//
کدخبر: ۳۵۹۰۱۷ //
تتلو | امیر تتلو

تجاوز امیر تتلو به دختر ۱۴ ساله/ !فرهنگ تتلوئیسم و تتوئیسم؛ این مرد روانی چقدر طرفدار دارد؟

فرهنگ تتلوئیسم و تتوئیسم چرا و چگونه در ایران رواج پیدا کرد.

تجاوز امیر تتلو به دختر 14 ساله/ !فرهنگ تتلوئیسم و تتوئیسم؛ این مرد روانی چقدر طرفدار دارد؟
به گزارش فرتاک نیوز،

تتلو چه کسی است و چطور وارد " ایسم " یا به تعبیری " گینس سیاسی " شد؟! یک مصاحفه و معانقه با شخصی که حالا رییس جمهور شده؛ می تواند به یک " دلقک " این همه اعتبار ببخشد که در حال حاضر هزاران عاشق سینه چاک داشته باشد؟!

وقتی که این مرد کله رنگی، خشتک شلوارش را می گیرد تا زمین را پاک نکند، وقتی که در مراسم کنسرت، علنا دخترها را آن گونه معرفی می کند که در ذهن کرم خورده اش، نقش بسته، انسان فکر می کند که احتمالا دخترها در مقابل فحش های رکیک و ناموسی اش، واکنش نشان می دهند، اما با تاسف فراوان می بینیم که همان دخترها برایش هورا می کشند و ابراز احساسات می کنند!

تتلو بافرهنگ این مملکت چه کرده و یا این که باید بگوییم مدیران فرهنگی این کشور چه کرده اند که از دل رفتارهای مدیریتی شان؛ عنصر فاسدی مثل تتلو بیرون آمده؟!

در یک کلیپ؛ یک دختر جوان مدعی شده که تتلو به یک دختر ۱۴ ساله تجاوز کرده؛ تتلو هم که تاحالا در این مورد چیزی نگفته. در این جا این سئوال پیش می آید که اگر این مساله واقعیت داشته باشد، این دختر نوجوان، بارضایت خودش، تن به این مفسده داده و یا مثل همیشه می گویند یک دختر ۱۴ ساله چه می فهمد و به احتمال قوی، فریب خورده و تتلو از راه به دَرَش برده؟!

بحث و تاسف واقعی این جاست که چطور این انسان فاسد و روانی که به نوعی سادیسم ولنگاری و بی بند و باری مبتلاست و جز حرف ها و حرکات و رفتارهای زشت و نابهنجار و ضد اخلاقی، چیزی برای ارائه ندارد، بازهم این قدر طرفدار دارد؟!

تتلوها؛ زنگ اخطار و هشدار خطرناک برای گسترش ابتذال و فساد و بی فرهنگی هستند؛ برای این که بخش عمده ای از نیروی جوان را به ورطه ی اندیشه های خباثت آلود خود کشانده اند. 

این کشش عجیب، این استقبال از ابتذال، چگونه شکل گرفته و جامعه جوان کشور را به حدی رسانده که دیگر هیچ چیز جز جمال وحشتناک و مسخره و درهم و برهم و بی معنی تتلو، برایش مهم نیست؟!

متولیان فرهنگی ما با فرهنگ این مملکت چه کرده؟ وزارت فرهنگ و ارشاد ما با فرهنگ ما چه کرده اند؟ ائمه جمعه و جماعات و روحانیت ما که تقریبا در هرجایی هستند، با فرهنگ این مردم چه کرده اند که تتلوی کثیف را به هرچیزی ترجیح می دهند؟!

چه کسی باور می کرد جامعه ایرانی و اسلامی ما که روزگاری از حیث انواع هنر، زبانزد جهان بود، حالا به بی هنران وطن فروشی مثل تتلو، گرایش پیدا کند؟!

قطعاً این مساله باید به طور جدی؛ مورد کنکاش و مداقه قرار گیرد و از هرجهت آسیب شناسی شود که چگونه جوان انقلابی و رزمنده اوایل انقلاب، چقدر ارزش مند و دارای روح های بلند بودند و این نسل جوان کنونی چقدر به دنبال اهداف دشمن و در میدان فساد گستری آن ها، جولان می دهند و به قبح شکنی و غیرت زدایی می پردازند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۹۰۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان