//
کدخبر: ۳۶۳۱۰۱ //

بهترین هتل های چالوس | معرفی بهترین هتل های چالوس

شهر چالوس به عنوان یکی از شهر های گردشگر پذیر ایران، هتل ها و اقامتگاه های متعددی دارد که از مسافران پذیرایی می کنند. در این مقاله به معرفی برخی از بهترین هتل های چالوس پرداخته ایم.

بهترین هتل های چالوس | معرفی بهترین هتل های چالوس
به گزارش فرتاک نیوز،

بهترین هتل های چالوس هتل های 5 ستاره و 4 ستاره ای هستند که به مسافران خدمات ارائه می کنند. از ویژگی های مهم تمام این هتل ها قرار گرفتن آنها در منطقه ای سرسبز لز ظهر چالوس است. به علت تعداد بالای مسافرانی که به چالوس سفر می کنند، بهترین هتل های چالوس سعی می کنند بهترین امکانات برای اقامت کنندگان فراهم کنند. اگر مقصد گردشگری شما چالوس است، بهتر است با بهترین هتل های چالوس آشنا شوید.

هتل پارسیان آزادی خزر چالوس

دریا و جنگل دو جزء جدا نشدنی در سفر به شمال کشور هستند که با اقامت در هتل پنج ستاره پارسیان آزادی خزر برایتان فراهم خواهد شد. خیلی از گردشگرهای قدیمی هنوز هم هتل آزادی را به نام هایت می شناسند. زمانی که این هتل در دهه پنجاه خورشیدی توسط مجموعه زنجیره ای هتل‌های هایت در حاشیه دریای مازندران بنا شد یکی از بهترین هتل‌های ایران به شمار می رفت.

در راستای همین اولین بودن، این هتل برای خدمات رسانی بهتر در سال 1393 مورد بازسازی قرار گرفت. در حال حاضر این هتل دارای اتاق‌های یک، دو و سه تخته و سوئیت‌های جونیور، لاکچری و رویال است؛ که برخی از آنها رو به دریا و برخی دیگر رو به جنگل هستند.

اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل پارسیان آزادی خزر یا همان هتل آزادی چالوس، از برترین امکانات رفاهی برای یک اقامت ایده‌آل برخوردار است. مبلمان تمیز و راحت، تلویزیون و سرویس‌های بهداشتی شیک از جمله این امکانات‌اند. در این اتاق‌ها کمبودی احساس نخواهید کرد، اگر هم کمبودی وجود داشته باشد، پرسنل این هتل 5 ستاره با خوشرویی در صدد جبران آن برمی‌آیند تا رضایت خاطر شما را به دست بیاورند.

بهترین هتل های چالوس

امکانات هتل پارسیان آزادی خزر چالوس

در هتل پارسیان آزادی خزر از امکانات با کیفیتی بهره می ند می شوید. رستوران درهتل- کافی شاپ- سالن همایش- سونابخار - خدمات خشکشویی - خودپرداز بانک- لابی- خدمات پزشکی - آسانسور - اینترنت با سرعت بالا - امکانات بازی کودکان - جکوزی - مرکزخرید - روزنامه رایگان - صندوق امانات درلابی -  تاکسی سرویس - اینترنت با سرعت بالا-خدمات پزشکی - امکانات بازی کودکان - سالن همایش - سونا بخار - کافی شاپ - خود پرداز بانک امکانات این هتل 5 ستاره هستند. 

فاصله هتل پارسیان آزادی خزر چالوس تا مکان های دیگر

فاصله تا فرودگاه 22 کیلومتر معادل 27 دقیقه با اتومبیل 

فاصله تا ترمینال مسافربری 19 کیلومتر معادل 22 دقیقه با اتومبیل 

فاصله تا مرکز شهر و نقاط دیدنی 5 کیلومتر معادل 12 دقیقه با اتومبیل 

فاصله تا دریا 1 کیلومتر معادل 00:02 دقیقه با اتومبیل

آدرس هتل پارسیان آزادی خزر چالوس

استان مازندران،  چالوس،  مقابل تله کابین نمک آبرود 

هتل ونوس پلاس چالوس

هتل ونوس پلاس چالوس یک هتل پنج ستاره بی نظیر در شهر نمک آبرود می باشد. این هتل به دلیل منطقه خوش آب و هوایی که قرار گرفته با منظره بی نظیر در میان ابر ها و چشم انداز جنگل بسیار مورد توجه گردشگران این شهر می باشد. این هتل بسیار زیبا سال 1396 در شهر چالوس احداث گردید که از 13 طبقه ساختمانی ساخته شده است.

هتل ونوس پلاس چالوس مناسب برای آن دسته از افرادی است که به دنبال یک هتل چالوس در بالای تله کابین نمک آبرود می گردند. نزدیکی این هتل به شهر رویایی نمک آبرود باعث شده است تا مهمانان برای ورود به این شهرک نیاز به هزینه ورودی نداشته باشند. لابی هتل نیز بسیار شیک و مجلل طراحی شده تا مهمانان بتوانند در این مکان  به استراحت و به گفت و گو با یکدیگر بپردازند.

بهترین هتل های چالوس

امکانات هتل ونوس پلاس چالوس

امکانات هتل ونوس پلاس چالوس بسیار عالی و کامل در نظیر گرفته شده است. این هتل به عنوان یک هتل پنج ستاره تمامی نیاز های مهمانان خود را بر طرف خواهد کرد و رضایت آنان را جلب می کند. بنابراین اگر این هتل را به عنوان مقصدی برای اقامت خود انتخاب کرده اید باید بدانید که این هتل به صورت کامل همه چیز را در خود گنجانده و جای هیچگونه نیازی برایتان وجود نخواهد داشت. 

از جمله امکانات هتل دیدنی ونوس پلاس شهر چالوس می توان به اینترنت پر سرعت، تاکسی سرویس، کافی شاپ 24 ساعته، پارکینگ، صندوق امانات، رمپ ورودی، پذیرش 24 ساعته، آرایشگاه، 5 آسانسور، تراس با چشم انداز دریا و جنگل و ... اشاره نمود. علاوه بر این این هتل دارای امکانات تفریحی بسیار عالی نظیر استخر، سونا، جکوزی، خدمات ماساژ، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد و ... است. مهمانان مقیم هتل می توانند به راحتی از این امکانات بهره مند شوند و اوقات فراغات بی نظیری را برای خود رقم زنند.

هتل پنج ستاره ونوس پلاس یک سالن عروسی مجلل را نیز در طبقه منفی یک خود ایجاد کرده است. پذیرایی عالی و فضایی فوق العاده این سالن بهترین مکان برای برگزاری مراسمات شما عزیزان خواهد بود. همچنین این هتل دارای یک سالن همایش نیز می باشد که در نیم طبقه اول ایجاد شده است. مهمانان هتل می توانند همایش ها، کنفرانس ها و ... را با استفاده از این سالن به بهترین شکل برگزار کنند و از امکانات آن به خوبی استفاده کنند.

فاصله هتل ونوس پلاس چالوس تا مکان های دیگر

فاصله تا ساحل رادیو دریا: 25 دقیقه با ماشین (15.2 کیلومتر)

فاصله تا جهان نما: 27 دقیقه با ماشین (18.7 کیلومتر)

فاصله تا کاخ چای‌خوران:  25 دقیقه با ماشین (17.3 کیلومتر)

فاصله تا جنگل سینوا: 45 دقیقه با ماشین (25.7 کیلومتر)

آدرس هتل ونوس پلاس چالوس

شهرک توریستی نمک آبرود، روبروی رستوران آبشار

هتل کاخ امیران چالوس

هتل کاخ امیران با قرار گرفتن در یکی از زیباترین منطقه‌های جنگلی غرب مازندران به وسعت پنج هکتار مانند جواهری نهان در یک بهشت آرام نگاه‌ها را به خود معطوف می‌کند. این مجموعه با در نظر گرفتن انتظارات مختلف، خدمات لوکس متفاوتی را ارائه می‌دهد. همچنین، طراحی حیرت انگیز

این هتل با استفاده از معماری معاصر و متاثر از معماری گذشته، سلیقه‌های همه‌ی سنین را در نظر گرفته است. شاید به همین خاطر باشد که اسم آن را «کاخ » برگزیدند. علاوه بر این، به‌عنوان یکی از بهترین ساختمان‌های موجود در منطقه است، این کاخ چشم نواز شامل یک لابی باشکوه، فضاهای عمومی شگرف و مخصوصا تنوع اتاق‌های مجهز و استاندارد، استخر، صبحانه خوری مجهز، کافی شاپ، چندین سبک رستوران، پارکینگ پوشیده، آلاچیق و همین طور فضایی به مساحت ۶۰۰ متر برای انواع بازی‌های رایانه‌ای، بولینگ، فوتبال دستی، می‌باشد. در این هتل همه‌ی انتظاراتی که از یک هتل پنج ستاره می‌رود به بهترین نحو پاسخ داده می‌شود. این ویژگی سبب شده است تا همه‌ی مهمانان اقامت راحت و دلچسبی را تجربه کنند.

بهترین هتل های چالوس

امکانات هتل کاخ امیران چالوس

هتل زیبای کاخ امیران چالوس امکانات شایسته ای را در خود جای داده و اسباب راحتی میهمانان خودرا فراهم نموده است. این امکانات از قبیل: اینترنت رایگان، پارکینگ، رستوران، کافی شاپ، نمازخانه، سالن بیلیارد، فضای سبز، روزنامه، تاکسی سرویس، خدمات بیدار باش و ... را می باشد. کلیه این امکانات سبب شده تا افرادی که علاقمند به اقامت در این هتل هستند رغبت بیشتری داشته باشند.

هتل لوکس کاخ امیران چالوس اتاق هایی زیبا با طراحی های شیک دارد که هرکدام از آن ها تنوعی خاص دارند، تنوع این اتاق ها در اتاق دو تخته، اتاق دو تخته جونیور دابل، اتاق دو تخته جونیور توئیین، سوئیت جونیور کانکت چهار نفره است. گردشگران می توانند با هر تعداد نفری که هستند در اتاق های هتل کاخ امیران ساکن شوند.

فاصله هتل کاخ امیران چالوس تا مکان های دیگر

فاصله تا ساحل رادیو دریا: 14 دقیقه با ماشین (7.5 کیلومتر)

فاصله تا جهان نما: 11 دقیقه با ماشین (5.3 کیلومتر)

فاصله تا کاخ چای‌خوران:  52 دقیقه پیاده روی (3.9 کیلومتر)

فاصله تا کاخ ملکه مادر: 13 دقیقه پیاده روی (0.7 کیلومتر)

فاصله تا سد ذوات : 52 دقیقه پیاده روی (3.7 کیلومتر)

آدرس هتل کاخ امیران چالوس

به طرف کمربندی رامسر، ابتدای جاده ذوات، خیابان کاخ، جنب کاخ مادر

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۳۱۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان