//
کدخبر: ۳۶۵۹۴۶ //

مانتوی خردلی با استایل های شیک میخوای بیا اینجا / تیپ بزن اساسی

خردلی جزء رنگ‌های گرمِ البته مانند زرد روشن یا لیمویی آنچنان در چشم نیست و بیشتر تمایل به خنثی بودن داره.

مانتوی خردلی با استایل های شیک میخوای بیا اینجا / تیپ بزن اساسی
به گزارش فرتاک نیوز،

خردلی یکی از رنگ های محبوب از خانواده زردِ که به دردِ همه فصل ها میخوره البته پوشیدنش توی پاییز و زمستون جذابیت بیشتری داره.

خوبی خردلی اینِ که با بیشتر تناژهای پوستی هماهنگی داره. خردلی جزء رنگ‌های گرمِ البته مانند زرد روشن یا لیمویی آنچنان در چشم نیست و بیشتر تمایل به خنثی بودن داره. خردلی از نارنجی و زرد به دست می یاد و طیف گسترده ای از رنگ ها از تیره تا روشن رو در بر می گیره. خردلی نماد انحصار، آرامش، راحتی، خلاقیت، مثبت اندیشی، تنوع طلبی و محافظه کار بودن است.

اگه میخواین با مانتوی خردلی یه استایل خیلی شیک و خوشگل واسه خودتون بسازید باید نکاتی رو به شرح ذیل رعایت کنید:

1- این رنگ ها با خردلی خوشگل ست میشه

علاوه بر سفید و مشکی که با همه رنگ ها هارمونی جذابی رو میسازه میشه گفت که خردلی با رنگ هایی مثل آبی نفتی، بادمجانی، سرمه ای، خاکستری، بنفش تیره، زرشکی، صورتی، عنابی و قهوه ای ترکیبات زیبایی رو میسازه. اگه در انتخاب آیتم‌های استایلتون روحیه‌ محافظه‌کارانه دارید بهترِ که رنگ‌های خنثی‌ مثل مشکی، سفید، سرمه‌ای، سبز تیره یا طوسی رو با خردلی ترکیب کنید، اما اگه روحیه جسور‌تری دارید میتونید به سراغ رنگ‌هایی مانند بنفش، صورتی و عنابی هم برید.

e (1)

 

2- از شال و روسری خردلی غافل نشید

اگه شال و روسری خردلی تک‌ رنگ دارید برای مانتو یا سایر لباس‌‌هاتون میتونید سراغ رنگ‌های طوسی، سفید و مشکی برید. اگه شال و روسریتون ترکیبی از خردلی و رنگ‌های دیگه است برای مانتو و پالتوتون بهترِ از رنگ‌های دیگه که در طرح روسری قرار داره کمک بگیرید.

u (2)

3- با اکسسوری خردلی تیپ بزن

اگه مانتوی خردلی‌ ندارید یا جسارت پوشیدن مانتوهای این رنگی رو ندارید؛ اکسسوری‌هایی مانند زیورآلات، کلاه و هدبند، کیف و کفش، فریم عینک و لاک ناخنتون از طیف‌های مختلف خردلی انتخاب کنید مطمئن باشید حسابی جذاب خواهید شد. مانتوی مشکی، طوسی یا آبی نفتی رو در کنار اکسسوری های خردلی تصور کنید به غایت زیبا خواهد شد.

M

4- شیک ترین ترکیب رنگی با خردلی

شیک‌ترین ترکیب رنگی با خردلی طوسی است. اگه در انتخاب طوسی به سمت تناژ‌های سردتر برید آیتم‌های خردلی جلوه بیشتری خواهد داشت. به عنوان مثال میتونید پالتوی خردلیتون رو با شلوار طوسی کم رنگ ست کنید. استفاده از پترن پلنگی هم در کنار این ترکیب بسیار جذاب خواهد بود.

x

5- ترکیب جین با خردلی

مانتو یا پالتوی خردلی با شلوار جین آبی ترکیب جذابی رو میسازه. البته جین آبی تیره در ترکیب با خردلی بسیار شیک ترِ. برای این ست میتونید کفش رو هم، هم رنگ با شلوار انتخاب کنید. کلا جین با خردلی هماهنگی خوبی داره پس میتونید مانتو یا کت جین رو هم با شلوار خردلی ست کنید.

ts

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۵۹۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان