//
کدخبر: ۳۶۵۵۳۹ //
آزمون دقت | آزمون بینایی

اگر در ۷ ثانیه مرد مخفی در تصویر رو پیدا کردی، قدرت دیدت عالیه / امتحان کن ضرر نداره

مهارت های تصویری خود را امتحان کنید و تشویق شوید تا این چالش دشوار را تنها در 7 ثانیه به پایان برسانید. آیا می توانید یک رکورد جهانی جدید ثبت کنید؟

اگر در 7 ثانیه مرد مخفی در تصویر رو پیدا کردی، قدرت دیدت عالیه / امتحان کن ضرر نداره
به گزارش فرتاک نیوز،

آیا حاضرید سطح مهارت های خود را بسنجید؟ اگر پاسخ مثبت بود، پس از حل این چالش تصویری در زمان کوتاه 7 ثانیه ای، شک نکنید.

باید در نظر داشته باشید که این چالش تنها توسط 1% از کاربران شبکه های اجتماعی حل شده است. به واقع فقط افرادی که بینایی عالی دارند می توانند چهره و تصویر مخفی شده را در تصویر زیر مشاهده کنند. می شود پیدا کنند. مهارت های خود را بیازمایید و سعی کنید در اولین تلاش این چالش یا تست قدرت بینایی چهره را حل کنید.

تست قدرت بینایی چهره

ذکر این نکته ضروری است که چالش ویروسی هفته به شما کمک می کند تا استدلال منطقی و قیاسی و در عین حال همانطور که اشاره شد، سطح توانائیهای شناختی شما را بیازماید. تست قدرت بینایی چهره میتواند یک تمرین عالی برای مغز شما باشد.

برای انجام این تست به توضیحاتی که در ذیل اشاره شده است، توجه کنید. از هر نوع حواس پرتی دوری کنید زیرا تصویری که در ادامه به شما نشان خواهیم داد می تواند شما را کمی گیج کند. برای دادن پاسخ صحیح باید تمرکز زیادی داشته باشید. در تصویر تست قدرت بینایی چهره ، شما در نگاه اول فقط یک خرس می بینید. اما اگر تیز بین و دقت کافی داشته باشید خواهید دید که صاحب این خرس در جایی از تصویر پنهان شده است. آیا می توانید مرد را پیدا کنید؟ با دقت به تصویر نگاه کنید.

زمان خود را محاسبه کنید زیرا فقط 7 ثانیه فرصت دارید تا موضوع را پیدا کنید.

تست-قدرت-بینایی-چهره-3

پاسخ تست قدرت بینایی چهره

می دانیم که حل این تست تصویری آسان نبود، اما غیرممکن هم نبود. اگر توانستید پیروز ظاهر شوید، مهارت های تصویری عالی دارید.

به تصویر با دقت نگاه کنید زیرا مکان دقیق صاحب این خرس را نشان خواهیم داد.

تست-قدرت-بینایی-چهره-1

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۵۵۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان