//
کدخبر: ۳۶۳۹۰۸ //

شومیزهای سفید زنانه رو این طوری که من میگم ست کن / فوق العاده است

حتما شومیز را می شناسید. لباس تابستانی نازک و خنکی که از محبوب ترین لباس های زنانه تابستانی است. در این مقاله راهنمای انتخاب استایل مناسب با شومیز های خاص سفید را گرآورده ایم .

شومیزهای سفید زنانه رو این طوری که من میگم ست کن / فوق العاده است
به گزارش فرتاک نیوز،

یکی از انواع لباس های زنانه که دارای گستره وسیعی از تنوع طرح و مدل می باشد می توان به انواع شومیز اشاره کرد که از لحاظ نوع دوخت و طراحی بسیار مورد علاقه و محبوب بانوان می باشد و به نوعی گزینه مناسبی برای پوشیدن در انواع مهمانی ها و دورهمی ها محسوب می شود.

شومیز جزو آن دسته از لباس هایی است که دستخوش تغییرات چشمگیری در طرح و فرم شده است. البته امروزه از این لباس صرفا به عنوان یک لباس جلو بسته نام برده نمی شود بلکه مدل های متنوع این لباس به وفور وارد بازار پوشاک شده است.

ست شومیز با شلوار مشکی

یکی از رایج ترین و پرطرفدارترین ست های شومیز سفید همراه با شلوارهای مشکی است. خانم ها از این ست در انواع استایل های رسمی و نیمه رسمی خود استفاده می کنند. محبوبیت این نوع استایل به این دلیل است که می تواند ظرافت استایل زنانه را با جذابیت تیپ مردانه ترکیب کند. همچنین زمانی که از این نوع استایل در مهمانی های نیمه رسمی خود استفاده کنید، باعث زیبا و دلنشین شدن ظاهر شما می شود. برای ساخت این استایل می توانید از شومیزهای سفید یقه گرد استفاده نمایید. همچنین تا زدن آستین های شومیز تا زیر آرنج، ظاهر شما را کاملا اسپرت و زیبا می کند. استفاده از یک گردنبند بلند، کتانی کانورس یا ساده پارچه ای، شلوار مشکی جیب دار، کیف دوشی کوچک همراه با شومیز سفید می تواند ست اسپرت شما را تکمیل نماید.

ac-image-nB1658594928Es

مدل های متنوع و شیک ست شومیز و شلوار پارچه ای

یکی از بهترین و جذاب ترین استایل های زنانه که در واقع گزینه و انتخاب مناسبی برای مهمانی ها و دورهمی های خانوادگی به شمار می آید ست شومیز و شلوار می باشد که شما می توانید با توجه به فرم اندام و ویژگی های ظاهری تان سبکی شیک و خاص را انتخاب نمایید.انتخاب یک ترکیب بندی مناسب و خاص در کنار هم قطعا استایل و ظاهر شما را آراسته تر و جذاب تر خواهد کرد. با توجه به این که انواع شومیز نخ و پنبه محبوبیت و کاربرد فراوانی دارند بنابراین به طور مثال شما می توانید شومیزهای لنین را با شلوار پارچه ای بپوشید.

ac-image-g81658593331Zd

شومیز سفید با دامن

این استایل می تواند بسیار جذاب و زیبا باشد، به خصوص اگر از دامنی که دارای برش و طرح خاصی است همراه با شومیز سفید رنگ خود استفاده نمایید. برای افزایش جذابیت این ست می توانید از اکسسوری های طوسی یا طلایی رنگ استفاده کنید. این استایل می تواند برای انواع مهمانی های نیمه رسمی و دوستانه کاملا مناسب باشد. در فصل بهار نیز می توانید از دامن های راسته، بلند و چین دار همراه با یک شومیز سفید ساتن یا حریر استفاده کنید. برای ایجاد استایل رسمی و کلاسیک شومیز سفید می توانید دامن های میدی که با کمربندهای پهن بسته می شوند بپوشید. این ست را می توانید با انواع کفش های پاشنه بلند یا تخت امتحان کنید.

ac-image-cb1660415363cj

ست شومیز با شلوارک

یکی از استایل های جذاب و دخترانه، استفاده از شومیز جین همراه با شلوارک جین است. اگر بخواهید استایل رسمی و نیمه رسمی خود را به یک استایل اسپرت زیبا تبدیل کنید، می توانید با یک ساختارشکنی ساده شومیز سفید خود را با شلوارک ست کنید. شما می توانید از این استایل برای زمانی که میخواهید به تفریح و گردش بروید استفاده کنید. این ست در عین زیبایی دخترانه، ظاهر جذاب و راحتی برای شما ایجاد خواهد کرد.

ac-image-wY16604157111e

شومیز سفید با کت

شما می توانید با ست کردن شومیز سفید با یک کت، یک استایل رسمی و جذاب برای خود به وجود آورید. همچنین می توانید از این نوع استایل برای قرارهای رسمی خود به راحتی استفاده کنید. برای این استایل بهتر است شومیز کاملا سایز بدن باشد و خیلی گشاد یا خیلی تنگ نباشد. بهتر است از انواع گردنبند بلند برای روی لباس استفاده کنید. شومیز سفید یقه دار همراه با یک کت تک دکمه با یقه بلند و باریک و یک کفش عروسکی می تواند بهترین ترکیب را ایجاد نماید. برای ایجاد یک استایل نیمه رسمی، از پارچه های طرح دار همرنگ با کت و برای استایل رسمی از پارچه های ساده همرنگ کت استفاده نمایید. همچنین می توانید از کیف های کوچک همراه با ست کت خود استفاده کنید.

شومیز با شلوار جین

این ست به عنوان یک ترکیب دلنشین و زیبا شناخته شده و از ترکیب دو استایل اسپرت و رسمی ایجاد می شود. این ست به ظاهر ساده، طرفداران بسیاری در میان خانم ها پیدا کرده است؛ زیرا می توان آن را در موقعیت های مختلف به راحتی استفاده کرد. برای استایل روزمره می توانید از یک شلوار جین یا کتان همراه با شومیز سفید خود استفاده کنید. در این استایل برای انتخاب کفش کاملا آزاد هستید. برای روزهایی که هوا گرم است، شومیز سفید ساده همراه با شلوار جین راسته انتخاب مناسبی است. در این استایل مدل و طرح شلوار به سلیقه شما بستگی دارد و می توانید از انواع شلوارهای ساده، زاپ دار و … برای ایجاد یک استایل جذاب استفاده کنید.

ac-image-p01660414270aJ

شومیز با سارافون

خانم هایی که قصد دارند یک استایل زیبا و شیک برای خود ایجاد کنند، می توانند به سراغ سارافن های مشکی رنگ رفته و آن ها را همراه با یک شومیز سفید استفاده کنند. برای این ترکیب استفاده از شلوارهای پارچه ای همراه با کفش های پاشنه بلند باعث ایجاد یک ظاهر کاملا رسمی و جذاب خواهد شد. اگر به دنبال یک ظاهر ساده هستید ، سعی کنید یک سارافان بدون طرح خریداری کنید. اما اگر می خواهید یک سبک گل دار داشته باشید ، هزاران هزار سارافون گل ، طرح دار و ساحلی در انتظار شما هستند.

ac-image-O11660415862yy

ست شومیز با سرهمی

مورد دیگر برای ست کردن شومیز سفید، استفاده از سرهمی های به صورت دامن یا شلواری است. خصوصا سرهمی های جین که امسال روی مد هستند و خانم های جوان آن ها را با کفش کتانی و کفش عروسکی ست می کنند. برای شلوارهای پیش بندی خود می توانید آن ها را با طرح ساده ای از شومیز سفید به زیبایی ست کنید. ست شومیز ساده به همراه شلوار پیش بندی باعث می شود تا استایل شما بسیار خاص به نظر برسد. همچنین برای ست دامن ساس بنددار نیز می توانید از بلوز و شومیز دخترانه سفید استفاده نمایید.

ac-image-zw1660414417YI

نکاتی برای شیک بودن با انتخاب شومیز دخترانه مناسب

اول از همه ، شومیز باید اندازه شما باشد. کلا لباس خیلی تنگ یا خیلی گشاد که با آن احساس راحتی نمی کنید، نپوشید. علاوه بر این ، پارچه ، رنگ و برش شومیزی که انتخاب می کنید بایستی مکمل سایر آیتم های استایل تان باشد.

یقه شومیز باید با فرم صورت و ویژگی های گردن شما مطابقت داشته باشد. اگر صورت شما باریک و بلند است ، باید پیراهن هایی با یقه پهن انتخاب کنید و اگر صورت گردی دارید ، باید شومیز هایی با یقه قایقی و بلند انتخاب کنید.

در حقیقت ، اولین قدم برای رعایت این قوانین این است که به آنچه کلاسیک و راحت است پایبند باشید. زیرا ، به گفته کارشناسان مد و فشن ، بزرگترین اشتباه در مورد شومیز ، انتخابی است که باعث راحتی شما نمی شود، چه تنگ باشد چه گشاد. نباید فراموش کرد که اگر در لباس خود راحت نیستید ، نمی توانید اعتماد به نفس بالایی داشته و از استایل خود راضی باشید.

همچنین خانم هایی که دارای اضافه وزن هستند باید به رنگ ها توجه کنند تا در بین این همه گزینه های متعدد برای انتخاب و خرید شومیز، انتخاب درستی متناسب با اندام خود داشته باشند. در این مرحله ، اولین مورد مهم این است که انتخاب رنگ لباس متناسب با رنگ پوست فرد باشد. مثلا افرادی که رنگ پوست روشن تری دارند، نباید لباسهای روشن و سفید را ترجیح دهند. زیرا این رنگ ها باعث می شود رنگ پریده تر به نظر برسند. زنان با رنگ پوست گندمی نیز باید رنگ هایی مانند سبز ، بنفش و طلایی را انتخاب کنند. در حالت کلی شومیزهایی با رنگ های تیره اندام را باریک تر از چیزی که هست نشان می دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۳۹۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان