفی در طبیعت چقدر دشوار است. در آزمون تمرکز با پلنگ برفی، یکی از این عکس ها را انتخاب کرده است. این عکس قدرت بینایی، دقت و تمرکز شما را به چالش می کشد.

آزمون تمرکز با پلنگ برفی

شریف، عکاس حرفه ای حیات وحش و طبیعت 41 ساله مستقر در هند، در دهه گذشته علاقه زیادی به عکاسی از پلنگ برفی داشته است. وی پس از سال ها تلاش، سرانجام در سال 2014 در پارک ملی همیس با یکی از آنها روبرو شد. پارک ملی مرتفع در لاداخ هند به دلیل جمعیت پلنگ های برفی آن شهرت جهانی دارد.

در سال های پس از آن، شریف به اندازه کافی خوش شانس بوده که عکس های زیادی از پلنگ های برفی چه از نزدیک و چه از راه دور گرفته است. شریف برای اینکه نشان دهد که چگونه استتار پلنگ های برفی به گربه ها اجازه می دهد تا با محیط اطراف خود ترکیب شوند، مجموعه ای از پنج عکس جمع آوری کرد تا بینندگان را به چالش بکشد. با دقت به تصویر نگاه کنید.

به گفته آقای شریف تنها افراد تیزبین و با تمرکز در کمتر از ده ثانیه می توانند هر سه پلنگ برفی تصویر را تشخیص دهند.تصویر را ببینید!

آزمون-تمرکز-با-پلنگ-برفی-1

پاسخ آزمون تمرکز با پلنگ برفی

اگر تاکنون قادر به شناسایی پلنگ ها نبوده اید اشکالی ندارد. این یک تمرین برای شماست که فعالیت های مغزی خود را افزایش دهید. پلنگ ها در تصویر پایین به خوبی علامتگذاری شده اند.

آزمون-تمرکز-با-پلنگ-برفی-2

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۳۶۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان