//
کدخبر: ۳۶۳۹۸۰ //

مدل لباس پارچه نخی دخترانه اگر میخوای انتخاب کنی بیا اینجا

امروزه در تمامی مدارس دخترانه انواع لباس با پارچه نخی ساده در یک مدل دوخته می شوند تا تمامی دانش آموزان با یک لباس واحد در مدارس دیده شوند.

مدل لباس پارچه نخی دخترانه اگر میخوای انتخاب کنی بیا اینجا
به گزارش فرتاک نیوز،

انواع پارچه ها در حال حاضر تولید می شوند و دارای تنوع رنگی و طرحی بوده و هر کدام از جنسهای خاصی تولید می شوند، هر یک از این نوع پارچه ها دارای مصارف گوناگونی بوده و از درجه ضخامتهای خاصی برخوردار می باشند که برای فصول مختلف سال مناسب هستند، بسیاری از افراد برای انتخاب پارچه فقط به طرح و رنگ آن توجه می کنند در صورتی که برای استفاده در مدت طولانی باید به جنس آن نیز دقت و توجه خاصی کرد.

نکات بسیاری وجود دارد که در هنگام خرید آن دقت کرد و از مهمترین نکات می توان به جنس، میزان طول و عرض، میزان دور ریزی، راحتی در دوخت و غیره اشاره کرد و باید آخرین گزینه ما در خرید پارچه رنگ و طرح آن باشد.

برای اینکه بتوانید انتخاب درستی داشته باشید باید درباره انواع پارچه ها اطلاعاتی داشته باشید و بدانید که چه نوع پارچه ای برای دوخت شما مناسب می باشد.

البته بعد از چندین بار تجربه خرید به خودی خود حتی با دیدن نیز می توانید جنس پارچه ها را تشخیص دهید و بدانید که کدام چارچه برای کدام کار بهتر است.

در دنیای پارچه ها این محصولات در کل به قسمت مصنوعی و طبیعی تبدیل می شوند که هر کدام دارای مزایا و معایب خاصی هستند و در تولید هر کدام از مواد اولیه مختلفی استفده شده است.

1655090281_A2cC2-e1659429026255

همه پارچه های مصنوعی که تولید می شوند دارای جنسهایی چون پلی استر، نایلون، اکریلیک، استات و امثال این مواد می باشند.

از پرکاربرد نوع پارچه ها در بازار محصولاتی می باشد که در تولید آنها به طور مشترک از مواد اولیه مصنوعی و طبیعی استفاده شده باشد.

این نوع از پارچه ها دارای خواص خاصی بوده و می توان با آنها انواع لباس و پوشاک را تولید کرد و بهترین نوع پرده ها را دوخت.

در ادامه همراه ما باشید تا شما را با انواع پارچه ها آشنا کنیم تا بتوانید انتخاب مناسبی برای خرید خود داشته باشید.

مدل لباس پارچه نخی

تقریبا می توان گفت که در بهترین لباسهای تولید شده در بازار از پارچه نخی استفاده شده است که این مدل از محصولات دارای فروش بالا در بورس لباس و پوشاک می باشند.

همان طور که اشاره کردیم پارچه ها در مدلهای مصنوعی و طبیعی تولید می شوند که بهترین نمونه های پارچه های طبیعی پشم، موهر، پنبه، کتان، ابریشم و غیره می باشند.

از پارچه های مصنوعی زیادی در دوخت و دوز استفاده می شوند که بیشترین استفاده ار پلی استر و نایلون می شود.

در هنگام خرید پارچه باید توجه کنید تا بهترین نوع را خریداری کنید تا بتواند بهترین کارایی را برای دوخت شما داشته باشد.

به عنوان مثال اگر قصد دوخت لباسهای خانگی و ورزشی را دارید بهترین انتخاب برای شما پارچه های کشی می باشد.

برای اینکه بتوانید بهترین لباسهای مجلسی را تهیه کنید باید از پارچه های دستبافت برای دوخت استفاده کنید.

باید در هنگام خرید اولین نکته برای انتخاب پارچه رنگ آن باشد که توانایی مقاومت در برابر شست و شو را داشته تا رنگ آن سفید نشود.

برای پی بردن به ثبات رنگ می توانید پارچه را کانل باز کنید و به رنگ آن دقت کنید و اگر رگه های کم رنگ یا تناقض رنگ دیدید به این معنی می باشد که پارچه با کیفیت نمی باشد.

در بسیاری از مواقع درون پارچه رنگهای سایه روشن وجود دارد که بسیاری از افراد آن را با تغییر رنگ اشتباه می گیرند.

روش دیگر شناخت پارچه مرغوب این است که دستمال خیس را بر روی پارچه بکشید و اگر بر روی دستمال شما رنگ پارچه پدید آید یعنی اصل نیست.

از موارد مهم در انتخاب پارچه برای لباس این است که باید مناسب برای فصول سال باشد و پارچه ای باید انتخاب شود که بتواند در شرایط آب و هوایی منطقه استفاده کرد.

به عنوان مثال برای دوخت لباسهای ورزشی باید از پارچه هایی استفاده شود که علاوه بر مقاومت بالا و حالت کشسانی مناسب به پوست بدن نیز آسیب نرساند و اجازه دهد به تا پوست بدن به راحتی بتواند اکسیژن مصرف کند.

برای اینکه بتوانید در فصل تابستان از لباس پوشیدن لذت ببرید مناسب ترین امنخاب برای شما پارچه های طبیعی می باشند.

در فصول سرد سال این نوع پارچه توانایی مراقبت از بدن را نداشته و بهترین گزینه پارچه های مصنوعی می باشد.

لباس پارچه دخترانه

برای اینکه بهترین نوع خانگی لباس دخترانه را بتوانیم تهیه کنیم باید انتخاب مناسبی در نوع پارچه آن داشته باشیم تا علاوه بر دوام بالا، باعث آسیب به پوست نیز نشود.

برای اینکه آسیبی به پوست بدن نرسد باید به این نکته توجه کنید که اگر می خواهید از پارچه های مصنوعی استفاده کنید نباید از آن در فصل تابستان استفاده کنید چون این کار باعث داغ شدن بیش از حد پارچه شده و در نهایت پوست بدن دچار سوختگی می شود.

در هنگام خرید پارچه باید به میزان اینکه بعذ از شست و شو تا چه اندازه آب رفتگی دارد باید نوجه کنید و هنگام دوخت باید آن میزان را لحاظ کنید.

بعضی از رنگها هستند که با رنگ پوست ما تطابق ندارد و بعد از اینکه دوخته شد از چشم ما میوفتند و به همین دلیل قبل از خرید باید رنگی را انتهاب کنیم که از لحاظ ظاهری مناسب باشد.

بهترین نوع انتخاب این است که پارچه را به تن خود بگیرید تا متوجه شوید مناسب رنگ پوست شما می باشد یا نه.

انتخاب از روی کاتالوگ و یا در تن مانکن اصلا انتخاب درستی نیست و ممکن است اصلا به رنگ پوست شما نخورد و تن خوری جالبی هم پیدا نکند.

برای اینکه به درستی رنگ پارچه را تشخیص دهید بهترین زمان خرید وقتی است که نور طبیعی وجود داشته باشد.

1655090301_T7jN9-e1659429215547

در زیر نور مصنوعی لامپ نمی توان به درستی رنگ را تشخیص داد و بعد از دوخت خواهید دید این همان رنگی نیست که دیده بودید.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۳۹۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان