//
کدخبر: ۳۵۸۶۱۱ //
سجاد غریبی | هالک ایران | سجاد غریبی هالک ایرانی | گوریل قزاقستان

هالک ایرانی دوباره قاطی کرد/ اینبار خط و نشان برای گوریل قزاقستانی

هالک ایرانی و این بار مبارزه با گوریل قزاقستانی

هالک ایرانی دوباره قاطی کرد/ اینبار خط و نشان برای گوریل قزاقستانی
به گزارش فرتاک نیوز،

سجاد غریبی معروف به هالک ایرانی در طی یکسال گذشته با توجه به ورودش به فضای مجازی و هیاهوی  تبلیغاتی که داشت، بسیار مورد توجه قرار گرفته استسجاد غریبی در شبکه های اجتماعی و اخبار مربوط به او یکی ازاخبار پر بیننده در رسانه ها می باشد.

اوج خبری سجاد غریبی مربوط به رقابت با مارتین فورد بود انگلیسی بود که بازتاب خبری مبارزه آنها بسیار مورد توجه جهانیان قرار گرفته بود و انتشار چند ویدیو از دیدار آنها و اتفاقی که منجر به هول دادن هالک ایرانی و آن افتضاح بود که همه شاهدش بودیم.

هیاهوهای رسانه ای متعاقب این اتفاق، آن قدر بازتابش در ایران برای سجاد غریبی سنگین بود که او بشدت از نظر روحی آشفته شد چرا که او را بسیار مورد سرزنش قرار دادند.

بعد از گذراندن این اتفاق و در حالی که سجاد غریبی معروف به هالک ایرانی در حال فراموش شدن در فضای رسانه ای بود، به یکباره صحبت از مبارزه با گوریل قزاقستانی به میان آمد.

فیلم کری خوانی و امضای قرارداد مبارزه سجاد غریبی (هالک ایرانی) با گوریل قزاقستانی که در اینستاگرام منتشر شده باعث جلب توجه مخاطبین به این موضوع شده است.

حالا باید دید و به انتظار نشست که مباحث خبری و حاشیه ای این مبارزه به کجا خواهد رسید و ایا اصلاً این مبارزه برگزار خواهد شد یا این که به سرنوشت مبارزه با مارتین فورد دچار خواهد شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۸۶۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان