//
کدخبر: ۳۶۲۱۶۶ //
ضریب هوشی

میخوای ضریب هوشی خودت رو بدونی؟ تصویر رو انتخاب کن تا بهت بگم

سوالات هوش در کنار سرگرمی می توانند تمرینی واقعی برای مغز شما باشد.

میخوای ضریب هوشی خودت رو بدونی؟ تصویر رو انتخاب کن تا بهت بگم
به گزارش فرتاک نیوز،

برای بسیاری از افراد ممکن است سوالات هوش تصویری، پازل ها، تست ها و … فقط جنبه سرگرمی و بازی داشته باشند. اما واقعا این سوالات هوش در کنار سرگرمی می توانندتمرینی واقعی برای مغز شما باشد. مطالعات نشان داده است که افزایش فعالیت های مغزی می تواند سرعت پردازش، برنامه ریزی و مهارت های شناختی را بهبود بخشد و در نهایت حافظه کوتاه مدت شما را تقویت خواهد کرد. 

سوالات هوش تصویری با تصاویر جالب

به این ترتیب سوالات هوش تصویری می تواند حتی برای ارزیابی خود نیز مفید باشند. در برخی افراد دانستن میزان هوشی به افراد مختلف کمک می کند تا اعتماد به نفس و روحیه خود را بهبود بخشیده و تلاش خود را افزایش دهند. پس آماده شوید، زیرا وب سایت چشمک، سوالات هوش چالش برانگیزی را برای شما فراهم و آماده کرده است تا هم بعد از یک روز کاری سخت، ذهن خود را آرام کنید و همه فعالیت های مغزی خود را بهبود ببخشید.

تصویر شماره1

به تصویر نگاه کنید. در تصویر یک خانواده را مشاهده می کنید که برای بازی و تفریج در برف به یک پارک رفته اند. همه چیز در تصویر نرمال است. اما یک چیز غیر نرمال در تصویر مشاهده می شود. به نظرتان این چیز غیر نرمال چیست؟ برای رسیدن به پاسخ به عکس دقت کنید!

تصویر شماره 2 در سوالات هوش تصویری با تصاویر جالب

این تصویر چند نفر را به تصویر کشیده است. این ها در یک مراسم فرهنگی که هر کس با لباس یک شخصیت معروف فیلم و سریال و … بپوشد، شرکت کرده اند. اما یکی از افراد ذیل قبل از شرکت در این مراسم، جرمی را مرتکب شده است. وی تلاش کرده است نرمال باشد، اما یک نشانه هایی وجود دارد که نرمال بودن او را زیر سوال می برد. به نظر شما کدامیک از افراد مجرم است؟

tUIzoDQeSxo7

تصویر شماره 3

یک اشتباه در این تصویر دیده می شود. به نظر شما اشتباه تصویر در کجاست؟

f4jkVjxFwbRL

تصویر شماره 4 در سوالات هوش تصویری با تصاویر جالب

در تصویر زیر شما باید تشخیص دهید که اتوبوس به کدام سمت می رود. یک ذهن خلاق می تواند این معما را در عرض 10ثانیه حل کند. لازم است قبل از پاسخ دادن به سوال به تصویر با دقت نگاه کنید زیرا پاسخ آنقدرها هم که فکر می کنید ساده نیست. اگر آماده هستید می توانید به تصویر با دقت نگاه کنید.

U4wHxpAcIX4n

پاسخ ها

پاسخ تصویر شماره 1

اشکال کاملا در تصویر قابل شناسایی است. در زمستان، پروانه ای وجود دارد. اما شما بر روی شاخه دختر یک پروانه را می توانید ببینید.

pE0EYGxELJ2N

پاسخ تصویر شماره 2 در سوالات هوش تصویری با تصاویر جالب

برای حل این سوال هوش، می بایست به دقت به تصویر نگاه کنید. همه افراد لباس های مناسب برای خود آماده کرده اند، به جز فرد شماره 3. به نظر می رسد وی برای ارتکاب جنایت از گوشی پزشکی استفاده کرده و چون باید در مراسم شرکت می کرده است فراموش کرده که گوشی را کنار بگذارد. او برای اینکه نرمال برسد در این مراسم، از هر چیزی که در دسترس بوده است، برای تهیه لباس خود استفاده کرده است. مانند ماسک جمجمه، شنل خون آشام ها، شلوار هالک، و حتی یک بوته به جای تی شرت. لذا این مسئله کاملا غیر نرمال به نظر می رسد و وی مجرم است.

پاسخ تصویر شماره 3

احتمالا الان فکر کرده اید که این خانم، انگشتر را در انگشت اشتباهی استفاده کرده است، اما واقعا این پاسخ نسیت. خطا در جای دیگر است. باید به ساعت دقت کنید. شما تا حالا کدام ساعت را دیده اید که پین تنظیم دقیقه و ساعت را در سمت راست تعبیه کنند. لذا اشکال اصلی در همین جاست؟

qhTmuhyrtfah

پاسخ تصویر شماره 4 در سوالات هوش تصویری با تصاویر جالب

در تصویر زیر شما باید تشخیص دهید که اتوبوس به کدام سمت می رود. یک ذهن خلاق می تواند این معما را در عرض 20 ثانیه حل کند. لازم است قبل از پاسخ دادن به سوال به تصویر با دقت نگاه کنید زیرا پاسخ آنقدرها هم که فکر می کنید ساده نیست. اگر آماده هستید می توانید به تصویر زیر با دقت نگاه کنید.

TewPB5Dq1iOy

بنابراین، پاسخ معما سمت چپ است. اتوبوس در مسیر درست حرکت می کند. استفاده از تفکر جانبی به شما کمک می کند تا در چنین بازی های فکری پاسخ هایی را بدست آورید. این معما پیچیده اما ساده بود، زیرا برای حل آن به زمان و قدرت مغز کمتری نیاز است. اما مطمئناً وقتی در عرض چند ثانیه پاسخ را می‌فهمید، احساس خوبی دارد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۲۱۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان