//
کدخبر: ۳۵۸۹۲۷ //
امیر تتلو | تتلو

تجاوز امیرتتلو به دختر ۱۴ساله / افشاگری وحشتناک + ویدئو

دختری جوان در یک ویدیو ادعا کرد امیر تتلو به دختر 14 ساله ای تجاوز کرده است.

تجاوز امیرتتلو به دختر 14ساله / افشاگری وحشتناک + ویدئو
به گزارش فرتاک نیوز،

امیر تتلو خواننده معروف که چند سالی لست به ترکیه مهاجرت کرده و در آن سوی مرزها فعالیت دارد، به تازگی مورد حمله یک دختر جوان قرار گرفته است.

این دختر جوان با انتشار یک ویدیو ادعا کرده است که امیرتتلو به دختری 14 ساله تجاوز کرده است. باید دید این چهره جنجالی که رفتارهایش بسیار زننده و غیراخلاقی است نسبت به این اتفاق چه واکنشی نشان خواهد داد.

جنجال امیر تتلو و دختران کم سن

امیر تتلو با دختران کم سن حاشیه های زیادی داشته است و همه چیز از انجا شروع شده که با انتشار یک پیام عنوان کرد که فقط با دختران کم سن وارد رابطه می شود و دلیل آن پاک بودن این دختران است! البته شایعاتی هم اخیرا در فضای مجازی منتشر شده که دولت ترکیه می خواهد امیر تتلو و شاخ های ایرانی اینستاگرام را از ترکیه اخراج کند.

با توجه به حاشیه هایی که امیر تتلو دارد کار دشواری است که در داخل ایران فعالیت کنی و از او حمایت کنی و احتمال ممنوع الکاری تو خیلی بالا می رود. اما در عجیب ترین مورد سید جواد هاشمی روی آنتن زنده صدا و سیما از امیر تتلو صحبت کرد!

سید جواد هاشمی بازیگر مشهور مرد صدا و سیما که همگی او را با بازی در سریال های دفاع مقدس به یاد داریم در اظهاراتی عجیب و جنجالی و در برنامه زنده صدا و سیما از امیر تتلو حمایت کرد و گفت اگر امیر تتلو به خارج کشور می رود و فحش می دهد مقصر ما هستیم که این جوان ها را باعث شدیم از ایران بروند و از دست ما رنجیده بشوند.

در روزهای اخیر خواننده ناشناخته خود را بدل امیر تتلو معرفی می کند. گفته شده او به سایت ها و صفحات مجازی تبلیغاتی داده که خودش را به عنوان بدل امیر تتلو معرفی کند. اما طرفداران امیر تتلو او را نپذیرفته اند و در صفحه او فحاشی کردند که باید سبک و مدل خواندنش را عوض کند. بعید است که آهنگ های او دارای مجوز از وزارت ارشاد باشد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۸۹۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان