//
کدخبر: ۳۶۶۰۳۵ //
آزمون دقت | آزمون بینایی

تو ۱۰ ثانیه اگر مداد پنهان در تصویر رو پیدا کردی، خیلی تیزبینی!

اگر تیزبینی، در تست قدرت بینایی مداد پنهان شده را در 10 ثانیه پیدا کنید؟

تو 10 ثانیه اگر مداد پنهان در تصویر رو پیدا کردی، خیلی تیزبینی!
به گزارش فرتاک نیوز،

در این آزمون باید به دنبال یک عنصر متفاوت باشید. در تست قدرت بینایی مداد شما می توانید تمام مهارتهای شناختی خود را آزمایش کنید. راهنمایی که برای شما در این تست وجود دارد، نوعیت این عنصر متفاوت است. شما باید در عرض 10 ثانیه بتوانید مداد موجود در تصویر را شناسایی کنید.

تست قدرت بینایی مداد می تواند اطلاعاتی خوبی از سطح دقت، تمرکز و بینایی شما ارائه دهد. اگر در این زمان مشخص، شما بتوانید مداد را شناسایی کنید، قطعاً از میزان بالایی دقت و تمرکز برخوردار هستید. برای انجام این آزمون لازم است شما از حداکثر قوه بینایی، دقت و تمرکز خود استفاده کنید. در این صورت مشخص است که فعالیت های مغزی شما افزایش می یابد. به باور کارشناسان انجام هر روزه بازی های فکری می تواند سطح توانائیهای شناختی شما را افزایش دهد.

با توجه به فواید این گونه بازی ها به سراغ تست قدرت بینایی مداد می رویم. با دقت به تصویر زیر نگاه کرده و سپس مداد را شناسایی کنید!

تست-قدرت-بینایی-مداد-3

پاسخ تست

اگر به این قسمت متن رسیده اید، احتمالاتاکنون نتوانسته اید مداد را در میان هویج ها پیدا کنید. باید بدانید که علیرغم ساده به نظر رسیدن یافتن مداد در میان هویج ها واقعا راحت نیست. یک چشم تیزبین تنها می تواند این پازل تصویری را در 10 ثانیه حل کند. بنابراین نگران این مسئله نباشید که نتوانستید مداد را پیدا کنید.

بعد از مدتی خواهید دید که کاملا جزئی نگر و دقیق شده اید و توانائیهای شناختی شما رشد زیادی کرده است. اگر می خواهید مداد دقیقا در کدام قسمت تصویر قرار داشته است، کافی است نگاهی به تصویر زیر بیندازید. در این تصویر مداد علامتگذاری شده است.

تست-قدرت-بینایی-مداد-1

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۶۰۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان