//
کدخبر: ۳۶۱۶۱۳ //

اگر دخترها می‌خواهند هر مردی را مجذوب خود کنند، این موارد را رعایت کنند

هر دختری در زندگی ممکن است زمانی که برای اولین بار مردی را می‌بیند و احساس می‌کند از او خوشش آمده این سوال را بپرسد، چگونه مردان را عاشق خود کنیم؟

اگر دخترها می‌خواهند هر مردی را مجذوب خود کنند، این موارد را رعایت کنند
به گزارش فرتاک نیوز،

جذابیت درونی همان ویژگی‌های منحصر به فرد و امتیاز فردی شماست که باعث می‌شود مردها به شما جذب شوند.عاشق شدن موضوعی است که برای همه اتفاق می‌افتد و اغلب دوست دارند تا فرد موردنظر را هم به خود علاقه‌مند کنند. باید بدانید علاوه بر ظاهر، برخی از ویژگی‌ها و خصوصیات اخلاقی در شما باعث می‌شوند تا مردان را به خود علاقه‌مند کنید.

افزایش اعتماد به نفس

اصلی‌ترین ویژگی که در ارتباط با دیگران شما را تبدیل به فردی جذاب می‌کند، اعتماد به نفس است. اهمیت این موضوع را می‌توانید در روابط دیگران با خودتان جستجو کنید. حتما شما هم متوجه شده‌اید کسانی که اعتماد به نفس بالایی دارند در نظرتان جذاب‌تر دیده‌ می‌شوند. برای اینکه روابط عاطفی خوبی داشته باشید به مطلب چرا زنان دروغ می‌گویند؟ سر بزنید.

جذابیت ظاهری

یکی از مواردی که در ابتدای شکل‌گیری روابط موثر است، ظاهر بیرونی شماست. منظور ما از این نوع جذابیت، آراستگی، پاکیزگی و به‌روز بودن است. نکته‌ای که باید رعایت کنید این است که سعی کنید همیشه در بهترین وضعیت ظاهری خود باشید و پوشش خود را متناسب با شرایط و محیط‌ها انتخاب کنید.

تقویت ارتباطات کلامی از روش های عاشق کردن مردان

ارتباطات کلامی از انواع راه‌های ارتباطی هستند که در جذابیت شما برای طرف مقابل بسیار تاثیرگذار است. فن بیان قوی و ارتباط کلامی موثر از اصلی‌ترین عوامل شروع و ادامه‌ روابط است. باید بتوانید هنگام برقراری ارتباط چه در قالب پیام دادن و چه در صحبت‌های رو در رو تاثیرات لازم را در ناخودآگاه فرد بگذارید.

خوشرو باشید

اکثر مردها عاشق زنی می‌شوند که آرامش دارد و با لبخندهای به موقع تصویری ماندگار از خودش در ذهن بقیه به جای می‌گذارد. سعی کنید لبخندی گرم و سرشار از توجه داشته باشید و همزمان به چشمان فرد مقابل نگاه کنید. این لبخند موجی از احساسات مثبت را نسبت به شما بر می‌انگیزاند.

در مورد سرگرمی‌های خود صحبت کنید

در مورد فعالیت‌هایی که دوست دارید و غالبا سعی می‌کنید آن‌ها را انجام دهید صحبت کنید. اینکه دوست دارید رمان بخوانید یا ساعاتی در روز را صرف یوگا کنید، فیلم و سریال ببینید یا جملات انگیزشی را گوشه‌ دفترچه‌ خود یادداشت کنید همگی جزو علایق شما به‌شمار می‌آیند و باعث ایجاد صمیمیت بیشتر بین شما می‌شوند.

از او مشورت بخواهید

طبق تحقیقات اکثر مردها به‌گونه‌ای تربیت شده‌اند که دوست دارند احساس مفید بودن داشته باشند. راجع به چالش پیش روی خود با او صحبت کنید یا برای برنامه‌ریزی یک آخر هفته جذاب با او مشورت کرده و سعی کنید او را مردی باهوش و قابل اتکا نشان بدهید. برای اینکه روابط عاطفی خوبی داشته باشید به مطلب از کجا بفهمیم یک مرد وفادار است؟ سر بزنید.

از گوشی موبایل خود کمی فاصله بگیرید

غرق شدن در فضای مجازی باعث می‌شود از لحظات خوش، در زندگی واقعی غافل شوید و توجه لازم را اطراف خود نداشته باشید. کمی از دنیای مجازی فاصله بگیرید. این کار هم شما را باهوش‌تر نشان می‌دهد و هم فرصت‌های بیشتری برای خلق لحظه‌های هیجان‌انگیز در اختیارتان قرار می‌دهد.

خودتان باشید، از روش های عاشق کردن مردان

مردها شیفته زنانی می‌شوند که طبیعی و نرمال رفتار می‌کنند و شخصیت منحصربه‌فرد خودشان را دارند. با یک شوخی به موقع باعث خندیدن طرف مقابل شوید یا به وقت نیاز پای در و دل‌های طرف مقابل بنشینید اما در هر صورت از رفتار مصنوعی یا تقلید جلوگیری کنید. یک شخصیت طبیعی و با ثبات با وجود تمام نقص‌هایش بسیار دوست داشتنی‌تر از شخصیت مصنوعی و تقلیدکار است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۱۶۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان