//
کدخبر: ۳۵۷۲۸۹ //
امیر تتلو | تتلو

خودزنی امیرتتلو/ او به سیم آخر زده است/ تکلیف سحر قریشی چه می‌شود؟

امیر تتلو به سیم آخر زد و معلوم نیست تکلیف سحر قریشی چه می شود.

خودزنی امیرتتلو/ او به سیم آخر زده است/ تکلیف سحر قریشی چه می‌شود؟
به گزارش فرتاک نیوز،

امیر تتلو طی چند سال گذشته در صدر اخبار شبکه‌های مجازی بوده و با هر اقدام او خیل عظیمی از طرفداران و کاربران فضای مجازی با هجوم به صفحه اینستاگرام و توییتر او، نسبت به کارهایش واکنش مثبت و منفی داشته‌اند.

تتلو در آخرین اقدام و با هماهنگی سحر قریشی برای جذب فالور و در آمدزایی که کاملاً هماهنگ شده بود؛ سحرقریشی را به ترکیه کشاند و سناریو خواستگاری و در نهایت ازدواج را پیاده کرد که همین موضع درآمد نجومی برای این دو نفر به همراه داشت.

تتلو الان برای جلب توجه بیشتر اعلام کرده که هیچ کس حتی سحر قریشی او را دوست ندارد و این را خوب می‌داند و بر همین اساس بار دیگر مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت تا از این طریق دوباره در صدر اخبار قرار بگیرند.

تتلو

اما سوالی که این جا مطرح می باشد این است که امیر تتلو در طی چند سال گذشته مسیر خود را انتخاب کرده است و ایرادی بر او نیست چون برای بازگشت به ایران هیچ شانسی را نمی‌توان برای او متصور شد و او خوب می‌داند که مسیرش به کلی جدا شده است.

ولی حکایت سحر قریشی متفاوت است او هنوز امیدوار است بعد از مدتی دوباره به ایران بازگشته و زندگی هنری خود را در این جا دنبال نماید ولی با توجه به شرایط موجود و روز به روز غرق شدن در مسیر باتلاق گونه امیر تتلو که برای او فراهم کرده است، این امیدها به حداقل رسیده است و او هم بعید است دیگر بخواهد به ایران بازگردد.

سحر قریشی | تتلو

اما به نظر شما این دو نفر تا به کی می توانند در کنار یکدیگر بوده و از این طریق درآمدزایی داشته باشند؟ و در صورت جدایی کدام یک از آنها بیشتر متضرر خواهد شد؟ تتلو یا سحر قریشی؟ شما چه فکر میکنید؟

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۷۲۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان