//
کدخبر: ۳۵۷۹۰۹ //

شریک زندگی شما چگونه جذب می شود؟ / یک تصویر را انتخاب کنید تا بدانید

با نگاه کردن به تصویر چه میبینید؟

شریک زندگی شما چگونه جذب می شود؟ / یک تصویر را انتخاب کنید تا بدانید
به گزارش فرتاک نیوز،

توصیف ویژگی های شخصیتی پیچیده است. تست های سلامت، تست های روانشناسی و همچنین تست های شخصیت وجود دارند.

به همین دلیل است که این بار تست جدیدی را برای شما به ارمغان می آوریم که به شما کمک می کند تا بدانید و کشف کنید چه چیزی در یک زوج جذاب تر است.

برای انجام این کار، به تصویر نگاه کنید و اولین چیزی که میبینید را مشخص کنید. پاسخ را در پایین خواهید یافت.

16566698662246

1. زن روی صخره: اگر وقتی به تصویر نگاه کردید، ابتدا زن را روی صخره را دیدید، ویژگی شخصیتی که از همه جذاب‌تر است، غرور است و نمی‌توانید از آن جلوگیری کنید. شما برای کسی که اول از همه به تنهایی غش می کند غش می کنید. به یاد داشته باشید که اعتماد با غرور متفاوت است. این خوب است که خود را باور داشته باشید و خود را دوست داشته باشید، اما باید در قلب خود برای دیگران نیز جا باز کنید.

2. قایق بادبانی: اگر اولین چیزی که در تصویر مشاهده کردید قایق بادبانی بود، پس ویژگی شخصیتی که از همه جذاب‌تر است، شورش است. به افرادی که در جستجوی ماجراجویی هستند حسادت می کنید که به نظر نمی رسد به این فکر کنند که همه مسئولیت های خود را پشت سر بگذارند. جسارت آنها قطعاً جذاب است، اما اگر آنها مایلند همه چیز را پشت سر بگذارند، این می تواند به این معنی باشد که شما را نیز در فراموشی رها می کنند.

 

3. ابتدا صورت انسان: اگر این شکلی بود که ابتدا دیدید، پس ویژگی شخصیتی که از همه جذاب‌تر می‌شوید، رواق‌گرایی است. یعنی فردی بسیار قوی در کنترل احساسات خود باشند. شما عمیقاً احساساتی هستید و ابراز این احساسات برای شما مهم است، اما می‌خواهید شریک زندگی‌تان متفاوت باشد، کسی که صخره‌ای از حمایت کامل است، احساسات خود را پنهان می‌کند و در عین حال به مدیریت احساسات شما کمک می‌کند. قوی و حمایت کننده بودن به معنای بستن یا سرکوب احساسات نیست. ممکن است یک شریک قوی پیدا کنید که به شدت با احساس آنها در ارتباط باشد. و صادقانه بگویم، شما نیز باید در کنار آنها باشید.

4. قایق های دور: اگر وقتی به تصویر نگاه کردید ابتدا کشتی‌ها را از دور دیدید، ویژگی شخصیتی که از همه جذاب‌تر می‌شوید، خلق و خوی آتشین است. شما نسبت به افرادی که اجازه می‌دهند احساساتشان چه خوب و چه بد از آنها عبور کند، ضعف دارید. شاید شما به تازگی فیلم های زیادی را تماشا کرده اید که کلیشه های بد را در روابط ترویج می کنند. به هر حال، هر کسی که خلق و خوی دارد، کسی است که مطمئناً آن را می خواهید. همه ما هر از گاهی عصبانی می شویم. اگر به درستی با آن رفتار کنیم، کاملا سالم و طبیعی است. اما اگر عصبانیت او شما را بترساند، این خبر بدی است. ممکن است بخواهید آن را تغییر دهید.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۷۹۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان