//
کدخبر: ۳۶۵۹۱۸ //

اگر در یک نگاه، ۲ آهوی کوهی در تصویر را شناسایی کردی، خیلی تیزبین هستی!

تنها تیزبین‌ها در یک نگاه، 2 آهوی کوهی را در تصویر شناسایی می کنند!

اگر در یک نگاه، 2 آهوی کوهی در تصویر را شناسایی کردی، خیلی تیزبین هستی!
به گزارش فرتاک نیوز،

هماهنگ شدن حیوانات با طبیعت بسیار جالب است. حیوانات برای شکار و یا در امان ماندن از حیوانات دیگر به نحو احسن خود را با طبیعت ترکیب می کنند.

همین مسئله سبب شده است که گاهی اوقات ما متوجه حشرات و حیوانات در فضای باز نشویم. تنها یک نگاه تیزبین می تواند این هماهنگی را تشخیص دهد.

بر همین اساس این مسئله سوژه ای شده است تا افراد از طریق برخی تصاویر به محک زدن توانائیهای شناختی خود بپردازند. در تست قدرت بینایی آهوی کوهی شما شاهد حضور دو آهوی زیبا در تصویر هستید. یکی از آهوها به آسانی قابل شناسایی است، اما آهوی دوم را تنها یک نگاه تیزبین می تواند در همان نگاه اول به همراه آهوی کوهی اولی شناسایی کند.

تست قدرت بینایی آهوی کوهی

شاید شنیده باشید که برخی خود را یک تیزبین تمام عیار معرفی می کنند. این مسئله به این دلیل است که این افراد توانسته اند با افزایش فعالیت های مغزی، نگاه جزئی بین خود را افزایش دهند. تحقیقات نشان می دهد که افزایش فعالیت های مغزی از طریق پرداختن به بازی های فکری که نیازمند و دقت و تمرکز است، امکان پذیر است.

در تست قدرت بینایی آهوی کوهی شما نیازمند آن هستید که از تمام دقت و تمرکز خود استفاده کنید. باید بدانید که برای انجام این تست زمانی ندارید. به این خاطر که افراد تیزبین و جزئی نگر بلافاصله با نگاه کردن به تصویر هر سه آهو را شناسایی خواهند  کرد.

اگر آماده هستید که تست قدرت بینایی آهوی کوهی را امتحان کنید، آماده باشید. یک نفس عمیق بکشید. برای چند ثانیه چشمان خود را ببندید. حالا چشمان خود را باز کنید و با دقت به تصویر زیر که برای شما به اشنتراک گذاشته ایم نگاه کنید!

تست-قدرت-بینایی-آهوی-کوهی-1-min

پاسخ تست قدرت بینایی آهوی کوهی

اگر به این قسمت از متن رسیده اید، احتمالا نتوانسته اید که بر این چالش تصویری غلبه کنید. اما زیاد نگران نباشید. باید بدانید که انجام منظم این تست ها می تواند بدون آنکه شما باخبر شوید بر سطح توانائیهای شناختی شما تدثیر مثبت بگذارد.

پاسخ این تصویر در زیر علامت گذاری شده است. آهو کاملا در مقابل چشمان شما قرار گرفته بود.

تست-قدرت-بینایی-آهوی-کوهی-2-min

اگر آماده هستید یک تصویر دیگر را نیز امتحان کنید.

سوال تست دوم

در این تصویر نیز یک آهو مشخص است. آیا در یک نگاه آن را تشخیص دادید؟

تست-قدرت-بینایی-آهوی-کوهی-0-1

پاسخ تست دوم در تست قدرت بینایی آهوی کوهی

تست-قدرت-بینایی-آهوی-کوهی-0-2

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۵۹۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان