//
کدخبر: ۳۵۵۱۹۹ //
سجاد غریبی | هالک ایران | سجاد غریبی هالک ایرانی | عبدالله روا

عبدالله روا با بولدوزر از روی هالک ایرانی رد شد / سجاد غریبی سوژه طنز این روزهای فضای مجازی + ویدئو

عبدالله روا مجری سر شناس تلویزیون با کنایه تند به اندام سجاد غریبی از او خواست به شعور مردم توهین نکند.

عبدالله روا با بولدوزر از روی هالک ایرانی رد شد / سجاد غریبی سوژه طنز این روزهای فضای مجازی + ویدئو
به گزارش فرتاک نیوز،

عبدالله روا مجری تلویزیون و رادیو در تاریخ ۵ اسفند ۱۳۶۴ در بروجن به دنیا آمده است. عبدالله روا شاعر، و مجری و تهیه کننده برنامه‌های صدا و سیمای ایران است.

بیوگرافی عبدالله روا

عبدالله روا بروجنی در تاریخ ۵ اسفند ۱۳۶۴ در شهر بروجن به دنیا آمد. پدرش هنگامی کـه عبدالله ۱۱ ماهه بود و تنها بچه خانواده بود شهید شد. وی یک معلم بسیجی بود کـه در عملیات ۵ شلمچه بـه شهادت رسید.

بعد‌ها مادر او با یکی از هم‌رزمان پدرش ازدواج کرد و حالا عبدالله صاحب ۴ خواهر و برادر اسـت. عبدالله علاقه بـه مادرش را غیرقابل توصیف میداند و از پدرش به عنوان اسطوره زندگی‌اش یاد میکند. وی از بچگی بـه ادبیات علاقه‌مند بود و شعر می‌سرود. در مقطع لیسانس در دانشگاه اصفهان رشته حقوق خواند، ولی کارشناسی ارشد را در رشته مورد علاقه‌اش یعنی ادبیات ادامه داد.

وی از دانشگاه شهید بهشتی فارغ‌التحصیل شد. او کار اجرا را از شبکه استانی جهان بین «چهارمحال و بختیاری» آغاز نمود. آنگاه در رادیوی استانی هم فعالیت کرد و اکنون از مجریان معروف صدا و سیمای جمهوری اسلامی اسـت. وی در پنجمین جشنواره تلویزیونی جام جم نامزد بهترین مجری شده اسـت.

عبدالله روا

آغاز کار مجری گری عبدالله روا

آقای روا کار خود را در زمینه اجرای برنامه ها از سال ۱۳۸۷ آغاز نموده و ابتدا در شبکه استانی جهان‌بین و آنگاه در مرکز رادیویی استان چهارمحال و بختیاری به اجرای برنامه پرداخت و در سال ۱۳۹۱ با اجرای برنامه شیش‌ تاییا از شبکه دو وارد صدا و سیما گردید.

او نامزد بهترین مجری تلویزیونی در جشنواره های سین سیما و جام جم در سال ۱۳۹۷ و همینطور کاندیدای چهره سال تلویزیون در جشن حافظ سال ۱۳۹۸ بوده است.

همینطور وی در تابستان ۹۸ نخستین برنامه تلویزیونی خود به عنوان تهیه‌ کننده را با نام از شنبه برای شبکه ورزش تولید کرد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۵۱۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان